arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

مشاور امنیتی کابینه اسرائیل در واکنش به اظهارات جیک سالیوان: به نقطه‌ای رسیده ایم که واشنگتن و تل آویو باید ببینند که آیا می‌خواهند مانع عبور تهران از خط قرمز‌ها شوند یا نه؟ / آماده ایم تا به تنهایی مقابل ایران بایستیم

مشاور امنیتی کابینه اسرائیل در واکنش به اظهارات مشاور امنیت ملی آمریکا درباره لزوم دیپلماسی در قبال ایران، خواستار مذاکره با واشنگتن در این رابطه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا:  مشاور امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات مشاور امنیت ملی آمریکا درباره لزوم دیپلماسی در قبال ایران، خواستار مذاکره با واشنگتن در این رابطه شد.

به گزارش پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز»، زاچی هانگبی گفت: به نقطه ای رسیده ایم که آمریکا و (رژیم) اسرائیل باید ببینند که آیا می خواهند مانع عبور تهران از خط قرمز ها شوند یا نه؟ ما تردید داریم دیپلماسی در این رابطه موثر باشد. لازم است واشنگتن و تل‌آویو درباره دیدگاه های خود درباره ایران گفت‌وگو کنند.

وی گفت: آمریکایی ها در انتظار تغییر جهت دیپلماسی ایرانی‌ها هستند اما واقعیت این است که ایرانی ها با همه ما بازی می کنند.

مشاور امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی گفت: از آنجا که باید کاری کرد، (رژیم) اسرائیل آماده است تا به تنهایی مقابل ایران بایستد.

نظرات بینندگان