arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

نماینده مجلس: عملکرد دولت در حوزه مسکن قابل دفاع نیست، فریاد مستاجرین بلند است/ ملاک تورم، جیب مردم است نه آمارسازی‌ها

نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی گفت :عملکرد دولت در حوزه تولید مسکن و مالیات بر خانه خالی و اجاره مسکن به هیچ وجه قابل دفاع نیست و فریاد مستاجرین که عمدتاً از طبقات متوسط و ضعیف جامعه هستند، بلند است. به قول معروف ملاک تورم، جیب مردم است نه آمارسازی‌ها.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی گفت:عملکرد دولت در حوزه تولید مسکن و مالیات بر خانه خالی و اجاره مسکن به هیچ وجه قابل دفاع نیست و فریاد مستاجرین که عمدتاً از طبقات متوسط و ضعیف جامعه هستند، بلند است. به قول معروف ملاک تورم، جیب مردم است نه آمارسازی‌ها.

علیرضا نظری در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: وقتی خبر کاهش تورم را از سوی مدیران اقتصادی شما می‌شنویم تعجب می‌کنیم، آقای رئیس جمهور به این آمارسازی‌ها توجه نکنید چرا که مردم زیر بار گرانی‌ها و رها شدگی بازار له شده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به قول معروف ملاک تورم، جیب مردم است نه آمارسازی‌ها. جناب آقای رئیس جمهور عملکرد دولت در حوزه تولید مسکن و مالیات بر خانه خالی و اجاره مسکن به هیچ وجه قابل دفاع نیست و فریاد مستاجرین که عمدتاً از طبقات متوسط و ضعیف جامعه هستند، بلند است، متاسفانه دولت نه قادر به جلوگیری از افزایش اجاره بهاست و نه تسهیلاتی را برای مستاجرین منظور نموده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد آقای رئیس جمهور چه پاسخی برای مستاجران مظلوم دارید.

نظرات بینندگان