arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۵ - ۱۸ تير ۱۴۰۳

ستاره اسپانیایی قصد جدایی ندارد: در PSG می‌مانم

فابین رویز تایید کرد که تصمیمی برای ترک پاری سن ژرمن ندارد و در این باشگاه ماندگار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم ملی اسپانیا با پیروزی برابر تیم ملی آلمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت اروپای ۲۰۲۴ موفق شد به جمع چهار تیم برتر این مسابقات صعود کند و حالا باید برای راه یافتن به بازی حساس فینال روبروی تیم ملی فرانسه به میدان برود و در یک قدمی کسب جامی دیگر در یورو قرار گرفته است.

رویز یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای این تیم در این تورنمنت بوده و عملکرد بسیار درخشانی را با پیراهن تیم ملی کشورش به نمایش گذاشته است. حفظ توپ فوق‌العاده این بازیکن باعث شده است که حتی از بهترین هافبک‌ها مانند لوکا مودریچ و تونی کروس هم بالاتر بایستاد و توجه بسیاری به او جلب شده است.

2046610

همین درخشش ستاره اسپانیایی باعث شده است که بسیاری از رسانه‌های ورزشی سراسر اروپا از علاقه باشگاه‌های بزرگ به جذب او خبر دهند ولی به نظر نمی‌رسد که این بازیکن تصمیمی برای ترک پاری سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو داشته باشد. 

رویز در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگار روزنامه فرانسوی لوپاریزین گفت: «من احساس خوبی در پاری سن ژرمن دارم. اینجا خوشحال هستم. هنوز برای سه سال دیگر هم با این باشگاه قرارداد دارم و خبری از جدایی نیست. ما اهداف بسیاری در پاری سن ژرمن داریم که باید در کنار هم برای رسیدن به آنها تلاش کنیم.»

نظرات بینندگان