arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۱۵۹
تعداد نظرات: ۱۳۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
محمود نبویان، نماینده و شاگرد مصباح یزدی:

راه شکست تحریم‌ها موشک‌ است، نه مذاکره / فکر برد برد را باید کنار گذاشت / تعامل یعنی تسلیم؛ برای همین برجام و FATF امضا شد

سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس گفت: راه شکست تحریم‌ها مذاکره نیست بلکه مقاومت، ایستادگی و موشک‌ است. فکر برد برد را باید کنار گذاشت پیروزی تنها با مقاومت به دست می‌آید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید محمود نبویان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست امروز(سه شنبه 13 خردادماه) صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: از ملت بزرگ ایران به سبب شرکت در انتخابات مجلس به ویژه از مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس سپاس فراوان داریم که به نوکران خویش برای خدمت بیشتر اعتماد کردند.

به گزارش «انتخاب»، این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وجود مشکلات در کشور را هیچکس نمی‌تواند انکار کند، اما ریشه مشکلات کشور در کجاست؟ دو تفکر در کشور بر سر مدیریت با یکدیگر اختلاف دارند. تفکر اول، تفکر حاکم است همانند تفکر آقای روحانی و دوستان ایشان، این تفکر با ادعای تعامل روی کار آمد و اعلام کرد دیگران به سراغ تقابل رفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

به نوشته خانه ملت، وی افزود: اگر تعامل به معنای ارتباط است چرا در آغاز کار دولت با وجود تاکید مقام معظم رهبری برای ارتباط با کشورهای منطقه و بازار چند صد میلیونی آنها ارتباطی برقرار نشد، جواب این سوال یک کلمه است تعامل به معنای ارتباط با کشورهایی مانند آمریکا، آلمان، انگلستان، فرانسه و برخی از کشورها مدنظر قرار دارد.

نبویان ادامه داد: آقای روحانی در کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای خود صریحا اعلام می‌کند آمریکا بنز و کشورهای غیر متحد دوچرخه هستند اگر ما تدبیر داریم باید به سراغ بنز برویم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهتر مطرح شدن معنی تعامل به سراغ کتاب ایران و جهانی شدن مشاور اول آقای روحانی می‌ریم که از این کتاب تقدیر کرده‌اند، در این کتاب آمده است ایران برای پیشرفت باید جهانی شدن را بپذیرد، جهانی شدن دارای قوانینی دارد هرچه بیشتر این قوانین را بپذیرید پیشرفته تر میشوید و اگر در مقابل آن بایستید پسرفت می‌کنید، قوانین جهان را کشورهای قدرتمند باید تنظیم کنند و مراد از کشورهای قدرتمند آمریکا است نه بنگلادش لذا هرچه با آنچه که آمریکا می‌گوید سازش کنید کشور پیشرفته‌تر می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کتاب‌ ایران و جهانی شدن آمده است که باید عدالت طلبی که شعار امام زمان(عج) را کنار بگذاریم، تعامل یعنی سازش و تسلیم در برابر غرب لذا هر توافق‌نامه‌ای مانند برجام، CFT، FATF، سند 2030امضا شد، آقای روحانی در کتاب خود صریحا اعلام می‌کند "مشکل کشور این است که عده‌ای در داخل کشور به غرب بد بین هستند". این نگاه بدبختی فعلی را برای کشور به همراه دارد و اعلام می‌کنند کاری از دست ما بر نمی‌آید و تنها می‌توانیم آبگوشت بزباش درست کنیم.

وی، افزود: اگر معنای تعامل، سازش و تسلیم این است آیا توانستید با سازش و تسلیم کاری را پیش ببرید، آیا ملت ایران و جوانان نخبه علی رغم تحریم در بعد نظامی پیشرفت نداشته‌اند تولید موشک‌های ایران حاصل نوکری کشورهای غربی است یا حاصل استقلال؟

نبویان گفت: آیا در زمینه پزشکی رشد و پیشرفت نداشته‌ایم، ارسال ماهواره به فضا حاصل پذیرش بدون چون و چرای دستورات آمریکا است؟هفت سال به آمریکا و غرب اطمینان کردید دستاورد این اعتماد نابودی صنعت هسته‌ای، بتن ریزی راکتور اراک، تعطیلی کارخانه‌های تولید سانتریفیوژ، نابودی مواد غنی شده 20 درصد و اخراج متخصصین هسته‌ای بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تفکرات موجود دیگر در کشور تفکر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، مردم، سردارشهید حاج قاسم سلیمانی است یعنی تفکر مقاومت و دفاع از منافع ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی کشورهای مستکبر، چنین تفکری که از سوی مردم و جوانان مومن انقلابی نمایندگی می‌شود موجب سربلندی ملت ایران شده و معادلات جهان را تغییر داده و به پایگاه اصلی آمریکا در منطقه حمله و چشم شیر آنها را کور کرده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس تفکر مقاومت و نه مذاکره به حدی از اقتدار رسیده که نفتکش‌های بدون اسکورت نظامی با پرچم پرافتخارترین ملت جهان ایران مرزهای تحریم را شکسته و از مرزهای اقتدار عبور و صادرات را انجام می‌دهد.

