arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

مربی تیم پدیده مشهد در دسته چهارم آلمان!

توماس هسلر که یک چهره دوست داشتنی برای علاقمندان به فوتبال در آلمان و همینطور ایران است، پس از دو سال وقفه در کار مربیگری بار دیگر در زمین فوتبال دیده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در 14 اکتبر 2022 هسلر به طور ناگهانی در حین سخنرانی به عنوان مربی "پروسن" دچار از دست دادن حافظه و همچنین سرگیجه، وزوز گوش و درد گردن شد. هسلر پس از این اتفاق هولناک مجبور شد از سمت خود استعفا دهد و به عنوان مشاور ورزشی برای اوبرلیگا که تازه صعود کرده بود کارش را ادامه داد.

حالا اما پس از دو سال با گرفتن مجوز از پزشکان بار دیگر به مستطیل سبز بازگشته و بار دیگر به عنوان سرمربی کار خود را یک لیگ منطقه‌ای آلمان و تیم اسپاندا که در دسته چهارم حضور دارد دنبال خواهد کرد که رویاهای بزرگی را در سر می‌پروراند و مدیر این باشگاه امیدوار است با جذب هسلر به مانند سالیان گذشته حضور در بالاترین سطح فوتبال آلمان را تجربه کنند.

2052050توماس هسلر در کنار ستاره‌های بزرگ فوتبال آلمان نظیر فولر، کلینزمن، ایلگنر، برمه و .. پس از قهرمانی در جام جهانی 1990 ایتالیا. او پس از پایان فوتبال به ایران آمد و ماجراجویی جالبی هم در پدیده داشت.

هسلر که در سال 1990 با ژرمن‌ها و در کنار بازیکنان بزرگی با سرمربیگری برتی فوگتس قهرمان جهان شد، در سال 1992 هم به عنوان سومین بازیکن برتر جهان شناخته شد. این بازیکن تکنیکی و ریزنقش که انگاره‌های فوتبال آلمان را تا حد زیادی به همراه بازیکنانی نظیر آندریاس مولر تغییر داد، در دوران بازیگری برای تیم‌هایی نظیر یوونتوس و دورتموند نیز بازی کرد.

 
هسلر برای اهالی فوتبال ایران پس از پایان فوتبال شناخته شده تر شد، چرا که مدتی به عنوان مربی در تیم فوتبال پدیده فعالیت داشت و حالا بار دیگر پس از پشت سر گذاشتن بحران مربیگری را در لیگ منطقه ای آلمان از سر  گرفته است.
نظرات بینندگان