arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۹ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳

اهمیت داشتن وب سایت؛ چرا داشتن وب سایت حیاتی است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در عصر اطلاعات، وب سایت ‌ها به مرکزی برای ارائه خدمات و محصولات تبدیل شده‌اند. این روزها هر کسی به دنبال هر محصول یا خدماتی می گردد، ابتدا گوشی یا لپ تاپ خود را به اینترنت متصل می کند و وب سایت ها را چک می کند تا مشخصات دقیق و قیمت محصول یا خدمات مورد نظر خود را مشاهده کند. پس از تحقیق و گشت و گذار در وب سایت های مختلف تصمیم به خرید آن می گیرد. با بیشتر جا افتادن خرید اینترنتی که روز به روز در حال افزایش است، مردم بیشتر به وب سایت ها اعتماد می کنند و کمتر به بازار می روند. بسیاری از کسب و کارها در شبکه های اجتماعی فعالند، اما هر کس نمی تواند به صفحات یا حساب ها در شبکه های اجتماعی اعتماد کند. بلکه این وب سایت است که به کسب و کار اینترنتی اعتبار می بخشد. با چک کردن نماد اعتماد الکترونیک و درگاه پرداخت امن، اعتماد مشتری برای خرید اینترنتی حاصل می شود.

سایت وردپرسی

حال اگر شما صاحب کسب و کار و یا ارائه دهنده خدمات تخصصی هستید، داشتن یک وب سایت فروشگاهی، خدماتی یا شخصی نه تنها به شما امکان می‌دهد تا با مشتریان خود در تماس باشید، بلکه به عنوان یک ابزار قدرتمند برای برندینگ و بازاریابی عمل می‌کند. اما چگونه می‌توانید از این فضای دیجیتال به نحو احسن استفاده کنید؟ پاسخ ساده است: با طراحی وب سایت وردپرسی!

چرا وب سایت وردپرسی؟

این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی همه به دنبال ابزار های سریع و قابل اطمینان هستیم. می توان گفت وردپرس بهترین ابزار برای داشتن یک وب سایت است. حدود ۴۰ درصد وب سایت های جهان از وردپرس ساخته شده اند، که این آمار نشان دهنده رضایت بالای افراد در استفاده از سایت های وردپرسی است. به هر حال با استفاده بیشتر افراد از وردپرس، طراحان آن روز به روز به امکانات و امنیت آن می افزایند. دیگر امکانات وردپرس چیست؟

نمایش حرفه‌ای: وب سایت شما نماینده آنلاین شماست. طراحی وب سایت وردپرسی به شما این امکان را می‌دهد که محصولات، خدمات و مهارت‌های خود را به شکلی حرفه‌ای و جذاب به نمایش بگذارید. وب سایت ها همانند یک فروشنده ۲۴ ساعته عمل می کند و حتی در زمان هایی که شما خواب یا در تعطیلات به سر می برید، این فروشنده به مخاطبان شما خدمات ارائه می دهد.

طراحی وب سایت وردپرسی

به عنوان مثال در فروشگاه اینترنتی مشخصات، عکس و فیلم محصولات خود را قرار می دهید. وقتی مشتری در هر ساعتی به سایت شما مراجعه کند، می تواند مشخصات و به واسطعه تصاویر زوایای مختلف محصولات را مشاهده کند. پس از انتخاب محصول مشتری به صفحه درگاه پرداخت هدایت می شود و فروش شما بدون دردسر انجام می شود.

دسترسی و سهولت استفاده: وب سایت ‌های وردپرسی با رابط کاربری آسان و قابلیت دسترسی بالا، تجربه‌ای راحت و بدون دردسر برای کاربران فراهم می‌آورند، که این امر موجب افزایش رضایت مشتری و بازگشت آن‌ها می‌شود. سیستم مدیریت محتوای وردپرس با آپدیت هایی که در مدت زمان های کوتاه و با فاصله کم انجام می دهد روز به روز در حال گسترده تر شدن، افزایش امکانات و حفظ امنیت وب سایت شماست.

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو: وب سایت ‌های وردپرسی به راحتی قابل بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو هستند، که این امر به شما کمک می‌کند تا در رتبه‌های بالاتری در نتایج جستجو ظاهر شوید و مشتریان بیشتری جذب کنید. لازم است بدانید سئو از مهمترین عوامل فروش و دیده شدن شما، محصولات یا خدمات شماست. طبیعتا بهتر است که وب سایت شما توسط یک شخص مسلط به عملیات سئو انجام شود تا از پایه این مسئله درست انجام شود. در نظر داشته باشید که پس از طراحی سایت و قرار دادن محصولات و نمونه کارهایتان در آن، باید به دنبال بهبود سئو و افزایش ترافیک وب سایت باشید. می توانید با طراح وب سایت یا همچنین افراد متخصص سئو در این باره گفتگو و همکاری کنید و یا در نهایت خودتان به عهده بگیرید و برای بهبود ترافیک وب سایت تلاش کنید.

وب سایت وردپرسی

امکانات گسترده: با استفاده از افزونه‌های متنوع وردپرس، می‌توانید وب سایت خود را با امکاناتی مانند فروشگاه آنلاین، فرم‌های تماس، گالری‌های تصویر و بسیاری امکانات دیگر غنی‌سازی کنید. افزونه ها نیز در حال توسعه هستند و با گذشت زمان افزونه های بیشتری در زمینه های مختلف برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر در وردپرس طراحی می شوند؛ اما این نکته بسیار مهم است که از هر افزونه ای استفاده نشود تا در سایت شما کندی و مشکلی پیش نیاید.

قیمت مناسب طراحی وب سایت با وردپرس: هزینه طراحی وب سایت با وردپرس نسبت به طراحی وب سایت با کدنویسی به صورت استاتیک بسیار کمتر و به صرفه تر است. اما علت این قیمت مناسب چیست؟ علت داشتن قیمت مناسب، آماده شدن سریعتر آن نسبت به سایت های کدنویسی شده یا استاتیک است؛ نه کمبود امکانات و نداشتن امنیت. همین حالا می توانید با خیال راحت اقدام به راه اندازی وب سایت وردپرسی خود کنید.

طراحی وب سایت وردپرسی

در وبیون، ما به شما کمک می‌کنیم تا وب سایتی داشته باشید که نه تنها زیبا و کاربردی باشد، بلکه به شما در رسیدن به اهداف تجاری‌تان نیز یاری رساند. برای طراحی وب سایت فروشگاهی، خدماتی و شخصی خود به نشانی https://webioon.com مراجعه کنید و قدمی بزرگ به سوی موفقیت بردارید. لازم به ذکر است که اگر هنوز برای طراحی وب سایت تردید، سوال یا مشکلی دارید، می توانید با ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

نظرات بینندگان