نبویان در پایان خاطرنشان کرد: راه شکست تحریم‌ها مذاکره نیست بلکه مقاومت، ایستادگی و موشک‌ است. فکر برد برد را باید کنار گذاشت پیروزی تنها با مقاومت به دست می‌آید، با وجود مدیریت خسته و پیر سرمایه داری و برجامی هیچ زمانی مشکل کشور حل نمی‌شود و باید به سراغ تفکر مقاومت برویم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳۵
در انتظار بررسی: ۱۵
غیر قابل انتشار: ۵۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
133
53
دقیقا درست میگن نتیجه برجام فقط ذلت بدبختی و تحریم بود و بس
پاسخ ها
ایینه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
آقای نبوی. سر شکم سیر حرف زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اگر برجام بدبود چراآمریکا ازآن خارج شد اسرائیل و عربستان شکست برجام راجشن گرفتن.بله برجام بد بود برای اختلاس گرایان ودورزنندگان تحریم و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
میدونی چرا از برجام خارج شد
چون هیچ وقت توش نبودند الان مگه اروپا تو برجام هست؟
به قول سیف تقریبا هیچ
اره قبل برجام به ونزولا صادرات داشتیم با برجام قطع شد چون خوش خیال بودند که اروگا به تعهداتش عمل میکنه
حالا صادرات به ونزولا جشن گرفته میشه

تازه اونم به خاطر اقتدار موشکی و عکس العمل در برابر توقیف نفکش توسط انگلیس بود
نه خنده های اقایون
اگه راست میگن دیپلمات بازداشتی مون تو اروگا را ازاد کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
آمریکا وقتی دیده شما هر امتیازی بخواد بهش میدین، طمع کرده. بعدش هم قرار نیست به شما امتیازی برسه مگر اینکه کشور رو بهش بدید.
دبیر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
با صحبتهای اقای نبویان موافقم تنها به یک شرط.جناب اقای نبویان هر وقت قانون مبارزه با فساد اداری(فساد دولت) تصویب و اجرا کردید همه چیز در حد ماهواره نظامی پیش خواهد رفت.وقتی یک کارمند معمولی مانع تولید میشود مقاومت معنی نخواهد داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
97
46
سرخ پوستان با ادم کش های امریکا 400 بار قرارداد ترک جنگ بستند . ما قرار داد برجام را امضا کردیم به راحتی زدند زیرش. با امریکا فقط باید جنگید . ان هم با درایت و همراه با همه دوستان.
پاسخ ها
سعید
| Finland |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
سلام.
بزرگوار میشه لطف کنی اسم چندتا از این دوستان رو اعلام کنی.
سپاس
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اگر خواهان جنگ با آمریکا هستید ! بفرمایید خط مقدم !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
36
78
این فرد برای اینکه به اهدافش برسد ازهیچ چیز نمی گذرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
کدام فرد؟؟؟!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
25
114
بازگشت به دوران اوس محمود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
آقای انتخاب، به این نماینده های جدید تفهیم کنید که سعی نکنند چهره ای خشن و متعصب از خود نشان دهند، که مردم جانشان به لب رسیده و تحمل می کنن، مردم حماقت جدید نمی خواهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
و ادامه راه ایشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
محمود کیه... آغاز دوران پیشرفت و عزت ملت بزرگ ایران و فروپاشی آمریکا ...
تابان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
بازهم آمدند ۸ سال سیاه دوباره میاید و پایانی است بر...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
نیست این ۷ سال دوران شکوفایی کشور بود.
سید عباس تسبیحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
86
37
به نظرتان اشتباه میگه ، آدرس اشتباه رو این سالها ظریف ساده لوح به دولت روحانی داد و اصلاحات رو کمر شکست تا منتقدان پیش بینی هاشون امروز درست از آب در بیاد و در مجلس شکست بخورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
یکی میگه ما مرد جنگیم یکی هم مدام موشک موشک میکنه
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
ظریف باسابقه ۴۰درسیاست خارجی،نمایندگی درسازمان ملل،سفارت ووزارت ،تالیفات وتدریس دراموربین الملل ساده لوح است!!!!!!!!؟ولی نبویان بدون داشتن هیچ گونه سوادوتخصص وتجربه دانشمند امور بین الممل است.ما باداشتن افرادجاهل نیازبه دشمن خارجی نداریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
19
78
اگر قرار بود توان موشکی و اتمی امنیت و اسایش و ..بیاورد که قبل از برجام هم ما در موقعیت بهتری قرار داشتیم.اما تحریمو...داشتیم

بحث سر اینها نیست با اینکار که شما مدام به ان دامن میزنید رژیم جنایتکار امریکا و رژیم سفاک اسراییل فقط با ایجاد وحشت در دل دولتهای منطقه به اهداف خود میرسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
شما حتما برو دکتر....همان اسراییلی که پشت اون قایم شدی بمب اتمی داره...به چنان سطحی از فلاکت رسیدی که حرف از کنار گذاشتن سلاح متعارف می زنی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
24
81
این بنده خدا خبر نداره انتخابات تموم شده. فکر کرده تو مناظره روبرو روحانی نشسته یا آخرین سخنران یک میتینگ انتخاباتی روز آخر تبلیغات یعنی چهار شنبه قبل از انتخابات. مگه با تقابل مورد نظر روحانی 8 سال شما و محمود جونتون مملکت رو اداره نکردین؟ کسی هم نبود بگه بالا چشمتون ابروست. چه گلی زدین به سر مملکت تا پایان دولت احمدی نژاد؟؟ یه جوری از مردم میگه انگار اونایی که دوبار 92 و 96 به روحانی رای دادن مردم نبودن یا از جایی دیگه اومده بودن؟ نه برادر، سرعتت رو کم کن با هم بریم. مردم نیومدن پا صندوق که تریبون مجلس افتاد دست جنابعالی. پس مردم مردم نکن برا ما مردم. با این کرور کرور ادعا میخوای کجا رو بگیری؟ مگه نفت کش ها قبلا نمی‌رفتن یا مثلا پرچم اصولگرا رو نصب کردن و رفتن کارائیب؟؟مگه پرچم ایران به نمایندگی همین دولت فعلی رو ندارن؟ بفرما با دوتا موشک برو ارز مملکت رو از ک ه جنوبی و همین عراق همسایه ت بگیر. یه جوری موشک موشک میکنه انگار همه کارا با موشکه. مگه دکتر عسکری که الان در راه ایرانه با موشک مبادله شده؟؟ نه جانم مذاکره هست که مشکلات رو داره حل میکنه. خودتم میدونی در ج یان طالبان و حمله آمریکا به عراق مذاکره بود که نتیجه ش شد میوه هایی که سالهاست ما داریم از مناسبات با افغانستان و عراق میچینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
