arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۰ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

امشب؛ انگلستان- هلند / پای دوم فینال کیست؟

نخستین فینالیست مسابقات یورو ۲۰۲۴ دیشب از دل بازی اسپانیا و فرانسه بیرون آمد و حالا نوبت معرفی دومین فینالیست است؛ جایی که انگلستان و هلند از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به وقت تهران رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. این، داستان تقابل متفاوت دو تیم است. از یکسو انگلستان را داریم که به عنوان یکی از مدعیان جدی جام، تا کنون نمایش‌های دور از انتظاری داشته و با چاشنی پررنگ خوش‌شانسی تا نیمه‌نهایی رسیده.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دنياي اقتصاد: نخستین فینالیست مسابقات یورو ۲۰۲۴ دیشب از دل بازی اسپانیا و فرانسه بیرون آمد و حالا نوبت معرفی دومین فینالیست است؛ جایی که انگلستان و هلند از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به وقت تهران رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. این، داستان تقابل متفاوت دو تیم است. از یکسو انگلستان را داریم که به عنوان یکی از مدعیان جدی جام، تا کنون نمایش‌های دور از انتظاری داشته و با چاشنی پررنگ خوش‌شانسی تا نیمه‌نهایی رسیده.
 

سه‌شیرها در گروه سوم مسابقات تنها صاحب یک پیروزی شدند و با دو مساوی دیگر و تنها دو گل زده به مرحله بعد رسیدند. انگلیس در یک‌هشتم نهایی هم به سختی و در وقت‌های اضافی با نتیجه ۲بریک اسلواکی را شکست داد و نهایتا در یک‌چهارم نهایی هم به لطف پیروزی در ضربات پنالتی برابر سوئیس به دور بعد رسید. هلند اما به تدریج اوج گرفت. نارنجی‌ها که در گروه دشوار چهارم کنار فرانسه و اتریش و لهستان قرار گرفته بودند، با ۴ امتیاز و کمی خوش‌شانسی به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم به مرحله بعد رسیدند. آنها در یک‌هشتم بهترین نمایش خود را برابر رومانی ارائه دادند و با سه گل به برتری رسیدند.

در یک‌چهارم نهایی هم شاهد کامبک شاگردان کومان مقابل ترکیه در نیمه دوم و برتری ۲بریک آنها در یک نبرد دیدنی بودیم. سوال این است؛ امشب شب هلند زیبا خواهد بود یا انگلیس مرموز؟

نظرات بینندگان