arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۱۲۹۹
تعداد نظرات: ۱۸۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۴

احسان علیخانی روزانه از «ماه عسل» چقدر درمی آورد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هفته نامه «طلوع صبح» - که نخستین شماره آن روز گذشته بر روی دکه ها رفته - نوشت:

هفته نامه «طلوع صبح»، پس فردا منتشر می شود

با شروع ماه مبارك رمضان مطابق چند سال گذشته شاهد پخش برنامه ماه عسل از شبكه سه سيما هستيم . تنها پس از پخش چند قسمت از اين مجموعه به دلايل متفاوتي همچون عدم نوآوري در موضوع و اجرا ، بد آموزي براي قشر مخاطب جوان و ...انتقادات فراواني به آن صورت گرفته است ، اما انتشار اسنادي از قرار دادهاي مالي اين برنامه تلويزيوني و نحوه اسپانسرينگ صورت گرفته ،  تهيه كننده و مجري اين برنامه احسان عليخاني را با چالشي جدي رو به رو خواهد كرد .

در ابتدا لازم به توضيح است كه صدا و سيما سازماني دولتي است و كسي حق فروش آنتن آن كه به نوعي بيت المال محسوب ميشود را نداشته و حتي در برنامه هايي كه به صورت مشاركتي تهيه ميگردند ، تمام درآمد ها به حساب سازمان واريز شده و پرداخت حقوق كارمندان از اين درآمد ها صورت ميگيرد .

ميزان پرداختي سازمان صدا و سيما به تهيه كننده در برنامه هاي مشاركتي عظيم و با بيننده  بالا در بهترين حالت به دقيقه اي ٥٠ هزار تومان ميرسد ، كه اگر بخواهيم ماه عسل را از اين اصل مستثني كنيم و آن را جز برنامه هاي مناسبتي مانند ويژه برنامه شب عيد به حساب بياوريم دقيقه اي ١٠٠ هزار تومان براي آن در نظر ميگيريم كه با محاسبه اي سرانگشني در طول ٣٠ روز ماه مبارك رمضان مبلغ ٢٥٠ ميليون تومان عددي توجيه پذير براي تهيه كنندگي اين برنامه به نظر ميرسد .

جالب است كه بدانيد شنيده ها حاكي از آن است او مبلغ ١٢٠٠٠٠٠٠٠٠٠ ريال معادل يك ميليارد و دويصت ميليون تومان را براي يك ماه طلب كرده است ، كه علاوه بر اين  مبلغ ١٠٪ از دريافتي سازمان به عنوان حق آورندگي اسپانسر به آورنده حامي مالي تعلق ميگيرد .

گفته مي شود احسان عليخاني كه تهييه كنندگي ويژه برنامه نوروز را نيز بر عهده داشت علاوه بر مبالغ دريافتي براي تهيه و مجري گري ، ٢٠٠ ميليون تومان نيز به عنوان حق آورندگي دريافت كرد .

احسان علیخانی روزانه از «ماه عسل» چقدر درمی آورد؟

با توجه به اينكه در اكثر موارد عوامل تهيه برنامه ها از تصويربردار و صدابردار گرفته تا منشي صحنه و تدوينگر و ... كارمندان سازمان بوده و حقوقشان را از سازمان ميگيرند ، پرداخت چنين مبالغي از جانب سازمان با وجود تمام بدهي هايش و تعديل هايي كه صورت ميگيرد اصلا توجيهي نداشته و نياز به شفاف سازي و پاسخ گويي به مردم دارد هرچند در رابطه با ماه عسل امسال اطلاعاتي از نحوه پرداخت حقوق عوامل در دسترس نيست و آنچه گفته شد روال كلي پرداخت در سازمان بود .

آنطور كه شنيده ها حكايت ميكند درنهايت سازمان صدا و سيما مبلغ هشت صد ميليون تومان را براي برنامه ماه عسل تصويب كرده كه طبق محاسباتي كه صورت پذيرفت نزديك به چهار برابر بودجه برنامه هاي ويژه و مناسبتي و نزديك به هشت برابر برنامه هاي روتين و متداول در تلويزيون ملي است .

درحالي كه برنامه اي مانند خندوانه در شبكه تازه تاسيس نسيم با بودجه اي به مراتب كم تر توانسته در ساعات افطار جايش را درميان خانواده هاي ايراني باز كند و فرهنگ شادي و خنده ايراني اسلامي را در جامعه جا انداخته و لبخند بر لب هاي مردم بنشاند .

