arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶

فرصت حضور در بازار دست نخورده 1 تریلیون دلاری خرده فروشی برای شرکت های SME

اما در ایران ما متاسفانه نتوانستیم از فرصت صادرات خرده فروشی که برای شرکت های کوچک و متوسط به مراتب آسان تر از عمده فروشی است، استفاده نماییم. بنابراین برای اولین بارشرکت ملی پست ایران با همکاری زودل این امکان را به شرکت ها و تولید کنندگان می دهند که بتوانند محصولات خود را صادرنموده و با روشی آسان کالاهای خود را به دست خریداران بین المللی برسانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"بر اساس گزارش شرکت مشاوره جهانی اکسنچر(Accenture)، بیش از 900 میلیون خریدار B2C در سراسر جهان وجود دارد که تقریبا 30 درصد از آنها کالای مورد نیاز خود را از خارج از مرزهای کشورشان خریداری می کنند. این خریداران بین المللی تا سال 2020 ظرفیت بیش از 1 میلیون تریلیون دلاری را برای بازار جهانی را رقم می زنند."

اما در ایران ما متاسفانه نتوانستیم از فرصت صادرات خرده فروشی که برای شرکت های کوچک و متوسط به مراتب آسان تر از عمده فروشی است، استفاده نماییم. بنابراین برای اولین بارشرکت ملی پست ایران با همکاری زودل این امکان را به شرکت ها و تولید کنندگان می دهند که بتوانند محصولات خود را صادرنموده و با روشی آسان کالاهای خود را به دست خریداران بین المللی برسانند.

 

فرصت حضور در بازار دست نخورده 1 تریلیون دلاری خرده فروشی برای شرکت های SME

دو سال و نیم پیش زودل(بستری پیشرو در عمده فروشی آنلاین کشورهای جاده ابریشم) برای کمک به صادرات عمده فروشی (B2B)و تسهیل تجارت بین شرکت های کوچک و متوسط، شروع به فعالیت نمود و در این زمینه موفق هم بود تا جایی که نزدیک به 15000 شرکت (90 درصد شرکت های تولیدی ایرانی) کالاهای خود را به 6 زبان در بستر اینترنتی زودل قرار داده اند. همچنین برای این کالاها در ماه تا 000،10 درخواست خرید وجود دارد که فرصت مناسبی را برای تجارت کالاهای ایرانی فراهم می آورد.

در این مسیر چالش هایی از جمله میزان آمادگی این شرکت ها برای تأمین کالاهای عمده فروشی و مشکلات زیرساختی شامل تحریم ها و محدودیت های نقل و انتقال پول حاصل از آن، حمل و نقل ارزان، مجوزهای لازم، قوانین دست و پا گیر، مالیاتهای مرتبط بر آن، استانداردهای مورد نیاز کالا، موانع برقراری ارتباط و غیره نیز وجود دارد، در صورتی که کشورهای دیگر مانند چین با استفاده از راهکارهای دیگری همچون صادرات خرده فروشی(B2C)بسیار موفق بوده اند.

 

فرصت حضور در بازار دست نخورده 1 تریلیون دلاری خرده فروشی برای شرکت های SME

 

راهکارشرکت پست ملی ایران و زودل برای صادرات خرده فروشی(B2C)

  1. آموزش و ارائه راهکار تجارت الکترونیک به شرکت های کوچک و متوسط در زمینه فروش محصولات خود در بازار داخلی و بین المللی

2.ایجاد سامانه خرده فروشی Zoodmall.ir به منظور تجارت در داخل کشور توسط شرکت ملی پست ایران و زودل

  1. امکان خرده فروشی محصولات ایرانی از طریق سامانه Zoodmall.irدر معتبرترین فروشگاه های بین المللی به صورت رایگان

برای این کار تولیدکنندگان ایرانی می توانند پس از ثبت نام و تکمیل مشخصات در این سامانه و دریافت تایید اولیه، کاتالوگ کالاهای خود و کلیه اطلاعات مربوط به کالا از قبیل میزان تامین کالا، موجودی کالا، قیمت کالا و غیره را بطور رایگان در این سامانه ثبت نمایند و زودل تنها درصدی از فروش را از شرکت ها اخذ می نماید.

بدین منظور زودل با حمایت شرکت ملی پست ایران و سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کمپین "آنلاین شوید، جهانی بفروشید"را در 31 استان کشور از تاریخ 21 آبان ماه برگزار می نماید. هدف ما در این کمپین آشنایی فروشنده گان ایرانی با سامانه خرده فروشی ZoodMall.ir و تسهیل در فروش کالاهای ایرانی در معتبرترین فروشگاههای بین المللی است که صادرات خرده فروشی را برای شرکت های کوچک و متوسط ایرانی در پی خواهد داشت.

برای ثبت نام رایگان با شماره های زیر تماس گرفته و یا به وب سایت زودل (ZoodMall.ir) مراجعه نمایید.

02188704677-8

02188558842

کانال تلگرام زودل

 

 

نظرات بینندگان