arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

سخنگوی وزارت خارجه: یکی از موضوعات دیدار باقری و مورا، بحث رفع تحریم‌ها بوده / می‌توان در مسیر مذاکره، موضوعات را بررسی کرد

کنعانی گفت: طیف گسترده‌ای از موضوعات در جلسه اخیر بررسی شد و طبیعی است که یکی از موضوعات تبادل نظر پیرامون مذاکرات رفع تحریم‌ها بوده است. آقای باقری جلسه‌ای را هم با نماینده ویژه اتحادیه اروپا در غرب آسیا داشتند که آخرین وضعیت جنگ غزه مورد بررسی قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری هفتگی خود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

به گزارش انتخاب، کنعانی گفت: نشست‌ها و رایزنی‌های میان معاون سیاسی وزیر امور خارجه و نماینده اتحادیه اروپا به منظور بررسی و تبادل نظر در خصوص موضوعات دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی همواره در دستورکار بوده و انجام شده است. دیدار اخیر آقای باقری هم در این راستا بوده است. 

کنعانی افزود: طیف گسترده‌ای از موضوعات در جلسه اخیر بررسی شد و طبیعی است که یکی از موضوعات تبادل نظر پیرامون مذاکرات رفع تحریم‌ها بوده است. آقای باقری جلسه‌ای را هم با نماینده ویژه اتحادیه اروپا در غرب آسیا داشتند که آخرین وضعیت جنگ غزه مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: ما پایبند به میز مذاکره هستیم و می‌توان در مسیر مذاکره اگر طرف مقابل آماده باشد موضوعات را بررسی کرد تا آن‌ها نیز به اجرای تعهدات خود در قالب توافقات بازگردند.

نظرات بینندگان