arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

رئیسی در دیدار با آیت‌الله شبیری زنجانی: استماع نظرات و ارائه گزارش اوضاع کشور به مراجع تقلید تکلیف ضروری کارگزاران است

رئیس جمهور در دیدار آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی، استماع آرا و نظرات مراجع معظم تقلید و همچنین ارائه گزارش از اوضاع کشور به ایشان را از تکالیف ضروری کارگزاران اجرایی کشور دانست و تداوم دعای خیر و رهنمودهای ایشان به دولتمردان را خواستار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رئیس جمهور در دیدار آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی، استماع آرا و نظرات مراجع معظم تقلید و همچنین ارائه گزارش از اوضاع کشور به ایشان را از تکالیف ضروری کارگزاران اجرایی کشور دانست و تداوم دعای خیر و رهنمودهای ایشان به دولتمردان را خواستار شد.
 
سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های خود در دومین سفر دولت مردمی به استان قم شامگاه پنجشنبه با حضور در بیت حضرت آیت‌الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی، با ایشان دیدار کرد.
 
رئیس جمهور در این دیدار گرم و صمیمی ضمن تشکر از توجهات آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی نسبت به دولت مردمی و طلب دعا، استماع آرا و نظرات مراجع معظم تقلید و همچنین ارائه گزارش از اوضاع کشور به ایشان را از تکالیف ضروری کارگزاران اجرایی کشور دانست و تداوم دعای خیر و رهنمودهای ایشان به دولتمردان را خواستار شد.
 
حضرت آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی نیز در این دیدار برای موفقیت دولت در انجام امور کشور و تداوم خدمت به مردم از خداوند متعال طلب توفیق کردند.
نظرات بینندگان