پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بسیاری از افراد در محیط کار با مشکل برقراری ارتباط با دیگران رو به رو هستند. درواقع بسیاری از افراد نمی توانند با همکاران خود ارتباطات درستی برقرار کنند. برای حل این مشکل روش هایی وجود دارد.
به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، برقراری ارتباط با همکاران چندان سخت نیست، تنها کافیست به برخی تکنیک ها که در ادامه اشاره می کنیم توجه کنید:
_اگر همکارانتان از شما قوی تر هستند به جای حسادت با آنان صمیمی شده و مهارتئ های کاری خود را ارتقا دهید
_درساعات ناهار با همکاران خود گفتگو کرده و اشتراکات خود را پیدا کنید
_گاهی بعد از کار قرار سینما، کافی شاپ یا حتی دورهمی های خانوادگی بگذارید
_اگر همکارتان به مرخصی می رود برای عقب نیفتادن کارها کمکش کنید
_ازهمکارتان در شرایط مختلف حمایت کنید
_پشت سر همکار خود با کارمندان دیگر بخش ها صحبت نکنید
_روز تولد یا روزهای مهم زندگی همکارتان را به خاطر بسپرید
_اگر هچ نقطه مشترک فرهنگی یا شخصیتی با همکارتان ندارید، تنها کافیست مودبانه فاصله خود را با او حفظ کنید، اما نباید وی را تحقیر کنید
_گاهی با همکارتان ست بپوشید