arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
شماره سه؛

خاطرات موسوی اردبیلی: به آیت الله منتظری گفتم عده‌ای در دفتر امام علیه شما فعالیت می‌کنند/ در دفتر، «سید هادی» را مواخذه کردم

وقتی که من این دو فضا را علیه هم دیدم روزی به دفتر آقای منتظری رفتم و ضمن مؤاخذه سیدهادی به خاطر حضور مداوم در آنجا از آقای منتظری خواستم از دفتر خود بیشتر مراقبت کند ضمناً به ایشان این نکته را نیز گفتم که عده‌ای در دفتر امام علیه شما فعالیت‌هایی دارند؛ اما او نه تنها به این توصیه خیرخواهانه من توجهی نکرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس تاریخ «انتخاب»: سید عبدالکریم موسوی اردبیلی (۱۳۰۴-۱۳۹۵) عضو شورای انقلاب، عضو مجلس خبرگان قانون اساسی، دادستان کل کشور و رئیس دیوان عالی کشور بود. وی نقش بسیار پررنگی در سمت‌های مهم قضایی کشور داشت.

«انتخاب» روزانه بخش‌هایی از کتاب خاطرات موسوی اردبیلی را منتشر می‌کند. این کتاب در سال ۱۳۹۵ توسط نشر سوره مهر منتشر شد.

بخش سوم-قائم مقام رهبری

آقای اردبیلی معتقد است در رفتار و برخورد‌های هر دو طرف جریان عزل قائم مقام رهبری افراط و تفریط‌هایی صورت گرفت که همین مسأله نیز سبب شد تا این موضوع با تبعات زیادی همراه گردد قبل از اینکه جریان عزل منصب عزل قائم مقام رهبری پیش بیاید من با توجه به ارتباطی که با دفتر امام داشتم شاهد برخی رفت و آمد‌ها و حرف و حدیث‌ها درباره آقای منتظری بودم از سوی دیگر در دفتر آقای منتظری نیز با حضور افرادی چون «سید هادی هاشمی» اصلاً فضای مناسبی وجود نداشت.

وقتی که من این دو فضا را علیه هم دیدم روزی به دفتر آقای منتظری رفتم و ضمن مؤاخذه سیدهادی به خاطر حضور مداوم در آنجا از آقای منتظری خواستم از دفتر خود بیشتر مراقبت کند ضمناً به ایشان این نکته را نیز گفتم که عده‌ای در دفتر امام علیه شما فعالیت‌هایی دارند؛ اما او نه تنها به این توصیه خیرخواهانه من توجهی نکرد بلکه عین مطلب مربوط به دفتر امام را به ایشان گفته بودند امام نیزچند روز بعد در این خصوص از من سؤال کرد و به هر حال می‌شود گفت در هر دو طرف این ماجرا تندروی و افراط و تفریط‌های زیادی وجود داشت.

نظرات بینندگان