arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۲۰ دی ۱۴۰۱

قبل از اجاره سوئیت در کیش این نکات را بدانید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احتمالا می‌دانید که اجاره سوئیت نسبت به اقامت در هتل‌ مقرون به صرفه‌تر و راحت‌تر است؛ زیرا سوئیت‌ها مکان‌هایی اختصاصی هستند که می‌توانید طبق قوانین و سلیقه خودتان در آن‌ها رفتار کنید، مهمانی بگیرید، غذا بپزید؛ حیوان خانگی خود را به همراه داشته باشید و... از این مزایا که بگذریم، تفاوت قیمت سوئیت نسبت به هتل نیز چشمگیر است؛ آن هم وقتی پای سفر کیش در میان باشد که به خودی خود پر هزینه و گران محسوب می‌شود. با وجود تمامی این موارد، آیا می‌شود بدون اطلاعات کافی به سراغ رزرو سوئیت رفت؟ چه نکاتی وجود دارند که لازم است قبل از اجاره سوئیت در کیش ( https://www.jabama.com/city-kish ) از آن‌ها آگاه باشیم؟ در این مطلب تعدادی از این موارد را بررسی می‌کنیم تا با کمک این راهنما بتوانید اقامتی راحت در جزیره کیش داشته باشید.

قبل از اجاره سوئیت در کیش این نکات را بدانید

اجاره سوئیت در کیش

اقامت در سوئیت انتخابی هوشمندانه و راحت است، اما اگر این انتخاب درست و با درنظر گرفتن نکات مهم انجام نشود، می‌تواند دردسر ساز و ناراحت کننده باشد. مخصوصا این‌که در کیش گزینه‌های اقامتی و سوئیت‌های فراوانی وجود دارد و گاهی برخی جلوه‌های ظاهری سوئیت یا قیمت‌های مختلف می‌توانند گول زننده باشند. به همین علت دانستن برخی نکات می‌تواند در انتخاب مکان بهتر کمک کننده باشد. مواردی مانند:

1.زمان؛ فاکتوری مهم در تعیین اجاره

 اولین نکته مهمی که در هنگام سفر به کیش و رزرو سوئیت باید مد نظر قرار دهید، زمان است. این آیتم به تنهایی می‌تواند هزینه سفر شما را نصف یا دو برابر کند. بنابراین انتخاب بهترین زمان سفر به کیش امری مهم است. زیرا در زمان‌های پیک سفر معمولا قیمت سوئیت‌ها دو تا سه برابر بیش‌تر است. به همین علت پیشنهاد می‌کنیم برای سفر به کیش و اجاره سوئیت یا زمان‌هایی غیر از پیک را انتخاب کنید یا با کمک پلتفرم‌های رزرو آنلاین سوئیت، مکان‌های تخفیف‌دار را پیدا نمایید.

قبل از اجاره سوئیت در کیش این نکات را بدانید

2.فاصله از مرکز شهر و دسترسی به مراکز تفریحی

نکته دومی که در هنگام رزرو سوئیت کیش باید مد نظر قرار دهید، فاصله اقامتگاه از مرکز شهر، مکان‌های تفریحی و مراکز درمانی است. شاید در ابتدا که قیمت سوئیت‌های دور از مرکز شهر را مشاهده می‌کنید، برای اجاره آن‌ها وسوسه شوید؛ زیرا هرچه سوئیت از جاذبه‌های گردشگری و خدماتی دورتر باشد، ارزان‌تر است. اما اگر هدف شما از سفر کیش گردشگری و دیدن جاذبه‎‌های تفریحی است، پیشنهاد می‌کنیم گول این قیمت را نخورید و به سراغ سوئیت‌های بهتری بروید. زیرا در کیش حمل و نقل عمومی وجود ندارد و تاکسی‌ها به صورت دربست کار می‌کنند. بنابراین علاوه‌بر مسافت و زمان بیش‌تر مجبورید هزینه بیش‌تری برای رسیدن به تفریحات متقبل شوید.

3.امکانات و خدمات سوئیت

  امکانات و خدمات سوئیت مورد دیگری است که می‌تواند هم در قیمت و هم در راحتی شما تاثیر گذار باشد. بنابراین در هنگام رزرو به تمام موارد توجه کنید و با دقت عکس‌های اقامتگاه رو مشاهده کنید. البته سفر کیش از آن سفرهایی است که افراد بیش‌تر وقت خود را خارج از محیط اقامتگاه می‌گذرانند. پس به فکر تجملات نباشید و هزینه الکی متقبل نشوید. تنها به راحتی و امکانات اولیه فکر کنید. مواردی مانند سیستم خنک کننده قوی، وسایل خواب و استراحت، یخچال، گاز و...

از دیگر نکاتی که باید در هنگام رزرو سوئیت کیش به آن‌ها توجه کنید باید به موارد زیر اشاره کنیم:

1.تمیزی محیط و وسایل

2.آرام بودن محله و دور بودن سوئیت از ساخت و سازها

3.امنیت ساختمان و داشتن مواردی مانند جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش نشانی و آسانسور سالم

4.صحبت کردن و اتمام حجت با صاحب خانه راجع‌به تعداد نفرات، مجوز برگزاری مهمانی، مجوز ورود حیوانات خانگی

قبل از اجاره سوئیت در کیش این نکات را بدانید

اقامت در سوئیت؛ انتخابی عالی در سفر کیش

پیدا کردن محل اقامت مناسب همیشه کار سختی است. زیرا باید فاکتورهای مهمی مانند قیمت مناسب، امکانات خوب، دسترسی به مکان‌های گردشگری، امنیت و... را در نظر بگیرید و متناسب با تعداد نفرات و سلیقه جمع جایی را انتخاب کنید. قطعا بررسی تمام این موارد کار آسانی نیست؛ از طرف دیگر محول کردن اجاره سوئیت به زمان رسیدن هم کار درستی نیست زیرا گشتن در خیابان‌ها با کلی ساک و چمدان، هم خسته کننده است هم گاهی به نتیجه مطلوب ختم نمی‌شود و مسائلی مانند آوارگی و هزینه‌های بیش‌تر را در بر دارد. به همین علت پیشنهاد می‌کنیم پیش از آغاز سفر به وب سایت‌های رزرو آنلاین سوئیت و هتل مراجعه کنید تا بتوانید تمام موارد و نکات مهم را در یک نگاه بررسی نمایید و بهترین سوئیت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا کنید.

نظرات بینندگان