به هر حال طبيعي نيست در شرايطي كه بسياري از هموطنان با مشكلات مالي دست و پنجه نرم ميكنند و حتي قشر متوسط جامعه با ملاحظات اقتصادي عديده اي رو به رو هستند افرادي يك شبه بيش از دويست ميليون درآمد كسب كنند و حتي در برنامه هايي كه پيش از اين رنگ و بويي ديني به خود گرفته و احساسات مردم را درگير كرده به دنبال كسب درآمدهاي نا متعارف باشند .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸۲
در انتظار بررسی: ۴۷۴
غیر قابل انتشار: ۱۱۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
41
662
باور نكردني است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
کاش بجای معلم مجری بودم کاش ...
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
من( بعنوان عضوی کوچک از جامعه) اصلا و ابدا راضی به پرداخت این پول به این آقا نیستم.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
آخه سوژه های نوعا تکراری و قابل پیش بینی, لایق این همه پوله؟!!!
مم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
قراردادهای 90 رو هم می دیدید چی میگفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
دمش گرم حقشه..برنامه ایه که اخلاق و معنویت بسیار خوبی رو در این ماه به جامعه تزریق میکنه و زحمت زیادی براش کشیده میشه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
44
578
اینجوری بهشون شاخ برگ میدن بعد یه روز اگه بهشون بگی بالا چشمت ابرو فرداش سر از شبکه های اونور آبی در میارن با تیپهای آنچنانی وحرفهای آنچنانی تر....
آخه اگه به حرفها وبرنامه خودش اعتقاد داره چجوری این پول از گلوش پایین میره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
وقتی در جامعه ای زندگی میکنیم که مردم به خاطر دیدن اعدام دو جوان، ساعت 5 صبح، موبایل به دست، در میدون شهر جمع میشن، بد نیست که حداقل یه برنامه ای ساخته بشه که از انسانیت و آدم بودن حرف بزنه... وقتی میبینم که هنوز هستند آدمهایی که برای آدم بودنشون هزینه میدن، امیدوار میشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
از کجا اینقدر مطمئنی که اینقدر پول درمیاره؟ اگرم بر این فرض باشه نوش جونش. با عرضه هست. اگر میتونی تو هم تو رشته کاری خودت موفق باش
مم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
من خودم با دیدن یک برنامش خیلی متحول شدم
فالکروم
|
Russian Federation
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
455
97
در امور مردم کنجکاوی نکنید
اگر خلاف کرده باشد رسوا خواهد شد
پاسخ ها
خود خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
ا این حساب این اقا با شوی تلویزیونی بدبختی و فقر مردم داره ثروت اندوزی میکنه . چه ابتکار جالبی .نمابش فقر = کسب درامد
رضا صادقی
| United States of America |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
آخه بینوا اینها امور مردم نیست امور خودته چون این پولها از جیب ملته که تو هم یکی از اونها هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
درود بر خود خودت ، حق با شماست .
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
54
438
اين آقا با اين برنامه دارد خيانت مي كند اگر ما اعتقاد داريم ماه رمضان ماه مهماني خداست چرا بايد قبل از رفتن سر سفره خدا با ناراحتي برويم ايشان دوست دارن مردم غمگين باشند وبتواند با احساسات مردم به درآمد هنگفت خود برسد متاسفانه صداوسيما هم دراين كار (برهم زدن مهماني خدا )شريك مي باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
اتفاقا این برنامه من رو ناراحت نمیکنه... خوشحال و امیدوار هم میشم وقتی میبینم انسانیت در یک جاهایی از این مملکت هنوز وجود داره
پریناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
لطفا زود قضاوت نکنین.چیزی که در این برنامه هست واقعیته.چیزیه که تو جامعه ما هست.اگه این برنامه شما رو ناراحت میکنه میتونین نگاه نکنین.این برنامه واسه من و امثال منه که یک تلنگری بهشون زده شه که بدونیم خیلیا هستن که به کمک نیاز دارن.اینکه خیلیارو باید درک کرد و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
حق انتخاب هست: می تونی ماه عسل نگاه کنی یا خندوانه .... و البته گزینه سریالهای آبگوشتی ترکیه ای همیشه هست.
دلواپس ورژن جدید
|
Russian Federation
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
18
290
ما دلواپسان ورژن جدید نگران این فضل و بخشش های بی حساب هستیم
آنوقت رئیس صدا و سیما از دولت محترم درخواست بودجه هم دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
بذل و بخشش .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
56
314
صدا و سیما باید هرچه زودتر این شومن را از اجرای برنامه هایش کنار بگذارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
به چه دلیل !!!!!
فلنکر
|
Russian Federation
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
14
187
همه آن ها بالاخره جواب این پول های کلان که با مالیات مردم و حق دریافت از قبض برق مردم و دریافت پول اضافه بابت فروش هر دستگاه تلویزیون در ایران از مردم است را خواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
