arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۲ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

ستاره چلسی: خوشحالم که سیتی را ترک کردم!

کول پالمر، ستاره چلسی، اعتراف می کند که بازگشت به ورزشگاه اتحاد در روز شنبه به عنوان بازیکن تیم دیگری به جز منچسترسیتی برایش عجیب خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: پالمر برای اولین بار پس از انتقال از سیتی به چلسی در یک قرارداد غیرمنتظره در پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، هفته بعد با تیم جدیدش به ورزشگاه اتحاد باز خواهد گشت.

انتقال این بازیکن ۲۱ ساله ۳۰ میلیون یورو بدون پاداش‌ها برای چلسی هزینه برداشت، اما این قرارداد ارزش خود را نشان داد، زیرا پالمر با ۱۲ گل بهترین گلزن این فصل آبی‌ها است. پالمر به وب‌سایت رسمی چلسی گفت: "از اینکه چقدر خوب و سریع همه چیز اینجا پیش رفته است خوشحالم، اما همیشه به خودم برای این موفقیت افتخار می‌کنم.

من مشتاقانه منتظر بازگشت به اتحاد هستم. این احساس عجیب و غریب خواهد بود، صادقانه بگویم، من بسیار هیجان زده هستم، حتی اگر عجیب باشد. من مقابل آن‌ها در استمفوردبریج بازی کردم، اما فکر می‌کنم بازگشت به اتحاد عجیب‌تر خواهد بود. "

دو تیم در ماه نوامبر در استمفوردبریج به تساوی ۴-۴ دست یافتند که پالمر در دقیقه پنجم وقت تلف شده نیمه دوم آن بازی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. تاکنون ۱۰ گل چلسی توسط پالمر در لیگ برتر به ثمر رسیده است و فرم او باعث شده تا تابستان امسال برای حضور در تیم انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ شانس بالایی داشته باشد. او در این باره گفت:" زمانی که تصمیم گرفتم با خانواده ام به لندن بیایم، آن تصمیم واقعا سختی برای جدایی بود. اما احساس می‌کردم که حق دارم تا هر هفته بازی کنم و توانایی‌هایم را به نمایش بگذارم؛ بنابراین از باشگاه سیتی و همه کسانی که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم به یورو برسم. "

او در مورد ارتباط با مائوریتسیو پوچتنو هم گفت": مربی هر روز به همه ما کمک می‌کند. مکالمات کوچکی که مهم هستند و راه را به ما نشان می‌دهند. ما جلساتی باهم داریم. او به ما اعتقاد دارد و ما هم به خودمان ایمان داریم. وقتی شما خوب نتیجه نمی‌گیرید همه انتقاد می‌کنند، اما ما فقط باید سعی کنیم جلوی آن را بگیریم و روی خودمان تمرکز کنیم. "

نظرات بینندگان