arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

روایت فیفا از نقش دروازه‌بانان در برد ساحلی‌بازان مقابل تاهیتی/ یک ایرانی در صدر جدول آقای گلی جام جهانی

سایت فدراسیون جهانی فوتبال به سومین برد تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۴ اواکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شب گذشته (دوشنبه) در گام پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل تاهیتی به برتری رسید و به‌عنوان صدرنشین گروه B راهی یک‌چهارم نهایی شد.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در مورد این مسابقه نوشت: روزی تاریخی در دبی برای دروازه‌بانان رقم خورد. دو دروازه‌بان ایران یعنی حمید بهزادپور و سید مهدی میرجلیلی مجموعاً ۳ بار موفق به گلزنی شدند و الهام‌بخش بازگشت ایران در این مسابقه بودند.

بهزادپور درباره این پیروزی به سایت فیفا گفت: پیش از مسابقه نسبت به سبک بازی تاهیتی و فضا‌هایی که برای دروازه‌بانان ما فراهم می‌شود تا برای گلزنی اقدام کنیم، آگاه بودیم. سرمربی ایران نیز ما را به این مسئله تشویق کرد. کار ایران هنوز تمام نشده و ما هرگز تسلیم نمی‌شویم.

فیفا همچنین رده‌بندی بهترین گلزنان جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ را در فاصله یک روز تا پایان مرحله گروهی اعلام کرد که نام محمدعلی مختاری از ایران، در این فهرست به چشم می‌خورد. همچنین بهزادپور، سنگربان ایران نیز در این لیست قرار دارد.

رده‌بندی جدول آقای گلی جام جهانی فوتبال ساحلی به شرح زیر است:

محمدعلی مختاری (ایران) با ۶ گل

لئو مارتینز (پرتغال) با ۵ گل

چیکی (اسپانیا)، رونوی تینیرائوری (تاهیتی) و پائولو حسام (مصر) با ۴ گل

حمید بهزادپور (ایران)، لوکاس مدرو (آرژانتین)، آله هاپون (بلاروس)، ایهار بریشتسل (بلاروس) و ماندیون دیانیه (سنگال) با ۳ گل

ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی، از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه مقابل امارات صف‌آرایی می‌کند.

نظرات بینندگان