arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳

کاربران اینترنت بیشتر به دنبال کد تخفیف کدام سایت ها هستند؟ دیجی کالا و فیلیمو در صدر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاربران اینترنت بیشتر به دنبال کد تخفیف کدام سایت اند؟

صدها میلیون وبسایت در دنیا وجود دارد. این سایت‌ها برای اهداف مختلفی طراحی شده و تعدادشان هم روز به روز در حال افزایش است. زمینه فعالیت یک سایت هر چیزی می‌تواند باشد؛ اما از این میان معمولاً سایت‌های فروشگاهی، خدماتی و سرگرمی مخاطبان بیشتری دارند. با توجه به زیاد بودن مخاطبان بالقوه، بسیاری از افرادی که می‌خواهند کسب و کار آنلاین داشته باشند هم به سراغ این مدل وبسایت می‌روند. به همین دلیل هم هست که رقابت بین آن‌ها شکل گرفته و تلاش می‌کنند تا مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. برای مثال، برخی از آن‌ها به سراغ تبلیغات در فضای شهری یا آنلاین می‌روند. بسیاری از آن‌ها برای خرید محصولات یا تهیه اشتراک، به شما کد تخفیف رایگان خرید اول و غیر اول می دهند. برخی به سراغ اینفلوئنسرها رفته و بعضی هم سعی می‌کنند با نشان دادن نمونه‌های اولیه رایگان جایگاه خود را میان مخاطب پیدا کنند. هر روش بسته به سیاست‌های کسب و کارها متفاوت است. با این حال، اگر بخواهیم یک وجه مشترک میان شیوه‌های تبلیغاتی سایت‌های ایرانی را در نظر بگیریم، آن روش، کد تخفیف است. تقریباً هر سایت و مجموعه ای که شروع به کار می‌کند کد تخفیف‌های متنوعی را به کاربرانش هدیه می‌دهد. از این میان، کد تخفیف برخی از این سایت‌ها به صرفه تر بوده یا به خاطر کیفیت خدماتشان، بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

فیلیمو شناخت شده ترین سایت فیلم و سریال

علاقه مندان به فیلم و سریال حتماً با فیلیمو آشنای دارند. فیلیمو یک شبکه استریم محتوای ویدئویی یا اصطلاحاً VOD است. در این سایت انواع فیلم، سریال، مستند و انیمیشن قابل تماشا است. فرقی ندارد که آثار ایرانی را دوست دارید یا محتوای خارجی را ترجیح می‌دهید. حتی برای ژانر هم محدودیتی وجود ندارد و هر چیزی که بخواهید را می‌توانید در فیلیمو پیدا کنید. می‌توان گفت که فیلیمو یکی از کامل ترین آرشیوهای فیلم و سریال را دارد؛ اما برای دسترسی به این آرشیو لازم است اشتراک آن را تهیه کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که فیلیمو یکی از تولیدکنندگان سریال‌های اختصاصی نمایش خانگی است که تنها راه قانونی تماشای آن‌ها خرید اشتراک فیلیمو است.

کاربران اینترنت بیشتر به دنبال کد تخفیف کدام سایت اند؟

اشتراک فیلیمو برای بازه‌های زمانی یک، سه و شش ماهه قابل خریداری است. شما با خرید هر کدام از این پلن‌ها از دسترسی کامل به تمام محتوای موجود در فیلیمو بهره مند شده و می‌توانید آن‌ها را آنلاین تماشا کرده یا دانلود کنید. دقت داشته باشید که دانلود و تماشای آفلاین فقط در بستر سایت و اپلیکیشن فیلیمو ممکن است و نمی‌توانید فایل‌ها را روی موبایل یا کامپیوتر خود ذخیره کنید. با توجه به همه نکاتی که گفته شد، بدیهی است که کد تخفیف فیلیمو از پر تقاضا ترین تخفیف‌ها در حوزه فیلم و سریال است. اگر تا به حال از این سایت فیلم ندیده اید و می‌خواهید آن را امتحان کنید یا برعکس اگر قبلاً اشتراک داشته اید و حالا می‌خواهید تجربه خوب قبلی را تمدید کنید کد تخفیف‌های فیلیمو خرید ارزانتر را ممکن می‌کنند. تنها قسمتی که کد تخفیف روی آن اثری ندارد، اکران آنلاین است که به پخش فیلم‌های سینمایی همزمان با اکران عمومی آن‌ها اختصاص دارد.

