arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

ساعت پخش سریال داریوش از فیلم‌ نت + خلاصه داستان

مجموعه‌ی داریوش به کارگردانی هادی حجازی‌فر به‌زودی از فیلم نت منتشر می‌شود. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال داریوش با ما همراه شوید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سریال داریوش تازه‌ترین مجموعه‌ی شبکه نمایش خانگی فیلم نت است که به تهیه‌کنندگی نوید محمودی ساخته شده است. محمودی پیش از این تهیه‌کنندگی مجموعه پربیننده‌ی پوست شیر را بر عهده داشت.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های معمایی و درام ایرانی هستید، می‌توانید سریال داریوش را از 30 خرداد ماه 1403 در پلتفرم فیلم نت تماشا کنید. این سریال جایگزین مجموعه موفق افعی تهران می‌شود. در ادامه، ساعت پخش سریال داریوش ، بیوگرافی کارگردان و خلاصه داستان این مجموعه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال داریوش از فیلم‌ نت

با قطعی شدن پخش سریال داریوش از پلتفرم فیلم نت، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال داریوش کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش سریال داریوش 1403/03/30، و ساعت پخش آن  08:00 صبح خواهد بود. بر این اساس قسمت‌های بعدی این مجموعه چهارشنبه هر هفته ساعت 08:00 منتشر خواهد شد.

هادی حجازی‌فر علاوه بر کارگردانی سریال داریوش، نقش اصلی این مجموعه را نیز ایفا می‌کند. همچنین سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر، رامین راستاد، محسن قصابیان و امیر نوروزی در سریال داریوش نقش‌آفرینی می‌کنند.

گفتنی است سریال «داریوش» هم مانند مجموعه «پوست شیر» از محبوبیت نام و صدای داریوش؛ یکی از خواننده‌های مطرح پیش از انقلاب استفاده کرده است. این سریال از عبارت «تو برو سفر سلامت» و آهنگ خاطره‌انگیز «یاور همیشه مومن» داریوش، برای تیزر و تبلیغات استفاده کرده است.

سریال داریوش

 خلاصه داستان سریال داریوش

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال داریوش از فیلم‌ نت، سراغ قصه این مجموعه معمایی، درام و جنایی می‌رویم که روایتگر زندگی پرفراز و نشیب مردی به نام داریوش است.

خلاصه داستان سریال داریوش آمده است: «بهرام با داریوش که سال‌هاست در ترکیه زندگی می‌کند، تماس می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که از خانواده مقتول رضایت گرفته است. با بازگشت داریوش به ایران، او با پیشنهاد بهمن درباره بازگرداندن طلاهایی که پانزده سال پیش پنهان کرده است، روبه‌رو می‌شود. داریوش در این مسیر درگیر چالش‌های بسیاری می‌شود.»

هادی حجازی فر

کارگردان داستان داریوش

هادی حجاری‌فر کارگردان داستان داریوش، زاده‌ی هفدهم خرداد ماه سال 1355 در شهر خوی آذربایجان غربی است. وی دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی رشته نمایش عروسکی و کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی است.

این بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح، از کودکی عاشق بازیگری و نمایش بوده و فعالیت هنری خود را با تئاتر دانش آموزی آغاز کرده است. وی در سال 1377 وارد دانشگاه شد و توانست در دوره‌ی دانشجویی 24 نمایش را به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان روی صحنه ببرد.

حجاری فر بازیگری را به صورت حرفه‌ای با ایفای نقش در فیلم مزرعه پدری ساخته‌ی رسول ملاقی پور آغاز کرد، اما به خاطر علاقه به کارگردانی، تا سال‌ها پیشنهادهای بازیگری را نپذیرفت، تا اینکه برای ایفای نقش شهید احمد متوسلیان در فیلم ایستاده در غبار به کارگردانی محمدحسین مهدویان، به عرصه بازیگری برگشت.

ایشان فعالیت تلویزیونی خود را با کارگردانی سریال کرکره در سال 1391 آغاز کرد و سپس در سال 1396 با سریال نفس به عنوان بازیگر به نقش آفرینی پرداخت.

هادی حجازی‌فر در سال 1383 با یکی از همکلاسی‌های دانشگاه‌اش ازدواج کرد. حاصل زندگی مشترک این زوج هنرمند، پسری به نام هامون است.

از افتخارات کارنامه هنری هادی حجازی فر می‌توان به دریافت جوایزی همچون بهترین فیلمنامه در چهاردهمین جشن منتقدان سینما برای فیلم آتابای، جایزه چهره برگزیده سینما در هفتمین جایزه هنر انقلاب برای فیلم موقعیت مهدی، سیمرغ بلورین بهترین کارگردان فیلم اول از چهلمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم موقعیت مهدی و تندیس بهترین بازیگر مرد از هجدهمین جشن حافظ برای فیلم لاتاری اشاره کرد.

سریال داریوش

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال داریوش نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر، رامین راستاد، محسن قصابیان و امیر نوروزی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردان سریال داریوش کیست؟

مجموعه داریوش در ژانر اجتماعی به کارگردانی هادی حجازی‌فر ساخته شده است.

سریال داریوش چند قسمتی است؟

مجموعه داریوش در 13 قسمت به تهیه‌کنندگی نوید محمودی ساخته شده است.

نظرات بینندگان