امضای کری تضمین است ؛ چقدر رو دارید ! با مذاکره ۸ سال کشور رو نابود کردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
دکتر عسکری با مذاکره آزاد نشد ؛ تو دادگاه محکوم نشد و مجبور به آزاد کردن شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
یه ذره به او چیزی که گفتی فکر کن نفت کش ها نماینده دولت هستن ؟ قضیه گریس 1 و کشتی انگلیسی رو فراموش نکن بله دکتر عسگری با موشک مبادله نشده ولی با چیز دیگه یا فرد دیگه چی؟ جمله آخرت هم که دیگه نهایت ساده انگاریه مذاکره برد برد وجود خارجی نداره در نهایت مگر کسی گفت بالای چشم شما ابروست؟ در برجام و قضیه بنزین و موسسات مالی چه کردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
27
28
دقیقاً درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
19
55
مدعیانی که طی این چهل ساله بزرگترین خدمت را به غرب و اسراییل کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
احسنت، وگرنه الان عربستان در دامان اسراءیل نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
بله. مشخص هست چه افرادی به غرب خدمت کردن
دبیر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
فساد اداری یعنی پارتی یعنی اشنا یعنی حق کشی یعتی خدمت به دشمنان.کی تمام میشود؟
s
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
19
23
خواهشا انتخاب سفسته نکن بذار اقایان مجلس بیان بعدا قضاود کن اینطور مطرح کردن معلوم میشه کدام جناح هستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
ماشاالله عجب املایی! یک خط و اینهمه درست؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
دقیقا
خیلی ذلیلید سایت انتخاب
بجای جوابگویی حمله میکنید!
حسین۹.م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
بیسوادها ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
11
47
همه سر و ته یک کرباسند ملت ولی عاقل است همشون را شناخته چه راست و چه چب فعلا هم دوره زمونه این جناح است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
6
61
مقاومت چیز خیلی خوبی ولی نه فقط از جیب کارگر و کارمند باشد بلکه مثل زمان جنگ همه باید حقوق یکسانی داشته باشند و مقاومت از جیب همه باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
زمان جنگ هم کاسبانی از خودشان داشتیم بنام کاسبان احتکار و کوپن و... یادت رفته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
19
89
پس اگه موشک باعث شکست تحریم بود مردم کره شمالی که موشکهای بسیار قویتر، دقیقتر و مهلک تری (اتمی) دارند چرا به گرسنگی افتاده اند از تحریمها؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
گرسنگیشون رو شما دیدی !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اصلا هم گرسنه نیستند
ناشناس
| Australia |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
من دیدم، بدتربن کشور از نظر تغذیه و رفاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
12
50
آورده اندسیرگشنه راغنی فقیرراسوارپیاده راهرگزدرک نمی‌کنند این سیدبزرگواراوضاع جامعه را درک نمکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
آخه اونا نماینده تهران ری و شمیرانات مثل ما ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
18
72
آخه جناب آیا موشک درست کردن اونم از بهترین نوعش برای مردم رفاه میاره؟ اگه اینجور بود که کشورهایی مثل کره شمالی از ما بهتر موشک می سازند باید زندگی مرفهی رو میداشتند که اصلا این جور نیس.
آیا مهاجرت نزدیک به شش میلیون ایرانی عموما تحصیل کرده به دیگر کشورها تنها گوشه ای از باخت تفکر کشورداری مثل تفکر شما نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
کی گفته بایدمردم دررفاه صدرصد زندگی کنند؟؟؟ فکر کردی رفتی بهشت نه داداش اینجا ایران قلب خاورمیانه درآتش است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اولویت مهم است رفاه مردم اولویت نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
چرا مثل طوطی فقط کره شمالی رو مثال می زنید؟ پاکستان و عربستان و اسراییل بمب اتم و موشک ندارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اونی ک میگه رفاه مردم اواویت نیست مطمئنا یا کارش جایی گیره یااینکه از مردم نیست یا داره نون از جیب امثال این نماینده میخوره
بنده خدا مردم پول ندارن برسونن تا اخر ماه و از سر گرسنگی ب هر کاری دست میزنن،تو مملکتی ک همه چی داره(معدن،نفت و......) مردم نباید رفاه داشته باشن؟
نا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
21
47
انتخاب حرفهای اینارومنتشرنکن به خداآدم سکته میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
سکته از برجام سرکاری همین دولت و این سایت باید بکنی
همه جیز رو ده برابر ش کردن
ما که داریم هر روز سکته میزنیم
سورن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
19
52
اگه چاره موشکه کره شمالی که قدرت موشکیش بیشتره استاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
غیر از موشک چاره کار رو ۲ تا مورد دیگه هم گفته ! مغلطه نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اقتصاد آمریکا و دلار در حال فروپاشی است و دیگر دوران سلطه دلار بر اقتصاد جهان به پایان رسیده و غول تمدنی ایران و امپراتوری اقتصادی ایران در حال بیدار شدن است و بعید نیست که پول ملی ایران تبدیل به یکی از بزرگترین و قدرتمند ترین ارزهای جهان شود و بر اقتصاد جهانی حکومت کند به امید آن روز...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
بزرگان کره شمالی زندگی خیلی خوبی دارن مردم مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
برادر این غول تمدن واقتصادی ایران کجا خوابیده . کی خوابیده و کی قراره بیدار شه نکنه بتازگی وارد غار اصحاب کهف شده باشه که در آنصورت بیداریش به عمر من و تو کفاف نمیده . علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
فقط کره شمالی موشک داره؟ چرا مثل کبک به خودتون دروغ میگید؟؟ چند کشور منطقه بمب اتمی دارن
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
17
57
آمریکا از ایران همین رفتار را میخواهد این افراد هم پیاده نظام آمریکا هستند بلا شک
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
1
12
کی مقاومت کنه مردم یا شما .......اصلا می دونی مقاومت یعنی چی یا فقط شعارش رو بلدی ......
