arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰

پاسخ کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به احمدی نژاد؛ اگر اصرار بر انکار دارید، اسناد جریان انحرافی را رسانه‌ای می کنیم

پس از اظهارات رییس جمهور در نشست خبری مبنی بر اینکه "اگر اسنادی از جریان انحرافی داشتند، آن را منتشر و در بوق و کرنا می کردند" ، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس به این سخنان واکنش نشان داد و تهدید به انتشار اسناد این جریان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از اظهارات رییس جمهور در نشست خبری مبنی بر اینکه "اگر اسنادی از جریان انحرافی داشتند،  آن را منتشر و در بوق و کرنا می کردند" ، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس ، تلویحاً به این سخنان واکنش نشان داد و تهدید به انتشار اسناد این جریان کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛، حسین اسلامی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اسناد جریان انحرافی در اختیار کمیسیون اصل ۹۰ قرار دارد، گفت: در صورتی که انکار این جریان همچنان ادامه داشته باشد اسناد مورد نظر را رسانه‌ای خواهیم کرد.

وی درباره اظهاراتی مبنی بر نبود اسناد درباره جریان انحرافی در کشور، گفت: بازرترین سند تایید وجود چنین جریانی در کشور، دستگیری افرادی است که از سوی وزارت اطلاعات انجام شده و چنانچه مقام معظم رهبری صلاح بدانند به اطلاع مردم رسانده خواهد شد تا همه در جریان وجود چنین اسنادی قرار بگیرند.

نماینده ساوه با بیان این که فساد به معنای رانت و امتیاز دهی بی حد و حصر و خارج از قوانین و مقررات است افزود: اگرچه موضوع فساد با جریان انحرافی دو مقوله متفاوت از هم هستند، اما تنها یک جستجوی کوتاه درباره بانک گردشگری و دنبال کردن این که متولیان این بانک چه کسانی بوده و وجوه اداره شده دولت در این بانک چه کار می‌کند همه چیز را روشن خواهد کرد.

اسلامی درباره علل انکار وجود جریان انحرافی در کشور در حالی که مقامات ارشد کشور بر آن اذعان دارند گفت: انکار حداقل منطق دروغ گو است.

اسلامی یکی از نمونه­های بازر وجود جریان انحرافی را سی دی ظهور دانست و افزود: توزیع گسترده این سی دی که ترویج کننده فرقه بابیت و ادامه القای شبهه در مورد اعتقادات مردم است مدرکی واضح و مبرهن است که نمونه آن هم در کمیسیون وجود دارد.

به گزارش انتخاب، سخنگوی کمیسیون اصل نود همچنین افزود: یکسری اسناد و مدارک در زمینه امتیاز دهی­ها و رانتهای غیرقانونی در کمیسیون اصل نود وجود دارد که چنانچه انکار وجود جریان انحرافی ادامه داشته باشد در اختیار مطبوعات قرار خواهیم داد و در این صورت این افراد که ادعای قدیس بودن داشته و دیگران را تکذیب می کنند باید در مقابل این اسناد پاسخگو باشند.

سخنگوی اصل ۹۰ تاکید کرد: در جلسه هفته آینده آخرین وضعیت اسناد بررسی و اظهار نظر خواهد شد.  
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
1
تو رو خدا با مردم صادق باشید نذارید مردم بیشتر از این عذاب بکشن-
هيچكس
|
-
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
1
سخنگوي محترم كميسيون اصل نود ، لطفا بگرديد دنبال شخصي مانند آقاي عباس پاليزدار تا با سخنراني و افشاگري در دانشگاه همدان بلايي سرش بياورند آن ورش ناپيدا !!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
0
1
سي ساله همه فقط تهديد به افشاگري ميكنند
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
0
0
اوضاع خیلی «سه»
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
0
0
یعنی تا منافع تون اقتضاء نکنه اسناد خیانت به مردم را افشاء نمیکنید آقایان به کجا چونین شتابان / قرار بود شما نماینده مردم باشین و قرار بود این مملکت هم مال مردم باشه شما دارین با مقام تون و با موقعیتی که مردم به شما دادن با منحرفین معامله میکنین چرا میگین شورای اسلامی بگین مجلس دیگه چرا به اسم اسلام منتسبش میکنین
نظرات بینندگان