چرا فکر میکنید هر کس درآمد بالا دارد بلا استثنا از جیب شما زده؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
شما هم اگر عرضه دارید برنامه ای با مخاطب میلیونی بسازید و قبضهایتان را پرداخت کنید
کارمند نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
23
178
انتخاب، از اطلاع رسانی شما سپاسگذارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
243
67
آدمی که فکرش خوب کار میکنه و برای فکراش بدون کار و تلاش زیاد میکنه، حقشه که درآمدش زیاد باشه
پاسخ ها
123
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
دوستان جو گیر نشید ایشون هرچه قدر هم بگیره لااقل یه خروجی داره که قابل مشاهده است...بلده پول دربیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
آن وقت در این کشور فقط ایشان فکرش خوب کار می کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
برادر پشتش گرمه و گرنه اونقدر آدم کار بلد هستند که این آقا انگشت کوچیکه اونا نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
خیلی های دیگر هم فکرشون بهتر کار میکنه اما سرمایه ای برای به عمل رساندن ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
اقای 123 کجاش قابل مشاهده است؟ مردم بدبخت رو میاره مضحکه دست خودش....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
سال 91 علیخانی به خاطر انتقاد از احمدی نژاد ممنوع التصویر شد... و اجرای ماه عسل رو به علی ضیاء دادند که نه مخاطب جذب کرد و نه درآمدی داشت... هر کسی عرضه جذب چنین مخاطبی رو نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
مطمئنا خیلی ها در ایران فکرشون خوب کار میکنه ولی خیلی تن به کار نمیدن... این آقای مجری سالهاست که کار اجرای تلویزیونی داره.
نيما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
21
133
جاي تاسف هست واقعا
آراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
25
215
سوءاستفاده از احساسات مردم برای پر کردن جیب
پاسخ ها
mostafa
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
سلام نشستین ابراز تأسف می کنین که چی. آقا برادر خواهر شما بلدین برنامه بهتر بسازین بسم الله. آقای علیخانی چه بخواین چه نخواین آقای علیخانی در حال حاضر یکی از بهترین مجری هاست . حالا من نمیگم چقدر ولی دست مزد رتبه بالایی ها همیشه بالاتر هست.مثلا دست مزد مسی با یه بازیکن تو کشور روسیه که یکی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
53
111
درمورد خندوانه بیشتر تحقیق کنید چون رامبد جوان هم تقریباً همین رویه رو داره طی می کنه فقط هنوز رو نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
کاملا مخالفم با مقایسه این برنامه با خندوانه.
حتی اگر همه چیزشان برابر باشند یه تفاوت بسیار بزرگ بین ان دو برنامه هست.
ماه عسل با علیخانی به دنبال سوئ استفاده از احساسات مردم و در آوردن اشکشون هست و احساسات منفی رو تزریق می کنه
اما در مقابل
در خندوانه همه حالشون بهتر میشه و حس مثبت به همه منتقل میشه. با احساسات هیچ کس بازی نمیشه، و سرشار از ادب و احترام به همه هست.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
25
190
به نظر من ماه عسل دیگه به آخر عمرش رسیده...دیگه کشش جذب مخاطب نداره...
پاسخ ها
mostsfa
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
این نظر شماست. ولی شرمنده هنوز پر مخاطب هست. یه مقدار ظرفیت دیدن افراد موفق رو داشته باشین. با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
11
94
بايد رسيدگي گردد.
صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
85
87
دست آقای رامبد جوان را باید بوسید.
پاسخ ها
mostafa
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
آقا ملت چشم دیدن ندارن . همون آقای جوان رو ببین دو روز دیگه هزار تا حرف براش در میارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
11
101
به نظر من كاري كه انجام ميدهند اصلا در اين حد و حدود نيست.
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
12
124
خب این پولی را که این اقا میگیره تا دل غصه دارمردم ایران را غصه دارترکنه بدهیدبه هموطنان شریف نیازمندی که دراین برنامه شرکت میکننداینطورابرویشان هم حفظ میشود
مرتضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
13
106
مثالا برنامه این آقا چه عایداتی برای مردم داره ؟؟؟ جز اینکه یه عده بدبخت بیچاره رو بیاره جلو چشم مردم تا اونا غرور و شخصیتشون رو زیر سوال ببرن اشک و آه از نهاد ملت دربیاره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
144
36
ای بابا... باز شروع شد.. اتفاقا این برنامه اینقدر قوی و خوب هست که هرچی بگیره حقشه. چرا وقتی یکی توانایی بالایی داره و موفق هست باید حتما براش یک کاری کنیم که تخریبش کنیم؟ حسادت تنها دلیل این مقاله هست.
پاسخ ها
فریبرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
با سلام؛ بر اساس کدام تحقیق میدانی و کارشناسی، کل برنامه مزبور را بی اندازه قوی و خوب یافته اید و اساسا مستحق درآمد نجومی !
