arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹

دانشگاه علوم پزشکی مشهد: پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت دقیق در حرم رضوی اجرایی می‌شود

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ارتباط نزدیکی با آستان قدس رضوی داریم و در صحن‌های حرم منور رضوی خدام و کارکنان آستان قدس سعی دارند مطابق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل‌ها رعایت شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمیدرضا رحیمی اظهار داشت: همکاری میان آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه مقابله با کرونا، نظارت و اقدام مثال‌زدنی است.

به گزارش تسنیم، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: ارتباط نزدیکی با آستان قدس رضوی داریم و در صحن‌های حرم منور رضوی نیز خدام و کارکنان آستان قدس رضوی سعی دارند مطابق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا دستور العمل‌ها رعایت شود.

رحیمی عنوان کرد: بازگشایی صحن‌های حرم منور رضوی براساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و آنچه در این میان وظیفه آستان قدس رضوی است به خوبی و با تعامل در حال انجام است و جا دارد از تولیت =آستان قدس رضوی تشکر ویژه به عمل آید که شخصا به این موضوع نظارت دارند.

وی گفت: میانگین تاکید و رعایت بر دستورالعمل‌های بهداشتی در صحن‌های حرم رضوی از سطح عمومی جامعه نیز بعضا بهتر است، اما باید خود زائران و شهروندان رعایت بیشتری کنند.

رحیمی افزود: از سوی دیگر، اما شاهد هستیم که بخش زیادی از شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و بدون ماسک در اماکن عمومی حاضر می‌شوند که این موضوع اهمیت دارد که بار اصلی رعایت بهداشت بر عهده آحاد جامعه است.

نظرات بینندگان