arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

شهادت ۵۴ فلسطینی در ۲۴ ساعت / شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شهدای حملات ارتش اسرائیل به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) در نوار غزه خبر داد. ارتش اسرائیل در طول ۲۴ ساعت گذشته با شش مورد جنایت، ۵۴ شهروند فلسطینی را شهید و ۹۶ نفر دیگر را زخمی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) در نوار غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز سه شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته با شش مورد جنایت، ۵۴ شهروند فلسطینی را شهید و ۹۶ نفر دیگر را زخمی کرد.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر و شمار زخمی ها به ۷۸ هزار و ۲۰۴ نفر رسید.

 حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه در دویست و چهاردهمین روز از جنگ در نوار غزه ادامه دارد. همزمان با تهدیدهای مقامات صهیونیست برای حمله زمینی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، ارتش سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه از آغاز روند کوچاندن ساکنان منطقه شرقی این شهر به منطقه خان یونس خبر داده بود.

این سخنگوی با انتشار ویدئویی، از ساکنان محله‌ های شرقی این شهر از جمله الشوکه، السلام الجنینه، تبه زراع و البیوک خواست تا به منطقه خان یونس بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه اعلام کرد که بخش فلسطینی گذرگاه رفح در مرز جنوب نوار غزه با مصر را به اشغال خود درآورده است.

جنبش حماس دیروز دوشنبه در بیانیه ای تأکید کرد که تدارک ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح بیانگر اصرار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم بر تداوم نسل‌کُشی است.

این جنبش تأکید کرد که حمله به رفح هرگز برای ارتش رژیم صهیونیستی تفریحی نخواهد بود و مقاومت قهرمان فلسطین از جمله گردان‌های عزالدین القسام آماده دفاع از ملت، نابودی دشمن و به شکست کشاندن طرح ها و اهداف آن است.

نظرات بینندگان