از نظر شما همیشه بیان حقایق با تخریب برابر است ؟ اعلام اطلاعاتی صحیح به مردم، پیرامون برنامه ای که نفس وجودی خود را وامدار مردم است، نشات گرفته از حسادت مطلعین و منقدین می دانید ؟
امير
|
Germany
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
21
86
جه اموزشي اين برنامه به جامعه ميده جز جلف بازي اين مجري، ميشه بكين اكه اين مجري بولشو بده به بهزيستي بازم احساساتي ميشه!؟خيلي بده انسان با بدبختي مردم كاسبي كنه به اين كار ميكن كار كثيف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
11
52
آورین آورین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
دمت گرم ;-)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
6
60
واقعا اگر یک چنین پرداخت هایئ در صدا و سیما انجام می گیرد جای بسی تعجب و تاسف است چرا که اگر تولید چنین برنامه هائی را از طریق فراخوان و با شفافیت لازم اطلاعاتی صورت پذیرد دیگر از چنین شبهاتی خبری نخواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
7
56
جالبه که در این برنامه از کمک به همنوع، قانع بودن و فضایل اخلاقی هم صحبت میشه.
کارمند صدا وسیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
5
48
بسیاری از کارمندان سازمان جزو قشر حقوق بگیر هستند وبه سختی زندگی می کنند.ریخت وپاش در این سازمان عریض وطویل از همان ابتدا بوده است .افزایش حقوق امسال چند روز پیش پرداخت شد!!آن هم نصف ونیمه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
44
8
خوشبحالش
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
6
62
شخصا با درآمد ایشان مشکلی ندارم. چون از این قضایا در مملکت ما فراوان هست. این برنامه در حد ستون حوادث به روزنامه است که با زرق و برق تر و معرض عموم قرار میگیرد. من که خوشم نمياد. مشکل در جامعه همینطور زیاد هست. در بوق کردن این مشکلات چه کمکی به مردم میکنم جز اینکه روحیه شون رو خرابتر کنه. در ضمن مردمی که راهی برای شادی نداشته باشن پولشون رو برای غمناکی صرف می کنن.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
72
10
اين خرجهادرمقابل درامدي كه فقط ازتيزرهاي تبليغاتي تلويزيون كسب ميكنه واسه دستمزدمجري تواناوبينظيري مثل عليخاني والاچيزي نيست ،فقط يه نيم نگاهي به اجراهاي ديگه مثل ضيايامجري هاي شكم گنده بندازيد متوجه ميشيد ..
همشهري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
9
62
جالب بدونيم صدا و سيما هميشه در پخش زنده مسابقات دادو بيداد كم پولي و نداري سر ميده
خدايي من تا الان هنوز يك قسمت از اين برنامه رو نگاه نكردم
اخه اينم شد برنامه
چيزاي آقاي عليخاني نشون ميده هر روز كنارمون و جلو ششممون داره اتفاق ميفته ديگه نيازي به اقرارش نيست كافيه يكم توجه داشته باشيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
15
78
واقعا برنامه مزخرفى هست. تا پارسال بدبختها رو مى اورد. امسال نادان ها رو اورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
نقد به برنامه و علیخانی وارده، ولی لطفا لطفا لطفا دقت کنیم به مهمانان برنامه بی احترامی نکنیم. قضاوت و برچسب نادان زدن بی اجترامی و خارج از اصول اخلاقیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
9
46
به نظر من كه برنامه بي محتوايي فقط در حد چند دقيقه ان هم در مغازه موقع خريد ديدمش . به جاي فرهنگ سازي همش دنبال غم و غصه و قهرمان پروري هاي بي خود و بي جهت مي باشد كه جز اتلاف وقت مردم و همچنين آموزش هاي غلط چيزي عايد مردم نمي شود نمونش هم همين پريدن از بالكن كه ديروز يكي تو شمال مي خواست از بالكن بپره اون هم فقط به خاطر آموزش هاي اين برنامه .
پاسخ ها
پریناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
این برنامه هیچ راه اشتباهی رو نشون نمیده.من خودم از این برنامه خیلی چیزا یاد گرفتم.قضاوت نکردن.اون اقایی که خودشو میخواسته پرت کنه واقعا فکر نداشته.منطق هم خوب چیزیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
92
20
برنامه ماه عسل بسیار جالب و دیدنی است مخصوصا با مجری خوبی مانند احسان علیخانی هر چیم پول درمیاره نوش جونش باشه چون ماه عسل بدون احسان علیخانی هیچه
خواننده کنجکاو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
3
23
سلام اونم وقتی جا افتا باد میکنه
000
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
10
53
برنامه جالبیه .
خیلی جالب و باحال از مهموناش بازجویی می کنه .
تصنعی بودن بعضی قصه هاش تابلوئه.
شاید آقای علیخانی مجری توانایی باشه اما شخصیتش خیلی رو برنامش تاثیر گذاشته و از موضع بالا به مهموناش نگاه میکنه . در کل حس جالبی رو دم افطار در مردم ایجاد نمی کنه .همش غم و غصه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
چی گفتی ؟
قرامرزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
14
64
من که از علیخانی خوشم نمیاد.
کلا از آدم های چاپلوس خوشم نمیاد
علیخانی رو مردمی که میان و ازشون فیلم میگرن بردن بالا
اینجور مردم به نظر من پل بودند نه هدف
البته برای یکسری از همین مردم هم این برنامه کمک خوبی بود
ولی در کل من از علیخانی و آدم چاپلوس خوشم نمیاد


