arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

گواردیولا: در سیتی می‌مانم

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر‌سیتی، می‌گوید انتخاب او ادامه همکاری با سیتی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی منچستر‌سیتی، می‌گوید انتخاب او ادامه همکاری با سیتی است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از بازی مقابل وستهام تایید کرد که فصل بعدی در این تیم می‌ماند.

منچسترسیتی در آخرین بازی فصل امروز از وستهام میزبانی خواهد کرد و پپ قبل از پایان فصل یک خبر خوشحال کننده به طرفداران سیتی داد.

سیتی با دو امتیاز بیشتر نسبت به آرسنال که قرار است به مصاف اورتون برود، در صدر جدول رده بندی حضور دارد. شاگردان گواردیولا درصورت کسب سه امتیاز بازی امروز چهارمین قهرمانی‌شان در لیگ برتر را مسجل خواهند کرد.  

گواردیولا در این نشست درمورد آینده‌اش گفت: "بله، من با منچسترسیتی قرارداد دارم، می‌خواهم اینجا بمانم. من انتخاب دیگری ندارم."

دلیل قهرمانی سیتی در چمپیونزلیگ؟

آیا می‌دانید چرا سیتی قهرمان چمپیونزلیگ شد؟ به خاطر ادرسون بود. در مادرید، روی نتیجه 1-1، او روی ضربه سر کریم بنزما یک مهار باورنکردنی انجام داد. در فینال لیگ قهرمانان، او بازیکن کلیدی و کلید پیروزی بود. ما نمی‌توانیم موفقیت‌هایمان را بدون ادرسون تعریف کنیم، غیرممکن است.

سیو استفان اورتگا مقابل تاتنهام؟

مردم در مورد سیو باورنکردنی اورتگا مقابل تاتنهام صحبت می‌کنند، چون جدید است. اما ادرسون قبلاً این کار را مقابل سون هیونگ مین انجام داده است، فکر می‌کنم صحنه مشابه بود و او دروازه را نجات داد.

هدف سیتی؟

بازیکنان سیتی می‌دانند، همه می‌دانند که ما برای چه چیزی بازی می‌کنیم. این چیزی است که ما دوباره آن را زندگی نمی‌کنیم. هیچ‌کدام از ما؛ غیرممکن است. شانس چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر؟ در زندگی هیچ یک از ما، دوباره این اتفاق نخواهد افتاد.

در صورت قهرمانی بازیکنان مرخصی خواهند داشت؟

عجب سوالی! قطعاً من به آن پاسخ نمی‌‌دهم. بعد از بازی هر چه می‌خواهی از من بپرس.  اما الان زمان پاسخگویی به این سوال نیست.

رقابت ادرسون و اورتگا؟

امروزه در فوتبال مدرن، شما باید دو دروازه‌بان درست و حسابی داشته باشید. در قدیم اینکه کدام دروازه‌بان اول و کدام دروازه‌بان دوم باشد، خیلی چیزها مشخص بود. در واقع فاصله بین دو دروازه‌بان خیلی زیاد بود. همه می‌دانند که ادرسون اولین دروازه‌بان است، اما فاصله خیلی زیاد نیست چون به آن نیاز دارید.

مصدومیت ادرسون؟

مصدومیت‌ اتفاق می‌افتد و شما باید یک دروازه‌بان خوب و آماده داشته باشید، مثل اینکه چهار مدافع میانی درجه یک دارید، باید دو یا سه دروازه‌بان بسیار خوب هم داشته باشید. در غیر این صورت، وقتی فاصله خیلی زیاد است، تیم نمی‌تواند رقابت کند.

تا زمانی که شما سرمربی سیتی هستید هیچ تیمی شانس قهرمانی لیگ برتر ندارد؟

این اشتباه است. اگر با 20 امتیاز برنده شویم، می‌گویم بله، من یک نابغه هستم، من خیلی خوب هستم. اما اینطور نیست. لیگ‌های برتری که ما در رقابت با لیورپول بردیم، آن‌ها می‌توانستند برنده شوند. آرسنال می‌تواند قهرمان شود، ما می‌توانیم برنده شویم.

تغییرات احتمالی ترکیب سیتی برای تابستان؟

فصل بعد؟ نمی‌دانم. باید ببینیم چطور به پایان می‌رسیم. گاهی اوقات تصمیمات به این بستگی دارد که فصل را چگونه تمام کنیم. باید صبر کنیم. از الان یک ثانیه هم به این فکر نمی‌کنم که فصل بعد چه اتفاقی می‌افتد.

عوامل موفقیت سیتی؟

در پشت موفقیت و رسیدن به این مراحل در هر فصل، عوامل زیادی وجود دارد. فقط یک نفر نیست. مربوط به افرادی است که نمی‌شناسید، پشت صحنه، افرادی که می‌شناسید، سلسله مراتب، سازگاری با یک ایده، یک مدیر، بازیکنان با کیفیت بالا، انسان‌های با کیفیت بالا..."

نظرات بینندگان