arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۱ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

هاشمی‌نسب: برای پول به استقلال نیامده‌ام که حالا قهر کنم / با استقلال اصلاً بحث مالی ندارم، مشکل خانوادگی داشتم؛ همه چیز را که نباید به همه توضیح بدهم.

مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال درمورد غیبتش در تمرینات استقلال اظهار داشت: من هم آدم هستم و مثل خیلی‌ها مشکلات خانوادگی دارم. همه چیز را که نباید به همه توضیح بدهم. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای پول به استقلال نیامده‌ام که حالا بخواهم قهر کنم.
 
مهدی هاشمی‌نسب درمورد غیبتش در تمرینات استقلال اظهار داشت: من هم آدم هستم و مثل خیلی‌ها مشکلات خانوادگی دارم. همه چیز را که نباید به همه توضیح بدهم. 
 
وی درمورد اینکه گفته می‌شود به دلیل مشکلات مالی با استقلال در تمرینات حضور پیدا نکرده است، گفت: اصلاً من با استقلال بحث مالی ندارم. به سرپرست تیم هم گفتم که اصلاً برای من پولی واریز نشود. من برای پول به استقلال نیامده‌ام که حالا بخواهم قهر کنم؛ هر زمانی پول بخواهم می‌روم و می‌گیرم. مشکلات شخصی خودم را داشتم. هواداران همیشه به من لطف داشتند و از آنها ممنون هستم. امیدوارم همیشه مثل امروز خوب باشیم و بتوانیم آنها را خوشحال کنیم و پایان فصل با نتیجه‌ای خوب حرف‌های دل‌مان را برای آنها بیان کنیم.
 
مربی تیم فوتبال استقلال درخصوص عدم حضور نکونام در نشست خبری، خاطرنشان کرد: از خودش بپرسید بهتر است. حتماً دلیلی دارد. مشکلات همه جا هست و هر دو طرف به نفع باشگاه کنار کشیده‌اند. انشالله خیر است.
نظرات بینندگان