این دوره هم که سوژه کم آوردند
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
9
49
اخه ماه عسل هم شد برنامه تو این چند سال من کلا" یکی از برنامه هاش رو دیدم کلا" تو فاز ناراحت کردن مردمه مردم به اندازه کافی ناراحتی دارن تلویزیون هم باید به دنبال برنامه های شاد باشه .
برنامه خندوانه بسیار برنامه خوبی هستش چون رویکردش شادی مردمه
پاسخ ها
پریناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
اگه برنامش ناراحت کنندس نگاه نکنین.مجبور نیستین نگاه کنید.این برنامه یک تلنگره واسه من و امثال من.لطفا درک کنین
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
8
40
این بابا دقدقش پوله نباید توقع برنامه ی خوب رو ازش داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
9
35
من که ترحیمش کردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
8
47
به هیچ وجه برنامه جالبی نیست، هر سال یک سری موضوعهای تکراری ، و گاهی بی معنی ...مثلا چه پیامدی برای مردم داره نشون دادن جوانی خام که برای اثبات عشق به همسرش از طبقه دوم سقوط میکنه و یا نشون دادن امثال اینها چه دردی از حال مردم دوا میکنه و یا چه بار علمی ، فرهنگی ، اجتماعی داره؟ حیف اینهمه پول که خرج چنین برنامه ای میشه ، همین مقدار پوا رو خرج همون بندگان گرفتاری که تو بر نامه میارن بکنن خیلی بهتره
پاسخ ها
پریناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
این برنامه نشون میده قبل از هر چیزی باید فکر کرد.هیچ راه برگشتی نیست وقتی که خودتو پرت کردی.یعنی انسان با این عظمتش باید در این حد درک داشته باشه که هدف برنامه رو ندونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
3
40
بابا درسته که گفتن سفره مرتضی علی برای اینکه هر کسی یه لقمه سهمش بشه ولی نه اینکه دیگه بعضی ها پول بی زبون این ملت رو تاراج کنن :(
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
9
29
این وسط به پزشکا و کلا فقط گیر میدن....واقعا چه زحمتی کشیدن که الان این مبالغ رو باید بگیرن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
9
26
حال به پزشکان این سرزمین بی حرمتی کنید.چهار روز پیش خانم دکتری با متخصص زنان و زایمان که طرحشون تو جنوب جهت خدمت به این مردم میگذروندن در راه برگشت تصادف و ایشان در کما.دو فرزندشون اسیب فراوان و همسر ایشون فوت گردیدند.ولی هیچ خبری منتشر نشد.فقط صحبتی از پزشکان که میشه صحبت دریافت پول زیاده.ولی مثل این مجری ما واقعا؟پزشکانی هستید که خیلی خوشبینانه تا اخر طرحشون سنشون سی و پنچ ساله و از حق ساده مادر شدن هم محروم
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
4
30
واقعا مشخص نیست ملت با تماشا کردن این دست برنامه ها چه چیزی عاید شون میشه غیر از تلف کردن وقت خودشون و شنیدن ودیدن یک برنامه که جز ریا وتزویر نیست در عوض جیب یکی دیگه پر پول بشه فرقی نداره کی باشه علیخانی یا هر کسی دیگه ای .صداو سیما باید خودش رو به روز کنه وبدونه که داره برای یک ملت هفتاد وپنج میلیونی برنامه پخش میکنه نه یک قشر محدود و احساساتی .
یک پزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
11
29
فقط بلدید به پزشکان گیر بدید؟؟ چرا کسی به درآمدهای میلیاردی افرادی چون ایشان که کم هم نیستند و بدون هیچ تخصصی هستند اعتراض نمی کند؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
52
10
خب حقشه داره کل سال یا حداقل چند ماه رو به همراه چند نفر دیگه زحمت میکشه، مسافرت میره تا بتونه برنامه ای خوب به مردم ارائه کنه. بعدشم اصلا مقایسه این برنامه با خندوانه جایی نداره. این چند قسمت برنامه ماه عسل هم خیلی جالب بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
2
39
چه فایده؟ بیخود وقت خودتون رو تلف نکنید، نرود میخ آهنیم در سنگ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
5
44
به این میگن کاسبی با احساسات مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
48
11
آقا چرا حسودی میکنید حتما عرفش همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
3
24
خدا بدهد شانس
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
4
33
این که آقای علیخانی یک مجری توانا و خوش زبان هیچ شکی نیست و باید پول خوبی بگیره ولی اینکه 200 میلیون در طی یک ماه اجرای برنامه فقط از اسپانسر دریافت کنه بنظر من قابل توجیح نیست اونم تو برنامه ای که هدفش حفظ ارزش های انسانیه و خود آقای علیخانی نسبت به این پول درآوردن ها همیشه موضع سختگیرانه میگیرند در کل اگر واقعیت داشته باشه این مسئله دید مردم نسبت به ایشان مطمئنن عوض خواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
8
41
اصلاً این برنامه ارزش دیدن داره که بخوای اینقدر براش هزینه کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
7
37
جمعش کنن این مایه عذاب و بدبختی رو!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
11
23
اونوقت گير ميدين به بزشكاني كه بسياريشون زحمت كش هستن و در امدشون يكصدم ايشون هم در يك ماه نيست
آوا
|
Germany
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
13
9
خوبه
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
4
41
آقای علیخانی که دیروز میگفت برنامه ماه عسل هیچ منفعتت مالی براش نداره؟ یه طوری همم میگفت که دلم براش سوخخت.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
9
30
واقعا کسی نگاه میکند
نادي
|
-
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
60
14
اگه راست باشه كه نيست نوش جونش لياقتشو داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
تو برنامش يك دختر و پسر رو دعوت كرده كه به خاطر عشق به هم ، پسره مياد خودش را از پشت بام ميندازه پايين اين بدآموزي داره در حد لاليگا ! به خاطر پول در آوردن نبايد هر كاري بكني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
10
49
برنامه ماه عسل روح و روان مردم رو خسته می کنه
پاسخ ها
پریناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
مجبور نیستی نگاه کنی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
8
44
فقط به فکر پوله.
تمام مهماناش هم ضایع میکننه تو برنامش.
مرفح بی درد.
فقط ادای آدم خوبا رو تو برنامش درمیاره که مثلا آره.
محمد 9