m
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
1
8
سلامة العيش في المداراة، سلامت زندگي در مدارا كردن با مردم(كشورها) است. پس مدارا كردن و دوستي رمز سلامت زندگي است
بماند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
4
واقعآ برای سایت انتخاب متاسفم که چنین سخنانی را منتشر میکند...دوباره میگم از سایت انتخاب حالم به هم خورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
1
5
امروزه اغلب سکانداران سیاست و زمامداران کشور های صاحب تکنولوژی برای نیل به مقاصد خود به جنگ های نوین پر اثرتر همچون جنگ اقتصادی . جنگ بیولوژیکی . جنگ سایبری و حتی جنگ آب فکر میکنند ارتش را هم برای محافظت خود در برابر هجوم کشورهای صاحب موشک حفظ میکنند . با دلار هفده هزار تومانی 150 هزار میلیارد کسر بودجه داریم با دلار 40 هزار تومنی په باید کرد ؟؟؟؟؟؟خدای متعال خرد را جایگزین شعار . واقع بینی و درک درستی از موقعیتها مملکت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
6
37
در کشور ما سالهاست که یک سنت باب شده و این است که بدون آشنایی و تخصص در رابطه با موضوعات اظهار نظر می کنند این آقای نبویان در رابطه با حقوق بین الملل و سیاست و دیپلماسی اساسا چقدر سواد دارد؟؟؟ و خیلی از آنهایی که نظر می گذارند از خودشان سوال کنند که چقدر صاحب نظر اند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
زبان مردم م نمیداند
بنده خدا
|
Germany
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
2
7
موشک های کره جنوبی خیلی خیلی موشک تر از موشک های ماست.اما بعد از هفتاد سال این حال روز ملتش است.
آیا ما باید آنچنان زندگی کنیم ؟ یا مذاکره یعنی قبول حقارت؟(اگر این باشد دو طرف مذاکره پذیرفتن پس حقارتی در کار نیست)
یا اینکه توان مذاکره صحیح را نداریم که این نظر را مطرح میکنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اولا نتیجه برجام و سازش رو دیدیم دوام کره شمالی سوما دها کشور موشک دارن چرا دخیل بستی به کره شمالی؟؟ اسراییل امریکا انگلیس فرانسه چین روسیه عربستان پاکستان هند چین ندارن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
67
17
درود بر نبویان دانشمند عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
شوخی نکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
خیال مکنیم امثال نبویان دانشمند هستند وبا این تفکر باعث شده اید بیش از شش میلیون صاحب ومغز از ایران فراری شده ودر کشورهای دیگر خدمت کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
ایشون یک جنگ طلبند نه دانشمند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
9
46
اگر نمایندگان مجلس هم اندازه من یعنی چهارتومان حقوق بگیرن منم حاضرم مقاومت کنم آخه شما ها که تو خونه های آنچنانی با پول زیاد دارید زندگی می‌کنید حرف از مقاومت می‌زنید شهید رجایی باید حرف از مقاومت میزد ضمنا موشک نون نمیشه خوبه اما همه چی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
تو خونه ایشون رو دیدین ؟! در یکی از مناطق پایین شهر قم در منزلی کوچک زندگی میکنه .دو دوره هم نماینده بوده ولی مثل بعضیها کیسه ای برای خودش ندوخته .همیشه عالمانه و محققانه صحبت کرده که ظریف و اعوانش نتونستن یک اشکال هم بهش بگیرن علی رغم همه ادعاها و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
لااقل با پرچم کشور دیگه ننه من غریبم بازی در نیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
مخصوصا امثال اقای نبویان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
خانه آقای نبویان رو شما دیدید؟ نه داداش ایشان مثل رفسنجانی چی ها نیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اول پرچمت رو عوض کن بعد از خقوق چهار نیلیونی خرف بزن
در ضمن تشریف اوردی ایران میبرمت منزل مخقر نبویان در خیابان آذر قم از مناطق پایین شهر قم بعد جرأت داری اشکال کن که مثل رجایی نیست . که رجایی تر زندگی میکنه با وجود دو دوره نمایندگی مجلس .ولی همیشه نقدهای عالمانه و مستدلش خاری بوده تو چشم مخالفین واداده نفوذی
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
40
12
بایکی مذاکره می کنندکه آدم باشه نه با اينها که به یانکی بودن خودشون افتخار می‌کنند.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
1
11
حاجی درست میگه مگه الان نمیبینید کره شمالی مردمانش را در ناز و نعمت نگاه داشته !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
4
سلام سالی که نکوست ازبهارش پیداست مجلس ما کجا فکر می‌کند ماکجا بابا به فکر مردم واقتصاد مردم دارن ذلت می‌کشند به فکر موشکی سید جان هشت سال جنگ ایمان وتوکل به خدا وهمدلی مردم اداره کرد یه وجب به دشمن ندادیم برو فکرت بشور توبه کن جناح بازی بزارکنار ازچهل سال چهارسال به مرد فکرکنید به خدا پولتان. کم نمیشه زیاد میشه تفکرامام اصل مردم بود شما اگر ازخارج تهدید بشید تازه پشت مردم قائم میشید تهدید تمام شد همه چی فراموش میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
2
13
آقایای نبویان عزیز
میدونی ماها چرا به روحانی رای دادیم؟
بخاطر اینکه به تفکر شما نههههه بگیم
شما میتونی نظرت رو داشته باشی و ابرازش کنی اما تو را به جدت برامون تصمیم نگیرین. شما نماینده اکثریت ملت ایران نیستید
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
2
7
توی همان مجلسی که تو بودی برجام امضاء‌ و تایید شد. خیلی رو داری که یه دروغ را مکرر تکرار می کنی. آیا راکتور اراک بتن ریزی شد؟ توضیح آقای دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی را بخوان. اگر چه بخوانی هم فایده ای ندارد. فقط شما و ترامپ و عربستان واسرائیل از برجام متنفر بودید که موفق شدید از مردم انتقام بگیرید.
