arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

مادر امباپه، مانع انتقال ستاره فرانسوی به دورتموند!

خواسته‌های مادر امباپه باعث شده تا انتقال رایان چرکی به دورتموند، به بن بست بخورد!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رایان چرکی، بازیکن تیم ملی المپیک فرانسه با اصالت الجزایری، در تلاش است تا انتقال خود به باشگاه دورتموند آلمان را به پایان برساند تا مسیر حرفه‌ای خود را احیا کند.

چرکی قصد دارد با خروج از وضعیت دشوار کنونی خود در باشگاه المپیک لیون فرانسه، که اخیراً با مشکلات زیادی روبرو بوده، دوباره به دوران درخشان خود بازگردد. هرچند، انتقال او به باشگاه بزرگ آلمانی در روزهای اخیر به طور غیرمنتظره‌ای متوقف شده است.

دورتموند بیش از یک هفته پیش با المپیک لیون برای خرید قرارداد چرکی به مبلغ حدود ۱۵ میلیون یورو به توافق رسید، اما درست زمانی که همه منتظر اعلام رسمی بودند، همه چیز بدون هیچ هشدار قبلی متوقف شد.

کانال "Sky Deutschland" فاش کرد که دلیل توقف موقت این انتقال، خانم فائزه العماری، مادر کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، است که اخیراً به عنوان مدیربرنامه‌های رایان چرکی، وکالت او را نیز بر عهده گرفته است.

2051971

طبق این منبع، فائزه العماری باعث نارضایتی شدید مدیریت دورتموند شده است، زیرا مذاکره با او دشوار است و او درخواست‌ها و شرایطی دارد که در واقعیت به‌سختی قابل اجرا هستند.

رسانه "Sky Deutschland" همچنین گزارش داد که رایان چرکی از این وضعیت بسیار ناراحت است، زیرا او می‌خواهد از سردرگمی ناشی از جدایی از لیون خلاص شود.

چرکی نگران است که این مسائل بیشتر به تعویق بیفتد و او مجبور شود پس از پایان بازی‌های المپیک به باشگاه اصلی خود بازگردد، که این امر بدون شک بر آمادگی او برای فصل جدید فوتبال تأثیر خواهد گذاشت. او مصمم است که شرایط خود را تغییر دهد، هرچند که شرایط سخت باشد.

نظرات بینندگان