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
15
59
الان از دخترا بپرسی میگن وااااااااااای حقشه احسان جونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
تهمت نزن من به عنوان یک دختر مسلمان نه تنها از این مرد خوشم نمی آید بلکه برنامه هایش برایم کسل کننده است . هیچ سالی برنامه های او را کامل ندیدم و امسال هم که حتی یکبار هم این برنامه را ندیدم. باید شما و آنانکه به شما مثبت دادند در پیشگاه خدا پاسخگو باشید.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
8
36
با این درآمد پس چرا خودش به فقرا و گرفتار هایی که تو برنامه اش میاره هیچ کمکی نمیکنه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
اولا از کجا میدونی . دوما مگه اون کمیته امداده یا متولی رسیدگی به فقرا ؟؟؟؟
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
4
35
از ماست که بر ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
10
40
تعطیلش کنن بره بهتره احسان علیخانی پایگاه مردمی نداره به خصوص فرهنگیان و معلمای این کشور اهانتهای ایشون رو به این قشر فراموش نکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
8
37
من حتی یکبار برنامه این آقارو ندیدم و اصلا هم نگاه نخواهم کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
21
23
حالا بازم گیر بدین به دکتر های بیچاره
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
پزشکی که در مطبش سه تا سه تا بیماران رو ویزیت می کنه بیچاره نیست. تو از اب گل الود ماهی نگیر !
از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
4
38
همینکارهاست که روز بروز از جمع بینندگان صدا و سیما کم میشه .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
35
9
هرچند بنده به این برنامه نگاه نمی کنم اما این نگاه به برنامه پرطرفدار شبهای رمضان به نظر کمی مقرضانه است.(شاید بدلیل اختلاف با صدا و سیما باشد که نوک پیکان احسان علیخانی را نشانه رفته است)
آیا این نگاه به همه برنامه ها وجود دارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
8
35
برای اقای علیخانی و امسال ایشان عمیقا متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
10
24
مگه صدا و سیما زیر نظر دولت نیست؟
اگه بله که دولت مقصره
اگه نه چرا بودجه هزار میلیاردی در اختیارش قرار میده
چرا از بچه ای نگهداری می کنه که متعلق به خودش نیست
ضمنا مردم هم از دستش خسته شدند احترام خود دولت رو هم نگه نمیداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
نه. زیر نظر دولت نیست.
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
7
41
احسان علیخانی اعلام کرده امسال اسم برنامشو از ماه عسل ب (گریوانه) تغییر میده تا مشت محکمی تو دهن رامبد جوان و خندوانه باشه :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
6
20
صدا و سيما با تبليغات وسط برنامه خيلي بيشتر از اين رقما رو درمياره و پولي كه به عليخاني ميده يه جور سرمايه گذاريه پس از اين بابت خيالتون راحت باشه كه سازمان متضرر نميشه.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
3
21
منم شوی تازه تاسیس صدا وسیما را به برنامه سازان مخصوصا ان اقا تبریک می گویم
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
51
11
بی انصافی نکنید دوستان، زحمت کشیده داره پولشو در میاره، مخاطب خودشم داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
68
21
اختلاس که نکرده ...
کار کرده ، دستمزد کارش رو میگیره
من نمیدونم اگه این علیخانی برنامه نمیگذاشت، میخواستید به کی اینقدر گیر بدید؟؟؟؟؟؟؟؟
بجای این که یقه ی بدبختی ملت رو سفت بگیرید، چسبیدید به برنامه ای که مناسبتی پخش میشه و مخاطب خاص خودش رو داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
دستمزد بگیره نوش جونش ولی برنامه با محتوا تحویل مردم بده نه عاشقی که سقوط کرد یا خانمی که بینیشو عمل کرد و....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
افریییییییییییییییییییییییییین باریکلا
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
15
30
دکورش بد جوری آدم رو افسرده می کنه. تاریک و دودی.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
6
12
اشکال بر می گردد به سطح پایین درک مسئولان رسانه‌ای که این توش برنامه اجرا می کنه! از اسلام چیزی نمی فهمند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
4
19
هرجور حساب کنیم باید خیلی کمتر از این میگرفت تا عملش با حرفاش جور در بیاید. شاید از بشه از ابتکارو خلاقیت پول زیاد دراورد، ولی پول دراوردن از احساسات پاک مردم و اصول اخلاقی خیانت به تمام نسلهاست.
کسی که این همه از فضایل اخلاقی میگه نباید تو یه ماه هزار برابر یه کارمند معمولی حقوق درخواست کنه، شاید فکر کرده تو این ماه مبارک، حقوقشم (مثل ثواب مومن) باید ضربدر 1000 بشه!!!!!!
گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
29
10
حقشه بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
4
17
به نظرم مسئله فراتر از این آقا و برنامه اش است. مشکل اینست که همینجا هم می بینیم. یک عده می گویند حقش است و بقیه حسادت می کنند. یک عده هم می گویند این پولها ریخت و پاش است. در واقع هردو درست میگویند ولی کسی نمی گوید تا صحبت مشاغل سخت و فکری تحصیلکرده ها در هر رشته ایست چرا اکثر مردم شاکیند و فکر میکنند حقشان خورده شده درحالیکه درآمدمشاغل سرگرمی یا ورزشی کمتر حساسیت برانگیز است؟ همین روزها اعتراض به وزیر آموزش و پرورش را ببینید. علیخانی حق درآمد خوب را دارد اما نه جایی که معلم وضعش این است. انتخاب لطف کن و درددل تحصیلکرده ها را هم چاپ کن.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
7
16
من با آقای علیخانی و درآمدشون مشکلی ندارم ولی پرداخت این اعداد و ارقام برای درآوردن اشک مردم و غمزده کردن لحظات افطار یک خیانت بزرگه.
افسانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
6
18
انچه مسلم است گروهي افراد نخبه در مملكت بايستي مامور شوند تا يك سرو سامان به دستگاههاي اجرايي بدهند و قوانين و مقررات نيز توسط انان بازنگري شود .
اين همه ريخت وپاش در دستگاههاي دولتي و حيف و ميل تا كجا ؟
برنامه اين اقا ساعتي چند ؟
در جايي كه در اين مملكت انقدر فقير داريم .