تخفیف‌های فیلیمو

میزان تخفیف

قیمت بدون تخفیف

کد

شرایط خاص

کد تخفیف فیلیمو یک ماهه

10 درصد

140 هزار تومان

GHS

بدون محدودیت

ک تخفیف فیلیمو 6 ماهه

50 درصد

840 هزار تومان

flm271

غیر اول

کد تخفیف 60 درصدی فیلیمو

60 درصد

420 هزار تومان

30201

خرید اول اشتراک 3 ماهه

کد تخفیف فیلیمو اولین اشتراک

50 درصد

از 140 هزار تومان تا 840 هزار تومان

nrg81

ویژه خرید اول تمام اشتراک ها

کد تخفیف دیجی کالا محبوب ترین تخفیف سایت‌های فروشگاهی

حتماً دیجی کالا را به عنوان یکی از اولین و موفق ترین سایت‌های فروشگاهی اینترنتی می‌شناسید. دیجی کالا به عنوان یک مارکت پلیس بزرگ توانسته عملکرد بسیار خوبی در عرضه و فروش انواع و اقسام محصولات از خود نشان دهد. در دیجی کالا هزاران محصول از فروشندگان مختلف وجود دارد و می‌توانید از لوازم الکترونیک مثل موبایل و لپتاپ گرفته تا اسباب بازی را از آن خریداری کنید. برخی دیگر از اجناس پرفروش این مجموعه عبارت اند از لوازم خانگی اعم از یخچال و لباسشویی، ظروف، انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، هدفون و هندزفری، اسباب بازی، کتاب، لوازم آرایشی بهداشتی و زیورآلات. جالب است بدانید دیجی کالا تقریباً برای همه این دسته بندی‌ها کد تخفیف دارد.

شاید بپرسید چرا دیجی کالا میان ده ها فروشگاه دیگر، هنوز هم انتخاب اول افراد است؟ یکی از دلایل واضح تنوع بالا است. به خاطر مارکت پلیس بودن این مجموعه، تعداد فروشنده‌های آن زیاد بوده و همین باعث می‌شود تنوع کم نظیری داشته باشد. طبیعتاً اگر شما بتوانید همه محصولات مورد نیاز از خوراکی تا لوازم برقی را یکجا تهیه کنید، به سراغ چندین فروشگاه نرفته و خرید خود را از همان یک سایت انجام می‌دهید. علاوه بر این، دیجی کالا به دلیل داشتن منابع فراوان، این امکان را دارد که به مشتریان خود کد تخفیف بدهد.

کاربران اینترنت بیشتر به دنبال کد تخفیف کدام سایت اند؟

کد تخفیف دیجی کالا همیشه مشوق خوبی برای خریداران بوده است. استقبال کاربران از این تخفیف‌ها هم عموماً بالا بوده و حتی برخی افراد خریدهای خود را صرفاً با این تخفیف ها انجام می‌ دهند. در کنار کد تخفیف‌ها، فرصت‌هایی مانند تخفیف 80 درصدی دیجی کالا، تخفیف‌های شگفت انگیز، ارسال رایگان و حراج‌های آخر فصل نیز خرید ارزان تر از دیجی کالا را امکان پذیر می‌کنند. علاوه بر این، خدمات ویژه ای به اعضای دیجی پلاس نیز ارائه می‌شود. اگر زیاد از دیجی کالا خرید می‌کنید با دریافت اشتراک دیجی پلاس خیالتان از برخورداری از تخفیف‌های همیشگی و ارسال رایگان راحت خواهد بود. دقت داشته باشید، که بسیاری از اوقات کدهای تخفیف دیجی کالا به دلیل تعداد بالای کاربر، به سرعت تمام می‌شوند. برخی از کدهایی که می‌توانید استفاده کنید در جدول زیر قابل مشاهده اند.

تخفیف‌های دیجی کالا

میزان تخفیف

قیمت بدون تخفیف

کد

شرایط خاص

کد تخفیف 50 هزارتومانی دیجی کالا

50 هزار تومان

متغیر

TUDKT

خرید اول بالای 200 هزار تومان

کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران

90 هزار تومان

متغیر

RPA90

خرید بالای 400 هزار تومان بدون محدودیت

کد تخفیف دیجی کالا بالای 800 تومان

100 هزار تومان

متغیر

NYVOE

خرید غیر اول بالای 800 هزار تومان

کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان

100 درصد

متغیر

KFHS

برای همه کاربران با خرید بالای 200 هزار تومان

کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید

100 هزار تومان

متغیر

GRSP

خرید بالای یک میلیون تومان

چطور تخفیف‌های معتبر را پیدا کنیم؟

یکی از مشکلاتی که افراد با کد تخفیف پیدا می‌کنند، منقضی یا نامعتبر بودن آن‌ها است. چیزی که اغلب باعث این مشکلات می‌شود، بی‌توجهی به شرایط اعمال کد یا زمان انقضا آن است. معمولاً کدهای تخفیف تعداد مشخصی دارند. برای مثال، ممکن است کد تخفیف دیجیکالا به اندازه 100 هزار نفر ظرفیت داشته باشد. طبیعتاً اگر این تعداد خریدار قبل از شما از کد استفاده کرده باشند، شما با پیام انقضا کد مواجه خواهید شد. علاوه بر این، گاهی ممکن است تخفیف‌ها فقط برای خریداران اول یا غیر اول بوده یا روی دسته خاصی از محصولات کار کند. بهترین کار این است که اولاً تخفیف‌ها را از مراجع و سایت‌های معتبر انتشار کد تخفیف دنبال کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که اغلب فروشگاه‌ها به ویژه سایت‌های بزرگی مثل فیلیمو و دیجیکالا، در مناسب‌ها تخفیف‌های بیشتری ارائه می‌کنند. رویدادهایی مانند بلک فرایدی، نوروز، روز دختر، روز زن، یلدا و تولد سایت‌ها از جمله این مناسبت‌ها هستند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی در این زمان‌ها احتمال اینکه تخفیف بهتری پیدا کنید افزای می‌یابد.

 

 

 

 

نظرات بینندگان