arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
کشوری، کارشناس حوزه فناوری اطلاعات:

در ‏مصوبه مشهور به «ایجاد پوسته برای پلتفرم‌های خارجی» برای اولین بار صراحتاً استفاده از فیلترشکن ممنوع شده / بعید است این مصوبه موجب تغییر در وضع دسترسی به تلگرام و توییتر و.. شود

محمد کشوری، کارشناس حوزه فناوری اطلاعات و مدیر اندیشکده «طیف»  که در زمینه مخابرات و ارتباطات فعالیت می کند در توئیتی به ارائه توضیحاتی از مصوبه اخیر شورایعالی فضای مجازی پرداخت و گفت: مصوبه‌ مشهور به «ایجاد پوسته برای پلتفرمهای خارجی» که دیروز خبرش آمد را خواندم. به نظرم با انچه منعکس شد متفاوت است و بعید است موجب تغییر در وضع دسترسی به تلگرام و توییتر و.. شود. نکته مهمتر آنکه برای اولین بار صراحتاً استفاده از فیلترشکن ممنوع شده است. (بجز در موارد دارای مجوز)
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد کشوری، کارشناس حوزه فناوری اطلاعات و مدیر اندیشکده «طیف»  که در زمینه مخابرات و ارتباطات فعالیت می کند در توئیتی به ارائه توضیحاتی درباره مصوبه اخیر شورایعالی فضای مجازی پرداخت و گفت: برای اولین بار صراحتاً استفاده از فیلترشکن ممنوع شده است.
 
به گزارش انتخاب، وی در این باره نوشت: ‏«مصوبه‌ مشهور به «ایجاد پوسته برای پلتفرمهای خارجی» که دیروز خبرش آمد را خواندم. به نظرم با انچه منعکس شد متفاوت است و بعید است موجب تغییر در وضع دسترسی به تلگرام و توییتر و.. شود.
 
نکته مهمتر آنکه برای اولین بار صراحتاً استفاده از فیلترشکن ممنوع شده است. (بجز در موارد دارای مجوز)»
نظرات بینندگان