جامعه شناس
غلامرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
36
9
ما مثل علیخانی و فردوسی پور مگه چند تا داریم هر قدر بگیرن حقشونه البته همه این حرفا شایعه هس مطمئن باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
5
27
من معلم ليسانس هستم وسه ماهه ديگه بازنشست ميشم سه فرزند بالاي بيست سال دارم خيلي وقتها بيستم ماه پولي براي خريد نان ندارم اگر از اول استخدام تا حالا سالي 30 ميليون گرفته باشم ميشه نهصد ميليون اونوقت اين آقا در يك ماه يك ميليارد ودويست ميليون تومان اين يعني عدالت اسلامي.
دل ارام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
7
17
كمي انصاف و كمي عدالت طلبي .

برنامه اين اقا ساعتي چند ؟

برنامه اين اقا جز ناراحت كردن مردم اثر ديگري ندارد و نهايتا به افسردگي افراد جامعه منجر مي شود .
تحصيلات اين اقا چقدر است ؟
با اين همه فقر در جامعه چرا بايد صدا و سيما چنين هزينه هايي را انجام مي دهد و با چه اختياراتي ؟
بديهي است بايستي اختيار انان سريعا بازبيني و محدود شود .
یاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
6
20
در شرایطی که هر روز شاهد حذف برنامه های مفید و انگشت شمار صدا و سیما هستیم آیا بهتر نیست مسئولین بجای هدر دادن بیت المال در چنین برنامه ای با داستان های ساختگی و مشکوک با اهداف مالی میدان را در اختیار هنرمندان دلسوز و واقعی بگذارند تا جوانان و خانواده ها از آسیب برنامه های ماهواره ای نجات پیدا کنند ،براستی تنگ نظری تا کی و با چه قیمتی باید ادامه پیدا کند ؟
بینام
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
6
18
خدایا مگه اینا انصاف ندارن مگه نمیدونن عده ای شبا از گشنگی خوابشون نمیبره؟ اقای علیخانی لطفا ازون درس هایی که موقع افطار به مردم میدین به خودتون هم گوشزد کنین. حلال نیست.
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
7
12
اونوقت همین صداوسیما گیر میده به پزشکایی که با مرارت به مراتب زیادتر و مسولیت سنگین تر درآمد یک صدم این آقا رو دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
6
12
برین بابا دنبال سه هزار میلیارد تومنهای دیگه بگردین پیدا کنین . از این چیز ها خیلی شده و زیاد هم مهم نیست .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
7
22
سال به سال از جذابیت این برنامه کم میشه.ولی سال به سال بوجش افزایش پیدا می کنه.دیگه باید درش رو از سال بعد تخته کرد
ناشناس
|
Japan
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
7
19
پای ضیافت خدا با ناراحتی و خشم نشستن گناهی ست بزرگ که بر گردن این آقا می باشد...ای کاش مبلغ معقولی می گرفت که می گفت من این کار را برای رضای خدا می کنم ولی آنچه به مشام می رسد فقط تزوریر و ریاکاری است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
شما وقتی دکتری رو میبینی که بدون چشمداشت، بیماران سرطانی رو درمان میکنه، ناراحت و عصبانی میشی؟!!!!!!!!
طرفدارماه عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
32
15
فکر کنم دیشب آقای علیخانی تقریبا جواب همتون رو داد پس دیگه حرفی باقی نمی مونه...درضمن احسان علیخانی هرپولی رو که دریافت میکنه حقشه...نوش جونش!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
11
23
اقای علیخانی هم راه پولدراوردنو یاد گرفته.فقط تو ایران اینها ایطوری میتونند از احساسات مردم سو استفاده کنند.سپردیمش به خدا.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
14
15
تعداد زیاد مخاطبین برنامه ماه عسل علت موفقیت احسان را دو چندان میکنه .ضمنا اون اختلاس که نکرده هرمبلغی هم که قراره بگیره توافقی بوده که جای هیچ ایرادی نیست .بعضی شغلا درامدشون اینجوریه مثل فوتبالیستها به نظر من نزدیک افطار این بهترین برنامه تلویزیونه که واقعا نکات آموزنده زیادی داره .اگه اهل روزه گرفتن باشی واقعا اینو بهتر درک می کنی .
رضاR
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
11
14
این مجری ها همشون همینطورن، فقط یک سال اول کارشون اجراشون خوب و دل چسبه بعد که معروف میشن و پولکی، غرور از سرو روشون می باره و حسابی ... میشن!!!!!!
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
12
16
حالا مشکل کشور ما فقط این آقاس؟ این همه اختلاص و دزدی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
7
19
بابا مهمون اولش که خودش رو از بالا پرت کرده بود پایین یعنی گناه کبیره! می فهمی با گناه کبیره! به عنوان قهرمان به خورد مردم داد
