arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۳ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲

نیویورک تایمز: اسرائیل احتمالا اسرای برجسته فلسطینی را آزاد کند

 روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات نوشت: مذاکره کنندگان اسرائیلی اعلام کردند که اسرائیل ممکن است اسرای برجسته فلسطینی را آزاد کند.  این روزنامه به نقل از مقامات مذکور ادامه داد آزادی زندانیان فلسطینی با محکومیت‌های بالا در ازای آزادی اسرای اسرائیلی در بند مقاومت در غزه خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم: به نوشته یک روزنامه آمریکایی مذاکره کنندگان اسرائیلی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی ممکن است اسرای برجسته فلسطینی را آزاد کند.
 
 روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات نوشت: مذاکره کنندگان اسرائیلی اعلام کردند که اسرائیل ممکن است اسرای برجسته فلسطینی را آزاد کند.
 
 این روزنامه به نقل از مقامات مذکور ادامه داد آزادی زندانیان فلسطینی با محکومیت‌های بالا در ازای آزادی اسرای اسرائیلی در بند مقاومت در غزه خواهد بود.
 
 روزنامه معاریو دو روز پیش در گزارشی در حاشیه رایزنی‌های چارجانبه آمریکا، مصر، قطر و رژیم صهیونیستی در پاریس اعلام کرد، اسرائیل از اعطای چند امتیاز به شدت وحشت دارد.
 
این رسانه عبری زبان به نقل از منابع خبری اعلام کرد: حماس همچنان بر پیش شروط سابق خود در مذاکرات فعلی هم تاکید کرده است و منابع آگاه تاکید دارند که حماس خواهان عقب نشینی اسرائیل از نوار غزه و آزاد اسرایی با محکومیت‌های بالا هستند دو مسئله‌ای که اسرائیل از پذیرش آنها واهمه دارد.
نظرات بینندگان