مدتی است که بازاریابی و کسب درامد از طریق شبکههای اجتماعی و به ویژه در اینستاگرام رایج شده است و این موضوع باعث شده است که افراد بسیاری برای حضور در این رقابت تلاش میکنند، اما برای کسب درامد در اینستاگرام باید برخی اصول را بدانید.
به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر صاحب کسب و کاری هستید، اینستاگرام همیشه باید به عنوان یک شبکه اجتماعی مهم در تجارت و تبلیغات شما ذکر شود:
بیشتر بدانید:
از هشتگها نهایت استفاده را ببرید
هشتگها عنصر مهم موفقیت شما در اینستاگرام هستند. با انتخاب هشتگهای مناسب برای پستهای خود میتوانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. این موضوع حتی اگر بعضی از آنها دنبال کننده شما نباشند، صدق میکند. هشتگ میتواند به افرادی برسد که هنوز شما را دنبال نکرده اند. استفاده از هشتگ در اینستاگرام حداکثر ۳۰ مورد را شامل میشود و برخی از موفقترین کاربران اینستاگرام معمولاً حداکثر هشتگ مجاز را در هر پست درج میکنند.
تأیید اینستاگرام را دریافت کنید
خدمات تأیید صحت اینستاگرام (دریافت تیک آبی) میتواند به شما در تأیید صحت و اعتبارتان کمک کند و فهرست دنبال کنندگان شما را نیز افزایش میدهد. اگر به اندازه کافی رزومه داشته باشید و تعداد دنبال کنندگانتان نیز زیاد باشند دریافت تیک آبی سخت نیست. البته میتوانید برای دریافت تیک با یک متخصص امور شبکههای اجتماعی مشورت کنید.
به طور منظم پست ارسال کنید
ممکن است بدانید که به طور متوسط، کاربران اینستاگرام روزی یک بار عکسی را به حساب خود ارسال میکنند. جالب اینجاست که حسابهایی که دو بار یا سه بار محتوا بارگذاری میکنند بازدید بیشتری دارند. این نشان میدهد که ارسال مرتب در حساب اینستاگرام شما ممکن است باعث شود شما دنبال کننده بیشتری داشته باشید. هیچ محدودیتی در تعداد ارسالهای شما در اینستاگرام وجود ندارد. شما برای ارسال بیش از حد مجازات روبرو نخواهید شد. این بدان معنی است که هر زمان پستی ارسال میکنید، شانس بالاتری برای مشاهده محتوای خود دارید. این بیشتر در مورد پستهای با کیفیت بالا صدق میکند. اگر برنامه منظمی را برای ارسال مطالب خود اتخاذ میکنید میتوانید موفقیت قابل توجهی را کسب کنید.
فیلترهای خود را با دقت انتخاب کنید
اینستاگرام به دلیل فیلترهای منحصر به فرد خود محبوب است. این فیلترها در عکسها استفاده میشوند. آنها میتوانند عکسهای کسل کننده و غیر قابل استفاده را به عکسهای جذابتر و جالبتر تبدیل کنند. علاوه بر این، فیلترها میتوانند بازدیدهای شما را افزایش دهند. این به نوبه خود میتواند به تعامل بیشتر منجر شود. مشخص شده است که عکسهایی که از فیلترها برخوردار هستند، ۴۵ درصد احتمال بیشتری برای اظهار نظر دارند. این عکسها همچنین ۲۱ ٪ شانس بهتر برای دیده شدن توسط کاربران را دارند. فیلترهایی که کنتراست را افزایش میدهد، نوردهی را افزایش میدهد و لحن عکس را گرم میکند بهترین گزینههای اینستاگرامند.
از ایموجی استفاده کنید
استفاده از ایموجیها میتواند راهی عالی برای افزایش تعامل با دیگر کاربران باشد. با این حال، این مورد برای همه موارد صادق نیست. اگر شما دقت نکنید که از چه نوع شکلکهایی استفاده میکنید دچار مشکل میشوید. برای مثال استفاده از گل، ستارهها و مواردی ساده مثل اینها میتوانند در اینستاگرام بسیار کاربردی باشند، اما برخی ایموجیهای فانتزی برای متون رسمی و بالعکس میتوانند نتیجه منفی داشته باشند.
مسابقه برگزار کنید
برگزاری یک مسابقه عکس یکی از جذابترین راههای ارتباط با کاربران است. یک هشتگ منحصر به فرد برای استفاده در طول مسابقه ایجاد کنید. این باعث میشود سایر کاربران راحتتر به این چالش بپیوندند و رقابت آسانتر شود. شما میتوانید مسابقاتی با موضوعات مختلف برگزار کرده و حتی به کاربران جایزه دهید، در ضمن از کاربران درخواست کنید دیگران را زیر پستهای شما تگ کنند تا آنان نیز به مسابقه بپیوندند.
فیلم بارگذاری کنید
اینستاگرام فقظ مختص عکسها نیست. این پلتفرم همچنین از فیلمهای کوتاه و بلند نیز شتیبانی میکند. ارسال ویدئوها موضوعی است که اکثر فعالان اینستاگرامی به آن وابسته اند و اشراف دارند. این بدان معنی است که میتوانید از طریق ویدئوها نیز مشهور شوید.
آگاهی از اطلاعات و آمارهای مربوط به شبکه های اجتماعی محبوب نظیر اینستاگرام همواره برای خیل عظیمی از کاربران جالب بوده و طرفدار زیادی داشته است.