arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که واگذاری این تیم کار غیرممکنی بود که بالاخره به سرانجام رسید، گفت: بزرگترین اتفاق بعد از انقلاب برای ورزش رقم خورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که واگذاری این تیم کار غیرممکنی بود که بالاخره به سرانجام رسید، گفت: بزرگترین اتفاق بعد از انقلاب برای ورزش رقم خورد.

 رضا درویش پس از رسمی شدن واگذاری باشگاه پرسپولیس به شش بانک گفت: کار مهم و اساسی در این مدت صورت گرفت. از سال های قبل عنوان می شد این دو باشگاه واگذار خواهند شد اما در حد شنیده بود.

وی ادامه داد: با این حال یک کار غیرممکن امروز انجام شد و دو باشگاه واگذار شدند که بعد از انقلاب مهمترین اتفاق ورزش کشور است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: برای گرفتن مجوز حرفه ای لازم بود که این اتفاق رخ دهد و تکلیف مالکلیت مشخص شود. ضمن این که بدهی های کلانی در هر دو باشگاه وجود داشت که با واگذاری این مشکلات حل شد و دیگر دغدغه مدیر این نیست که این بدهی ها و پرونده ها را چگونه حل کند.

رضا درویش در واکنش به این پرسش که آیا با واگذاری پرسپولیس به بانک ها شما همچنان مدیرعامل خواهید ماند، گفت: تاکنون صحبتی در این مورد صورت نگرفته است چرا که امروز واگذاری نهایی شد.

وی در مورد تمدید قرارداد با اوسمار ویه را سرمربی سرخپوشان گفت: بعد از بازی با سپاهان به صورت تخصصی و حرفه ای تر به آن خواهیم پرداخت.

نظرات بینندگان