پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در آغاز هفتمین سال فعالیت بانک گردشگری، همایش سراسری دو روزه مدیران ستاد و شعب آغاز شد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک گردشگری، در نخستین روز این همایش که در ۲۹ دیماه در محل هتلهای فرودگاهی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ستاد و شعب برگزار شد، اولویتها و سیاستگذاریهای آتی تشریح شد.
خسرو خواجهحسنی مدیرعامل بانکگردشگری در این همایش گفت: در بازار رقابتی موجود بانکها گریزی جز تن دادن به تغییرات و ارتقای سطح مسئولیتپذیری و تعهد سازمانی ندارند.
خواجه حسنی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه بانکداری و تجارت الکترونیک در افزایش سطح کیفی ارائه خدمات و توسعه بازاریابی محصول یادآوری کرد: باید با تغییر نگرش به نحوه جذب و به کارگیری منابع مشتریان و گسترش مطالعات علمی به ویژه در حوزه تحارت الکترونیک، دارایی معنوی بانک که همان برند سازمانی است را تقویت کنیم.
وی افزود: با بهبود شرایط و مراودات بانکداری بینالملل باید بتوان برنامههای مدونی را در خصوص گسترش بازار بانک در سطح بینالملل و افزایش زمینه سودآوری مهیا کرد.
مدیرعامل بانکگردشگری گفت: در بخش محصولات، تشکیل کارگروه خلاقیت و ایجاد محصول برای افزایش مزیت رقابتی ضروری است که بنیان همافزایی واحدهای مربوطه را برای طراحی محصولات جذاب برای مشتریان جدید و جلب رضایت و تامین نیاز مشتریان فعلی شکل میدهد.
اتکای بیشتر به درآمدهای کارمزدی، ارتقای فرهنگ سازمانی، جوانگرایی و شایسته سالاری در انتصابات و ارتقاهای شغلی و تنوع بخشیدن کمی و کیفی به دامنه مشتریان بانک از دیگر موارد مورد تاکید خواجه حسنی در همایش سراسری مدیران ستاد و شعب بود.
این همایش در دو روز و با دستور کار هماندیشی در خصوص آسیبشناسی عملکرد گذشته و سنجش ظرفیتهای عملکردی سال آینده با حضور مدیران ارشد برگزار میشود.