arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

شرفی، پیشکسوت فوتبال: بازیکنان فعلی فقط تتو زدن را از خارجی‌ها یاد گرفته‌اند / بازیکنان خارجی امسال را خوب دیدم؛ نه مثل آن بازیکنی که از کوره دهات آمده بود و خوب نبود

 اصغر شرفی، مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: یک موقع می‌گویند باید رعایت لباس پوشیدن را کنیم، تتو زدن را خوب بلد هستند که از اول تا آخر دستشان تتو می‌زنند و دم اسبی هم خوب می‌زنند، خب همین فوتبال را هم از خارجی‌ها یاد بگیرید، ایرادی ندارد. نه اینکه تتو را فقط مثل آن‌ها بزنید، حرکات فوتبالی بازیکنان ما هم باید شبیه خارجی‌ها باشد. من از فوتبال امسال خارجی‌های لیگ ایران لذت بردم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: پیشکسوت فوتبال ایران به بازیکنان فعلی داخلی انتقاد کرد.
 
 اصغر شرفی، مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، در حاشیه اختتامیه جام یونس شکوری اظهار کرد: من سالیان سال است که به این جام می‌آیم. جایی است که خیلی خوشحالم می‌کند و همبازیانم را می‌بینم و از دیدن یکدیگر خوشحال می‌شویم. گذر زمان را هم حس می‌کنیم که عمرمان دارد تمام می‌شود. باید قدر یکدیگر را بدانیم و به هم نزدیک باشیم.
 
او در مورد کورس بالای جدول بین سرخابی‌ها گفت: همه درباره سرخابی‌ها صحبت می‌کنند. درباره بقیه تیم‌ها هم صحبت کنیم. امسال تنها سالی است که می‌بینم پول‌هایی که بازیکنان خارجی دادیم حرام نشده است. قبلاً از بازیکنان خارجی‌ای که به ایران می‌آمدند لذت نمی‌بردیم. الان کیفیت آن‌ها خیلی بالاست و متاسفانه یکسری تیم‌ها هم از ما جلو می‌زنند. فوتبال منطقه دارد از ما جلو می‌زند. باید بیدار شویم و پنبه را از گوشمان خارج کنیم، الان بازیکنانی که در لیگ گل می‌زنند از اروپا نیامده‌اند.
 
این پیشکسوت فوتبال ایران گفت: یک موقع می‌گویند باید رعایت لباس پوشیدن را کنیم، تتو زدن را خوب بلد هستند که از اول تا آخر دستشان تتو می زنند و دم اسبی هم خوب می‌زنند، خب همین فوتبال را هم از خارجی‌ها یاد بگیرید، ایرادی ندارد. نه اینکه تتو را فقط مثل آن‌ها بزنید، حرکات فوتبالی بازیکنان ما هم باید شبیه خارجی‌ها باشد. من از فوتبال امسال خارجی‌های لیگ ایران لذت بردم.
 
او درباره اینکه بازی کدام بازیکنان خارجی لیگ را می‌پسندد، گفت: بازیکنان استقلال، اسمشان را بلد نیستم. یا پرسپولیس و هر تیم دیگری. بازیکنان خارجی امسال را خوب دیدم نه مثل آن بازیکنی که از کوره دهات آمده بود و خوب نبود. ما مملکت گل و بلبل هستیم، خوب است.
نظرات بینندگان