arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

اطلاعیه ستاد مدیریت و پیشگیری از شیوع کرونا شورای اسلامی شهر تهران

در پی ابتلای برخی کارکنان شورای شهر تهران(ساختمان شماره ۲) به کرونا، شورای اسلامی شهر تهران اطلاعیه ای را جهت آگاهی سایر همکاران (رسمی، قراردادی، مامور، کارشناسان و مشاوران ساعتی و سایر نیروهای پشتیبانی شهرداری شاغل در شورای شهر )، صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی ابتلای برخی کارکنان شورای شهر تهران(ساختمان شماره ۲) به کرونا، اطلاعیه ی زیر جهت آگاهی سایر همکاران( رسمی، قراردادی، مامور، کارشناسان و مشاوران ساعتی و سایر نیروهای پشتیبانی شهرداری شاغل در شورای شهر )، صادر شد؛

"همکاران گرامی

پیرو ابلاغ بند ۱ مصوبات ستاد مدیریت و پیشگیری از شیوع کرونا شورای اسلامی شهر تهران به تاریخ ۹۹/۰۱/۱۰ در خصوص اطلاع رسانی به موقع افراد مبتلا به ویروس کرونا، متأسفانه تا کنون دو مورد ابتلای کارکنان شاغل در شورا به ویروس کرونا گزارش شده که افراد فوق به مراکز درمانی معرفی و در حال حاضر به صورت قرنطینه در منزل، مراحل درمانی خود را می گذارند .
لذا بدینوسیله مجدداً و موکداً به کلیه همکاران ( رسمی، قراردادی، مامور، کارشناسان و مشاوران ساعتی و سایر نیروهای پشتیبانی شهرداری شاغل در شورای شهر ) ابلاغ می گردد در صورت وقوع و یا مشاهده علائم ویروس کرونا همچون سردرد، تب، سرفه خشک، تنگی نفس، گلودرد، ضعف و خستگی و ... در خود و یا خانواده ( همسر، فرزندان، پدر، مادر، برادر و خواهر ) و سایر بستگان و اقوام، همسایگان، دوستان و سایر افرادی که به نحوی با آنان در ارتباط بوده اند، ضمن پرهیز از مراجعه به محل خدمت و اطلاع رسانی به موقع به مسئول مستقیم خود و یا ستاد کرونای شورا، بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه و نسبت به سیر درمان خود اقدام نمایند .


بدیهی است کارکرد این افراد در طول دوره درمان به طور کامل تائید گردیده و نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند .


حضور این کارکنان پس از بهبودی کامل در محل کار، منوط به ارایه تأییدیه پزشک متخصص و درمانگاهی است که ابتلا به بیماری را در فرد تشخیص داده است و لازم است در متن‌ تائیدیه بهبودی فرد، اشاره شود نامبرده دوران قرنطینه در منزل را سپری و حضور نامبرده در محل کار بلامانع است .


بدیهی است با کارکنانی که بر مبنای ابلاغیه های ستاد عمل نکرده و به جهت پنهانكارى و یا سهل انگاری در این امر، موجب به خطر افتادن سلامت همکاران خود می گردند، برخورد اداری صورت می گیرد."

نظرات بینندگان