arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴

هدف خندوانه ترویج مطالعه است نه کتابفروشی

مدیر روابط عمومی برنامه خندوانه درباره مسابقه کتابخوانی این برنامه گفت: هدف این طرح ترغیب به مطالعه است و مسائل بازرگانی و اقتصادی و تبلیغی این کار برای ما اهیمت چندانی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برنامه تلویزیونی خنداونه از هفته گذشته اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت دو کتاب «جام جهانی در جوادیه» نوشته داوود امیریان و «یک عاشقانه آرام» نادر ابراهیمی کرده است که برای برگزیده نخست این مسابقه هدیه نقدی ۲۰ میلیون تومانی در نظر گرفته است.

همزمان با آغاز این مسابقه در روزهای گذشته برخی از فروشگاه‌های مجازی فروش کتاب، اقدام به تبلیغ خرید کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن از طریق خود برای شرکت در این مسابقه کرده‌اند.

در همین زمینه از علی شهیدیان مدیر روابط عمومی برنامه خندوانه درباره سامانه فروش کتاب این برنامه تلویزیونی و ارتباط این فروشگاه‌های مجازی با این برنامه سوال کرد و با این پاسخ مواجه شد:  اسپانسر برنامه خندوانه سامانه موبایلی «#۷۸۰*» است و این برنامه نیز تمام تعهد خود درباره این مسابقه را از مجرای این سامانه تدارک دیده است.  

به گفته وی این برنامه تلویزیونی سامانه و مجرای توصیه شده دیگری برای تهیه این دو اثر ندارد و تعهدی نیز نسبت به اقدام سایر فروشگاه‌های حقیقی و مجازی در این زمینه ندارد.

شهیدیان همچنین درباره چگونگی انتخاب آثار برای شرکت در این برنامه تلویزیونی نیز گفت: برنامه خندوانه برای این مسابقه اتاق فکری تشکیل داده و کتاب‌های حاضر در مسابقه نیز پس از مشورت با این اتاق فکر انتخاب می‌شوند.

مسئول روابط عمومی این برنامه تلویزیونی تصریح کرد: عمومیت داشتن موضوع کتاب و نیز جذابیت آن که بتواند منجر به ایجاد حس ترغیب عمومی نسبت به این کتاب شود مهمترین ملاک‌های این برنامه برای انتخاب این آثار است.

وی تصریح کرد: اصل هدف ما برای برگزاری این مسابقه ایجاد ترغیب به کتابخوانی است و برای همین منظور دو کتاب در دو ژانر مختلف را برای این کار انتخاب کرده‌ایم تا اقبال عمومی برای این مسابقه بیشتر نیز شود. هدف این طرح ترغیب به مطالعه است و مسائل بازرگانی و اقتصادی و تبلیغی این کار برای ما اهیمت چندانی ندارد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان