arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

رویایی که مقابل تیم سابق به حقیقت پیوست / خط و نشان هافبک پرسپولیس

در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان رفت که در پایان این تیم موفق شد با یک گل برنده این بازی شود تا با ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد. محمد خدابنده‌لو که بعد از کش و قوس‌های فراوان و تلاش‌های خود سرانجام تیم لباس محبوب خود را برتن کرد در این بازی در دقیقه ۸۹ به جایی امید عالیشاه وارد میدان شد تا دقایق کوتاه به لباس پرسپولیس به میدان برود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: هافبک جدید پرسپولیس برای نخستین بار با لباس این تیم برابر تیم سابق خود به میدان رفت.
 
در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان رفت که در پایان این تیم موفق شد با یک گل برنده این بازی شود تا با ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد.
 
محمد خدابنده‌لو که بعد از کش و قوس‌های فراوان و تلاش‌های خود سرانجام تیم لباس محبوب خود را برتن کرد در این بازی در دقیقه ۸۹ به جایی امید عالیشاه وارد میدان شد تا دقایق کوتاه به لباس پرسپولیس به میدان برود.
 
این در شرایطی است که خدابنده‌لو بعد از درخشش در لیگ بیستم و حضور در تیم امید مورد توجه باشگاه ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت و در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ با عقد قراردادی دو ساله راهی این تیم اصفهانی شد. خدابنده‌لو به درخشش خود در ذوب‌آهن ادامه داد تا مورد توجه یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس قرار بگیرد. او که بارها از علاقه خود به قرمزها خبر داد در آستانه انتقال به این تیم قرار داشت اما در عین ناباوری این هافبک در اواخر خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با قرارداد یک سال راهی گل‌گهر سیرجان شد.
 
خدابنده‌لو در پایان لیگ بیست و دوم و اتمام قراردادش یک بار دیگر در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت که این انتقال بار دیگر صورت نگرفت تا این هافبک در تیر ماه سال جاری راهی رفسنجان و باشگاه مس شود. وی بعد از ۶ ماه حضور در این تیم سرانجام به رویای کودکی خود رسید تا لباس پرسپولیس را بر تن کند.
 
خدابنده‌لو در شرایطی برای نخستین بار با لباس پرسپولیس به میدان رفت که این بازی خاطرات جالب توجهی را برای او تداعی می‌کند. او در شرایطی در فولادشهر برای قرمزها به میدان رفت که به واسطه دوسال حضور در ذوب‌آهن و درخشش در لباس ورزشگاه به خصوص در ورزشگاه فولادشهر این هافبک مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و حالا در ورزشگاهی لباس تیم محبوب خود را بر تن کرد که پلی برای حضور او در پرسپولیس بود.
نظرات بینندگان