رمضان کرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
1
6
خدا به فریاد ملت برسه
رضا
|
Japan
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
2
6
به شرطی اینکه زود تصمیم بگیرین ببینین اگر جنگ میخواین بکنین زودتر اینکارو انجام بدین وگرنه فقط با مقاومت پدر مردم داره در میاد شعب ابی طالب با پیامبر فقط سه سال مقاومت طول کشید ما با چندین سال مقاومت پدرمون دراومد خواهشا اگر میخواین بجنگید فقط زودتر.
محمد حسن حاج نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
2
3
سلام .عزیزان برای اداره مملکت باید تنش با قدرتها رو تا حد ممکن کاهش داد و.البته باید و صد البته باید روی توان داخلی سرمایه گذاری کرد .باید دست دشمنان بهانه نداد و تحریم نشد .همه اینها یه طرف اینم داشته باشید کشوری که احزاب واقعی نداشته باشه نمیتونه پیشرفت کنه .مافیا پدرش رو در میاره مثل کشور ما که همه احزاب دولتی هستن و به گند کشیده شدن
از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
2
5
اینها که به این راحتی راه حل می دهند خوب برای بدبختی و گرسنگی مردم هم راه حل بدهند نقطه سر خط برگشتیم که یک بار دیگه دیکته غلط بنویسیم
محمد ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
8
1
سلام. راه ما همین است، و تا آخر استادایم.به خدا پولدار و مرفع نیستیم. راه نجات ما همین است.
پاسخ ها
مرتضی
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
چه اشکالی داره؟هان؟ولی به یک شرط ...که همه ما از صدر تاذیل اشکنه بخوریم یا وعده های غذارا کمتر کنیم ولی بازهم اگر همه ازذیل تا صدر.....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
10
4
سن من۲۹ ساله دیدگاهم رو فقط از این۲۹ سال میگم
پدران ما گفتن ما هشت سال جنگیدیم تا وجبی ازخاک این مملکت رو ب دشمن ندیم تا ناموسمان در امنیت و شرافت زندگی کندتا اجنبی وارد کشور نشه و ملت رو زیر چکمه هاش تحقیر کنه کلی کشته دادیم از بچه مدرسه ای هایی که وقت نکردند دفتر خودشونو باز کنند و کلاسشون رو با ارپی جی فشنگو خونو مغز پاشیده شروع کردند از دکترایی که ب جای مداوای بیماران سرما خوردگیو ......مشغوله وصله کردن بدن رزمنده ها شدند از مهندسینی که جای کار تو کارخونه مشغول ساخت پل معلق رو اب تو چند روز ساخت خاک ریز تو چند ساعت و از راننده های کامیونی که جای بار از اقلام زندگی روزانه موشک و مهمات وسیم خاردار بارمیزدنداز معلمینی که جای الفبا نحوه تیر اندازی و نگه داشتن آرپی جی روی دست بدون زمین خوردن بچه هارو از لگد اون رو یاد میدادند از مادران و نو عروسان و خواهرانی که زندگیشون شده بود ی رادیو و مراجعه مدام ب کمیته واسه اینکه خبری از عزیزشون داشته باشن اونم نه ی روز ی ماه ی سال بلکه هشت سال از هر کسی که شما فکرشو کنی درگیر این جنگ تحمیلی بودند جنگ با همه ی سختی ها و کشته ها تموم شد جنگ داخلی راه انداختن مجاهدین خلق اومد کلی ترور از زن و بچه از مجلسی و غیر مجلسی اونم تموم شد مملکت وارد فاز جدیدی شد سپاه اومد موشک ساخت دشمن نمی تونست اینارو ببینه تحریم شدیم تو تحریم باز ادامه دادیم قدرت اول منطقه تو زمینه موشک شدیم امریکا و رژیم اسرائیل شروع کردند فتنه ایجاد کنند تا از داخل این کشور رو متلاشی کنند بازم نشد داعش رو ساختن تا از سوریه و عراق با لشکری متحد از عرب های سنی مخالف شیعیان از همون سوریه قبور ائمه رو خراب کنند تا عراق و بیاد ب ایران و از بیخ و بن همه چیز رو نابود کنند و از نو بسازند اینم با درایت سپاه ارتش بسیج و زحمات شهیدی ب نام سلیمانی خنثی شد دوستان هموطنان عزیز این کشور ادعای بزرگی داره این کشور میگه من باید بگم تو خاورمیانه کی حرف اول رو میزنه این کشور دست تنها شاخ گداشته تو شاخ کشوری که چین با این عطمت از تسلیحات و زیر ساخت اقتصادی در مقابلش کم اورده این کشور ادعا داره که هیچ کس نمیتونه ن رو زمین ن رو دریا و نه تو هوا نمیتونه بهش زور بگه اینا همه هزینه داره هزینشم صبرو تحمل سختی و گوش دادن به رهبری هست ما روی جنگ زیاد ندیدیم چون افرادی هستند تو مرز تو دریا اونان که دارن روی جنگ رو میبینن پس نباید بی انصاف باشیم باره و بارها وبارها کشور های متحد علیه ایران عهد شکنی کردند جا هایی که دست مزاکره دادیم دستمون رو فشار دادند که چشممون داشت میزد جاهایی که قاطع جواب دادیم عقب نشستن پس دنیا دنیای استقلال و تجهیز است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اینایی که فرمودی همش از یه ذهن ساده لوح تراوش میکنه.یه خورده به مغزت فشاذ بیار .تا کی مردم باید سختی بکشن و تو همپالگیهات پزش و بدن
