arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

هجوم برای پیراهن امباپه: تاریخ تحویل ۶ هفته دیرتر

تاریخ تحویل پیراهن رئال مادرید با نام کیلیان امباپه از چند روز به چند هفته افزایش پیدا کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیلیان امباپه پس از شایعات بسیار و کشمکش‌های طولانی بالاخره پاری سن ژرمن را ترک کرد و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان راهی رئال مادرید شد تا به رویای کودکی‌اش با پوشیدن پیراهن این تیم رسیده باشد. 

هواداران رئال مادرید از اینکه تیمشان بالاخره موفق شد این ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرد بسیار خوشحال هستند و پیش‌بینی می‌شود که مراسم معارفه او یکی از شلوغ‌ترین و پر تماشاگرترین مراسم‌های چند سال اخیر باشد و این موضوع از هجوم هواداران این تیم برای خرید پیراهن او کاملا مشخص است. 

2052213

فروشگاه رسمی رئال مادرید اعلام کرده که هجوم هواداران برای خرید پیراهن جدید این تیم در فصل آینده با نام امباپه به حدی زیاد بوده که تاریخ تحویل آن به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. پیراهن‌های سفارشی هواداران این تیم معمولاً در بازه زمانی سه تا چهار روز به آنها تحویل داده می‌شد اما حالا تحویل پیراهن امباپه ممکن است بین چهار تا شش هفته طول بکشد.

انتشار این بیانیه از سوی فروشگاه رسمی رئال مادرید نشان می‌دهد که هواداران این تیم استقبال ویژه و خاصی از پیراهن این بازیکن کرده‌اند و باید منتظر تماشای یک مراسم معارفه باشکوه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای خوشامدگویی به این ستاره جدید رئال مادرید از سوی هواداران این تیم باشیم.

نظرات بینندگان