arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۰ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

وزیر آموزش و پرورش: معلمان مشارکت حداکثری در انتخابات را در دستور کار خود قرار دهند

رضامراد صحرایی با بیان اینکه قریب به ۲۸۰ هزار معلم از مجریان انتخابات هستند، گفت: از همکارانم میخواهم موضوع مشارکت حداکثری که تضمین کننده پیشرفت بیش از پیش کشور است را در دستور کار خود داشته باشند و برای آن بکوشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رضامراد صحرایی با بیان اینکه قریب به ۲۸۰ هزار معلم از مجریان انتخابات هستند، گفت: از همکارانم میخواهم موضوع مشارکت حداکثری که تضمین کننده پیشرفت بیش از پیش کشور است را در دستور کار خود داشته باشند و برای آن بکوشند.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش درباره نقش فرهنگیان در انتخابات، اظهار کرد: بر همه ما روشن است که معلمان چه نقش کلیدی و پیشتازی در جریان‌های فرهنگی و سیاسی کشور دارند.

وی با بیان اینکه معلمان برگزارکننده انتخابات هستند و این امانت مردم در دست آنهاست، گفت: مدارس محل اجرای انتخابات هستند و مطابق معمول قریب به ۲۸۰ هزار معلم از مجریان انتخابات هستند.

صحرایی با تأکید بر اینکه معلمان در ترغیب و تشویق افراد به مشارکت حداکثری، نقش آفرین هستند، افزود: بنده اطمینان دارم حضور پرشور معلمان، زمینه ساز حضور پرشور سایر اقشار در انتخابات رقابتی، سالم، ایمن، پرشور و مشارکتیِ پیش رو خواهد بود. وی تصریح کرد: همین جا هم از این رسانه به عنوان یک فرصت بهره برده و از همکارانم میخواهم موضوع مشارکت حداکثری که تضمین کننده پیشرفت بیش از پیش کشور است را در دستور کار خود داشته باشند و برای آن بکوشند.

نظرات بینندگان