arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۷

شوخی بکهام با ابراهیموویچ پس از ۵۰۰ گله شدن او: حالا واقعا پیر شده‌ای

«دیوید بکهام» کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس پس از به ثمر رسیدن پانصدمین گل «زلاتان ابراهیموویچ»، به شوخی به او گفت که دیگر برای فوتبال پیر شده است. مهاجم سابق تیم ملی سوئد با به ثمر رساندن گل در جریان پیروزی ۵ – ۳ تیمش (گلکسی) مقابل تورنتو در رقابت‌های لیگ برتر آمریکا، بعد از «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی» به سومین بازیکن فعالی تبدیل شد که تا بحال مجموعا ۵۰۰ گل چه در عرصه ملی و چه در عرصه باشگاهی به ثمر رسانده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«دیوید بکهام» کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس پس از به ثمر رسیدن پانصدمین گل «زلاتان ابراهیموویچ»، به شوخی به او گفت که دیگر برای فوتبال پیر شده است.

به گزارش ایرنا، نشریه فورفورتو روز دوشنبه نوشت: مهاجم سابق تیم ملی سوئد با به ثمر رساندن گل در جریان پیروزی ۵ – ۳ تیمش (گلکسی) مقابل تورنتو در رقابت‌های لیگ برتر آمریکا، بعد از «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی» به سومین بازیکن فعالی تبدیل شد که تا بحال مجموعا ۵۰۰ گل چه در عرصه ملی و چه در عرصه باشگاهی به ثمر رسانده است.
ابراهیموویچ ۳۶ ساله این افتخار را که به لطف گل سرضرب و چرخشی خود با بیرون پا در نیمه نخست دیدار مذکور به ثمر رسید، جشن گرفت.
حالا کاپیتان اسبق تیم گلکسی که سابقه بازی کردن در کنار ابراهیموویچ را در پاری سن ژرمن در کارنامه دارد، در اظهار نظری به تمجید از این ستاره سوئدی پرداخت و در پیامی ضمن تبریک اظهار داشت: '۵۰۰ گل زده، دوران فوتبالی باشکوه، بازیکنی فوق العاده و افتخاری تحسین برانگیز؛ از بازی کردن با تو و روبروی تو و بیشتر از همه از دوستی با تو خوشحالم. خارق العاده است، اما ۵۰۰ گل به معنی واقعی کلمه یعنی خیلی خیلی پیر شده ای. '
مهاجم جنجالی اسبق بارسلونا پیش از اینکه رکورد بیشترین گل زده در پاری سن ژرمن توسط «ادینسون کاوانی» شکسته شود، با ۱۵۶ بهترین گلزن تاریخ این تیم پاریسی محسوب می‌شد.
ستاره افسانه‌ای شیاطین سرخ ۲ هفته پیش سرانجام بعد از گذشت چهار سال، از تایید نام و نشان تیم جدید خود در لیگ برتر آمریکا خبر داد؛ این تیم که اینترمیامی نام دارد از سال ۲۰۲۰ رسما در «ام ال اس» حضور پیدا خواهد کرد و مقامات این تیم اخیرا فهرستی از بازیکنان مورد نظر خود را تحت عنوان خرید‌های بزرگ اعلام کرد که در آن نام ابراهیموویچ نیز به چشم می‌خورد.

نظرات بینندگان