arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

پیاده سازی روش های نوین بانکداری شرکتی و تجاری در بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران وی بانک ملی ایران را برند نظام بانکی خواند و با اشاره به اینکه که امکانات منحصر به فردی در اختیار این بانک است، گفت: خوشبختانه مشتریان به بانک ملی ایران اعتماد دارند و این اعتماد، از همه سرمایه ها ارزشمندتر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
    عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: با راه اندازی معاونت بانکداری جامع، روش های تازه ای در حوزه بانکداری شرکتی و تجاری در بانک ملی ایران پیاده سازی شده است که در آینده نزدیک نتایج مثبت آن نمایان می شود.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علی موسوی زاده در بازدید از شعبه بازار این بانک، با اشاره به اینکه بازار تهران، قلب اقتصاد پایتخت و کشور است، گفت: مشتریان بزرگی در بازار وجود دارند که به بانک ملی ایران دلبسته اند و از ظرفیت زیادی برای انباشت منابع برخوردارند.

وی رشد منابع ارزان قیمت جذب شده در جریان اجرای طرح تلاش ملی را قابل توجه خواند و با بیان این که ادامه روند کنونی می تواند جایگاه بانک ملی ایران را بیش از پیش ارتقا دهد، اظهار کرد: بانک نباید درگیر بروکراسی های دست و پاگیر اداری باشد، بلکه باید از روش های نوین بازاریابی به منظور جذب مشتری استفاده کرد.

موسوی زاده، تلاش حداکثری شعب برای جذب منابع را خواستار شد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران وی بانک ملی ایران را برند نظام بانکی خواند و با اشاره به اینکه که امکانات منحصر به فردی در اختیار این بانک است، گفت: خوشبختانه مشتریان به بانک ملی ایران اعتماد دارند و این اعتماد، از همه سرمایه ها ارزشمندتر است.

وی در این دیدار، احمد میرزا آقایی رییس شعبه بازار نیز گزارشی از عملکرد شعبه ارائه کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و هیات همراه، همچنین با حضور در جمع کارکنان شعبه با آنها به گفت و گو پرداختند.
نظرات بینندگان