arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

شاخص بازار بورس، امروز ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

بازار سرمایه پس از ریزش‌های پی در پی که در روز‌های گذشته تجربه کرد، بالاخره توانست با رشدی ۷ هزار واحدی کمی از ریزش‌های هفته‌ی گذشته را جبران کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: بازار سهام سومین روز کاری هفته را با رشد به کار خود پایان داد. این در حالی است که در طی هفته‌های گذشته بازار سرمایه حمایت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی را از دست داد و به نظر می‌رسد برای رشد قابل توجه خود باید ابتدا بتواند از سد این مقاومت عبور کند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۶۶۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۷۱ هزار واحد رسید. همچنیننیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۴۵۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۲۷ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «شستا» و «بوعلی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فصبا»، «غصینو» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خودرو»، «فولاد» و «سصفها» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فنر»، «بیوتیک» و «آردینه» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۳ هزارمیلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۳۲۰ نماد در محدوده مثبت و ۱۰۵ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۵۹ نماد در محدوده مثبت و ۱۵۲ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

نظرات بینندگان