فریدون اهورایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
2
6
ملت باید توان افکار اینها را بدهند و انها هم پشت میزها تریبون سخن رانی فرمایند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
2
8
تنها چیزی که براشون مهم نیس اسایش مردمه
ف
|
United States of America
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
3
7
اقاي نماينده تو بايد الان براي مردم
درس دين و ديانت ميدادي نه اينكه
درس دين خواندي صحبت از سياست بين الملل
ميكني
انصافا نفس ات از جاي گرم بلند ميشهً
سواره از پياده خبر ندارد
علی
|
Syrian Arab Republic
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
3
5
ایشون اگر در شهر خودش کاندید میشد بدلیل مواضع تند ، شاید ۲۰۰۰ رای هم نمی آورد ولی بدلیل قرار گرفتن در لیست ، دو دوره نماینده تهران شد!!!!!
ناشناس
|
Russian Federation
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
4
7
صدرحمت به مجلس ۱۰ام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
1
2
هم موشک و هم مذاکره. آیا فکر می‌کنید برای داشتن یکی دیگری رو باید زمین گذاشت؟ مثلا داشتن موشک و توان نظامی نمی‌تونه پشتوانه مذاکره باشه؟ از طرفی مذاکره هزینه و تلفات رسیدن به مقصد رو کم نمی‌کنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
3
6
حرفهايي كه ايشون زده از طرف خودش و حزب مطبوعش زده نه از طرف مردم و اكثريت مردم . در خصوص تصميم هايي كه ممكن است به جنگ منتهي شود بايد از مردم راي گيري ود تا ببينيد كه ايشان اكثريت نيستن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
1
5
یکی نیست از ایشان بپرسه تولید وفروش وتجارت پول کارگر وکارمندو صنوات شما نماکنندها را از کجا بیاریم که خانواده تان اذیت نکشند
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
2
7
موشک وقتی خوبه که باشکم سیروباعزت بخوابی نه وقتی که گرسنه ای ومظطرب مثل کره شمالی بیچاره
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
2
5
با دشمن که آمریکا و اسرائیل است باید با تدبیر عمل کرد نه با شمشیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
5
تعامل به معنی تسلیم نیست
وقتی کسانی نمیت انند تعامل سازی کنند میان و صورت مسله رو پاک میکنن
دلسوز ایران
|
France
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
4
10
بیشترین خیانت رو به مملکت امثال تفکر شماها کردین. موشک موشک مقاومت مقاومت. درایت و عقل کجاست پس؟ این وضع مردم دستاورد سالها مقاومته. ارزوهای سوخته شکم های گرسنه روان های بیمار نرخ ازدواج و زاد و ولد نزدیک صفر فقر و فحشا و گرسنگی و بی اخلاقی و فساد و بی دینی و تزویر و ریا اینها همش تقصیر تفکر اقای روحانیه؟ شمایی که خودتو با مردم در یه جبهه دونستی بدون مردم مشارکت نکردن در انتخابات که امثال شما اومدین سر کار. پیاده نظامان امریکا شمایید که ترس در دل کشورهای منطقه انداختین تا همه به نحوی دوشیده بشیم در تقابل باهم. ارزوی اندکی درایت و تفکر و دلسوزی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
جالبه همشون با پرچم کشور دیگه اظهار فضل میکنن
کاوه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
4
9
تفکر آقای نبویان و همفکرانشان برای مملکت حکم سمی کشنده دارد. تسلط چنین تفکری برسیاست کشور ارمغانی جز ویرانی برای مملکت نخواهد داشت. برای ارزیابی صحبتهای ایشان باید موقعیت ایران را قبل و بعد از برجام نگاه بکنیم. در دوره احمدی نژاد صنایع کشور رو به ورشکستگی میرفت، عقد برجام یک دریچه تنفس بود، اما آنها که در امریکا چاره کار را نابودی ایران میدیدند از برجام خارج شدند چون همچون این آقایان برجام را قرارداد بدی میدیدند. ایران تا قبل از برجام کاملا ایزوله شده بود و نه تنها اروپا بلکه حتی کشورهائی روسیه و چین هم با ما همراهی سیاسی نداشتند. مصوبات شورای امنیت بیان ،تصحیح آن بود. امروز امریکا قادر نیست حرفش را در شورای امنیت به پیش ببرد چون چین و روسیه حاضر نیستند برعلیه‌ایران‌اقپامی صورت بگیرد. این بزرگ‌ترین دستاورد برجام هست. با پذیرش برجام ایران تولید انبوه اورانیوم تغلیظ شده را متوقف کرد. البته ایران بالاجبار میبایست پروسه تغلیظ را کاهش بدهد چون سانتریفیوژ های رده‌اول آن کهنه و بی مصرف شده بودند. در واقع همکاری با سازمان انرژی اتمی بهترین فرصت را به ما داد تا سانتریفیوژ های جدید با کیفیت بهتر را طراحی و تولید بکنیم. دلیل آن توانائی سریع ما در تولید انبوه اورانیوم تغلیظ شده در فاصله کوتاه عملی بشود. نیروگاه آب سنگین اراک از یک الگوی قدیمی کوی برداری شده بود و آنچنان با عجله در دوره احمدی نژاد، مثل دهها پروژه دیگر که صرفا برای قدرتمندی کادب انجام گرفت، ساخته شد که ریسک موفقیت آن نسبت به خطرات ساختار ناقص و کهنه آن بسیار پائین بود و همان بهتر که از ادامه ساخت آن کنصرف شدیم. این هم به پانشمندان ومهندسین ما تین امکان را داد تا در زمینه بهینه سازی چنین سیستمی زمانی که نیاز به آن باشد فراهم بشود. اما چرا ایشان ودوستانشان اینها را نفی می‌کنند؟ یا قادر به فهم آن نیستند و یا ترجیح می‌دهند مملکت راه دیگری را در پیش بگیرد. اما این راه کدام است؟ جایگزینی تخاصم با تعامل. چرا؟ چون این آقایان تعامل را معادل با تسلیم میدانند. چرا؟ چون فاقد توانائی برای تعامل هستند. اول موشک میسازند، بعد که صنایع آنها از دنیا عقب افتاد و بنیه علمی کشور کاهش یافت ارتباطات با دنیا را محدود می‌کنند و زمانی که نخبه ها کشور را ترک کردند به دور خود دیوار میکشند. تجربه تاریخ پیش روی ما هست. امیدوارم مردم در مقابل وقوع مجدد چنین تجربه ای مقاومت بکنند. این مقاومتی است که مملکت به آن نیاز دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
سم شما هستید مصر رو هم تفکر شما غرب گرایان به گند کشیده آرمان شما تبدیل ایران به یک کشور عربی مثل عراق و اماارت و عربستان هست که یه شاه عمله امریکاست و دیگر هیچ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
2
4
ما دیگر کاری نمیتوانیم انجام دهیم .هر بلایی روحانی وظریف خواستند به اسم برجام بر سر این ملت اوردند.دیپلماسی و اقتصاد شکست خورده حاصل افکار روحانی وجمعی سود جو بود.ما دیگر کاری نمیتوانیم بکنیم ملت دیگر خسته است.هر کس توانست پول این ملت را چاپید.حتی در رده های بالای دولت دیگر چیزی باقی نمانده جز فقر و بدبختی برای ملت.با صادرات گوجه و هندوانه که کشور اداره نمیشود.الفاتحه.شد همان سرمایه داری قبل از انقلاب با پوشش متفاوت.خدا ما را بیا مرزد.
خنده روی سابق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
2
8
و تنها راه سرافراری ایران حذف امثال این آقا از نهادهای کشوریه
نبوی
|
France
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
2
2
مانند کره شمالی که موشک دارد و تحریم را شکست و کره جنوبی که موشک ندارد و تحریم است.
پاسخ ها
دکترای هوا-فضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
کره جنوبی همین چند روز پیش موشک بالستیک 800 کیلومتری تست کرد با کلاهک 2 تنی..ماهواره برهایی هم داره که رسما موشک قاره پیما هستن و می تونن چند تن رو به فضا ببرن نه چند کیلو!
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
احسنت
کره شمالی نمونه یک کشور موفق در شکست تحریم ها با موشک اتمی است!!!!
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
2
9
این بابا راحت تو مجلس نشسته و یه حقوق توپ با یه خونه سازمانی مجانی با یه ماشین صفر کیلومتر زیر پاش و دسترسی و آینده شغلی تامین شده بچه ها و نوه ونتیجه هاش
میرقائد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
10
4
این مجلس هر چی باشه از مجلس قبلی بهتره. اصلاح طلبان بی بخار عافیت اندیش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
1
6
نمایندگان جدید شمارابه هرچی میپرستید سوگند فقط چندین سطر قانون تصویب کنید قیمت مسکن را ریزشی کنید تایک سرپناه کوچک بتوانیم درگرما وسرما داشته باشیم نابودکردن امریکا رابرای فردابگذارید امروز مردم نیاز به تصویب این قانون دارن بعدش هرچی گفتید درسته بمب بسازید خمپاره بسازید موسک بسازید موشک وبمب برای ما مبارزه با تعدادی دلال مفت خور وطنی درموضوع مسکن نمیشه یا علی منتظریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
3
5
خجالت بکشید ،،،
Ch
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
1
6
این آقا باید خودش بدانه که مردم هیچ کار مثبتی از ایشان ندیدن بیشتر اجنبی بود تا ایرانی ،نه تنها ایشون بلکه آقایان لاریجانی همشون هیچ کاری نکردن و جامعه را به فساد کشاندن ،اگه خدا بخواد داریم از دستشون راحت میشیم ،من جای ایشون باشم خودم میرم خونه و بیکار می نشینم این بهترین خدمت به مردم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
1
2
جالبه دیگه نظر مخافا رو درج هم نمیکنی ،
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
ببینیم شماو همفکراتون چه گلی به سر مملکت میزنید
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
1
انشالله مردم ایران یه بار هم که شده شانس بیارن و نبویان و یارانشان یا همون دولت سایه به رجز خوانی هاشون جامعه عمل بپوشن و همین شعارهایی که میدن رو عمل کنن. بخدا اون روز، روز عروسی مردم این مملکته.
