arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۸۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷

۲ متهم پرونده شهادت محیط‌بان جنگل گلستان دستگیر شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از دستگیری یکی از عوامل مرتبط با عاملان شهادت صبح امروز محیط‌بان پارک ملی گلستان خبر داد و گفت: افراد شرکت در این حادثه شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسلم محمدیاران با اشاره به شهادت یک محیط‌بان در خراسان شمالی اظهار کرد: دو متهم پرونده شهادت محیط‌بان منطقه سولگرد شهرستان مانه و سملقان، دستگیر شدند.

یاران در ادامه به نتایج تحقیقات انجام‌شده در این رابطه اشاره کرد و افزود: حسب تحقیقات اولیه انجام‌شده متهمان حدود هشت نفر شکارچی غیرمجاز بوده که از استان‌های هم‌جوار برای شکار به این منطقه آمده بودند.

وی تصریح کرد: در پی درگیری این شکارچیان با محیط‌بانان مستقر در پارک ملی گلستان و منطقه سولگرد خراسان شمالی یک محیط‌بان به شهادت رسید و سه نفر دیگر نیز به‌شدت مجروح شدند

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
اتفاق در پارک ملی گلستان در منطقه سولگرد افتاده است. بیشتر از 66 درصد از این پارک جزو استان گلستان بوده و منطقه سولگرد در حوزه استحفاظی قضایی خراسان شمالی است این پارک بر اساس قوانین محیط زیستی زیر نظر اداره کل محیط زیست استان گلستان اداره می شود چقدر بی شرمی است که در این مواقع هم پیگیر مطالبات تفرقه افکنانه هستیم.
نظرات بینندگان