arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۲ - ۱۶ تير ۱۴۰۳

آنتون و شوتی که آلمان را بدبخت کرد!

والدمار آنتون با دفع توپ اشتباهی که داشت زمینه حذف آلمان را رقم زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یولیان ناگلزمن در بازی با اسپانیا برای استحکام خط دفاعی در وقت‌های اضافه از یکی از آماده‌ترین مدافعان بوندسلیگا استفاده کرد و والدمار آنتون را به جای کای هاورتز وارد میدان کرد و تغییر سیستم را هم در ترکیب آلمان ایجاد کرد، اما این تعویض به سود تیم میزبان نبود و اشتباه این بازیکن میزبان را از مسابقات خارج کرد!

آنتوان در دقیقه 118 در حالی که بدون مزاحمت توپ را در محوطه جریمه دریافت کرده بود با بی‌دقتی و دفع توپ ناقصی که داشت توپ را در اختیار اسپانیا قرار داد تا آنها فرصت خلق موقعیت روی دروازه آلمان را پیدا کنند و از نگون‌بختی این بازیکن همان توپ تبدیل به گل شد!

2050959

همین اشتباهات کوچک در سطح بالای مسابقات یورو می‌تواند سرنوشت یک تیم را تغییر دهد، آنتوان اگر در بازی‌سازی از عقب زمین دقت بیشتری داشت و توپ را در اختیار هم‌تیمی‌های خود قرار می‌داد شاید بازی به وقت‌های اضافه می‌رفت و می‌توانست سرنوشت آلمان و حتی جام تغییر کند.

2050960

ستاره خط دفاعی فصل گذشته اشتوتگارت که در ورزشگاه خانگی تیم خود بازی می‌کرد آخرین مسابقه خود در این ورزشگاه را به خوبی پشت‌سر نگذاشت و با خاطره‌ای تلخ ام‌اچ‌پی آرنا را ترک کرد و فصل آینده هم با پیراهن دورتموند به میدان خواهد رفت.

ناگلزمن در بازی با دانمارک هم از این بازیکن برای حفظ برتری تیم خود استفاده کرده بود اما شانس مجددی که به این بازیکن 27 ساله برای بازی مقابل اسپانیا داد خاطره تلخی برای هواداران مانشافت به همراه داشت و زمینه‌ساز حذف این تیم از یورو 2024 شد.

نظرات بینندگان