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
دروغی را که تکرار کنی کم کم خودت هم به آن اعتقاد پیدا می کنی . یه متن انگلیسی دستش گرفته و هی بر سر دست می آورد و دروغ های را تکرار می کند که صد باز از زبان متخصصین جواب داده شده اما گوشی برای شنیدن نیست. چون پیاده نظام آمریکا و سعودی و اسرائیل هستند. همین ها بودند که برجام را نافرجام کردند. خدا از شما نگذرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
چقدر تا حالا هزینه انقلابی گری پرداختی؟ چقدر جبهه بودی؟
RHA
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
واقعا دیگه شما شورش رو در آوردید مگر دروغ میگه برجام چی آورد مگر قرار نبود با برجام به جامعه جهانی بازگریم اقتصاد بهتر شود و...چی شد. فرق شما با زمان محمود چی بود س وضعیت اقتصاد حتی از زمان محمود هم بدتر شد.تازه هسته ای رو که یکی از فایده هاش تولید برق که الان کشور نیاز داره رو هم با خاک یکی کردید.
دکترای روابط بین الملل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
اصولا مذاکره باید زمانی باشه که دشمن به شما از نظر اقتصادی وابسته باشه یعنی در بخش های اقتصادی و سیاسی باشه شما وقتی در بخش قدرت نظامی یعنی وزن خودتون مذاکره می کنید و اون رو کم می کنید در شرایطی که برای امریکا رقبای شما مثل عربستان از نظر اقتصادی چرپ تر هستن نباید تعجب کنید که زیر توافقات با شما بزنن...این بدیهی ترین چیزی هست که برخی مسولین ما به صورت گتره ای با مذاکره های اقتصادی چین با ترامپ مقایسه می کنن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
خدااین ملت با ایمان را از دست شما نجات دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
اینکه بعد شکست ایران در برجام هسته ای پشت موشک و امنیت ملی ایران قایم می شیم یک رذالت هست چه برای شما اصلاح طلبان چه اصول گرایان
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
1
0
وجدانا چندتا رای آوردی
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
متاسفانه دارد واقعیت را می گوید. شاید تلخ است، ولی تجربه ۶ الی ۷ سال قبل می گوید راهی جز مقاومت و پایداری وجود ندارد. دیگران هم که می گویند این راه تلخی هست، درست می گویند. اما آیا تجربه ۶ سال قبل به شما چه می گوید؟ وقتی طرف مقابل هدفش نابودی ایران است، چی راهی وجود دارد؟ باز هم راه تلخ مقاومت بهتر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
1
بابا بیا برو سوریه بجنگ حرف زدن باد هواست شهید چمران چه زیبا گفت شیپور جنگ مرد را از نامرد جدا میکند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
0
من نمی دانم امثال این آقا اگه صحبتا نبود نون چی و می خوردن ،
عزیزم اگر منطق داشته باشی راه حل موشک نیست ،راه حل ساخت خودرو استاندارده ، راه حل صداقت با مردمه ، راه حل انتصاب مسئول با لیقاته ، راه حل حاشیه نرفته ، راه حل مبارزه با دزدان مملکته ،راه حل ....، بازم بگم
بی نام
|
Germany
|
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
1
دوباره بازی های جدید، دوباره سرکار گذاشتن مردم..... بس کنید مردم از شما خسته شدن خسته میفهمید
محمد
|
Germany
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
1
0
جناب آقای ذوالنور اقتدار یعنی این که مرد خونه شرمنده زن و بچش نباشه، آسایش وآرامش یعنی امنیت اقتصادی و اجتماعی که با خیال راحت سرت رو بزاری رو بالش.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
1
2
این همون بنده خدایی نیست که می‌گفت ظریف رفته تعهد داده که سرداری سلیمانی رو تحویل آمریکا بده؟!
در ضمن چطور کره شمالی با موشک اتمی نتونسته تحریم هارو شکست بده؟!
امبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
1
2
باید به کسانی احسنت گفت که ایشان را به نمایندگی برگزیدن
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
1
2
معلومه کره شمالی باموشک تحریم هاروشکسته والان ۱۵ میلیون گرسنه داره
جفرودی
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
1
2
اقای نبویان شما که با حد اقل مشارکت مردم نماینده شدید و احتمالا از سیاست و حقوق بین المللی و کشور داری چیری نیستید. ومیخواهید با قدرت موشک دوباره کشور را به بدبختی وتحریمهای ببشتر سوق دهید. لطفا بروید دستورات حضرت علی را بمالک اشتر بخوانید تا راه علی را با راه جنگ و خونریزی تشخیص دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
2
1
به رای دهندگان برای انتخاب چنین فردی تبریک می گویم و به مردم تهران و ایران تسلیت می گویم!!!
نظرات بینندگان