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
8
19
باسلام واحترام من دوسال اصلا نگاه ماه عسل نمیکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
12
11
بعضیها خیلی بی انصاف هستن که اینطوری قضاوت میکنن.خیلی دلتون به حال این ملت میسوزه.برین جلو اختلاسها ودزدیها رو بگیرین .اگرم درامدی داره اونم نه به این حد که شایعه میکنن.درقبال زحمتیه که داره میکشه.یه خورده قدردون باشین .توهمین برنامه یه عالمه اتفاق خوب افتاده که دل خیلی ازهموطنانمون شادشده.کلا ملت شادی هستیم سریع جو زده میشیم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
22
12
به نظر من رامبد جوان وبرنامه خندوانه خیلی یخ وبی مزه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
شاید این برنامه خیلی جذاب نباشد اما حداقل تلاش می کنند مردم را از اندوه بیرون آورند و این شایسته تحسین است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
6
14
تو کشورهای جهان سوم این چیزا طبیعی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
3
18
باید رسیدگی بشه وتو برنامه ماه عسل شفاف سازی بشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
5
22
صذا و سیما اینقدر پول خرج مکند و برنامه هایش اینقدر ... است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
صحبت از چند صد ساعت برنامه بیکیفیت صدا و سیما نیست، داریم درباره این یه ساعت برنامش حرف میزنیم که مخاطب هم کم نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
5
19
این همه انتقاد میشود ولی ترتیب اثری به رای و نظر مردم نمی دهند
کی صدای مردم را می شنوند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
8
16
دیروزم یه نفر میخواسته خودشو از یه ساختمون چند طبقه بندازه پایین
جلوشو گرفتن گفته میخواستم از برنامه ماه عسل تقلید کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
کسی نخواسته از اون دکتره که بیمارای سرطانی رو مفتی درمون میکرد، تقلید کنه
حانيه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
18
14
خيلي عاليع برنامتون نوش جووووونش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
17
18
حالا که علیخانی دیشب جوابتونو داد، گفت یه قرونم از سازمان نگرفته، علیخانی متفاوت ترین مجریه که نقش هم بازی نمی کنه. در ضمن همچین برنامه هایی کمک می کنه که ما فقط درگیر خودمون و مشکلات خودمون نباشیم...
نیوشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
11
23
خیلی برنامه بیخودی است مخصوصا با مجری از خود راضی که فک میکنه کسی شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
5
19
جامعه اي كه علم و دانش كمترين ارج و قربي دارند عاقبت به خير نخواهد شد
اساتيد و پژوهشگران بيچاره 30 سال زحمت مي كشند
ابتدائي ترين نياز هاي زنديشان لنگ است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
5
17
ی برنامه هم از اختلاسهای میلیاردی که روزانه آمارش میاد بیررون برا مردم گذاشته بشه بد نیست.اونا که آمارشون بالاتره......
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
10
14
دوستان عزیز احسان علیخانی یکی از توانمند ترین مجریان تلویزیونه .سالهای قبل بعضیا می خواستن اون نباشه ولی پس از چند برنامه متوجه اشتباه بزرگشون شدند اینکه مبلغ این برنامه زیاده ارتباطی به احسان نداره مشکل یه جای دیگه هست .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
12
12
ایشون تو زمینه کاری خودش موفق هست. شما ها که ناراضی هستید اگر فکر میکنید میتونید تو زمینه کاری خودتون موفق باشید و اینقدر حسادت نکنید
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
7
15
وقتی در کشوری که 3 هزار میلیارد اختلاس میشه نظری نیست ولی در مورد یه کاری که داره کم کاری مسئولین رو نشون میده اعتراض هست.دیروز وقتی عقیل اومد برنامه پسر 8 ساله ای که سرپرست خانواده بود چه حسی کردید؟وقتی گرهی از زندگی اون بچه باز شد چه حسی کردید؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
19
19
خدا پدرشرو بیامرزه. خدامادرشرو نگه داره خدا همیشه زنده وسالم نگه داره احسان رو که برنامه ماه عسلش هرسال پا برجا بمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
13
14
مشکل ما ایرانیها اینه که واسه همه چیز صاحب نظریم و خیلی راحت و زود قضاوت میکنیم.
شهروند ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
5
20
اگر در ایران هم مثل بسیاری از کشورها شبکه خصوصی تلویزیون وجود می داشت و آقای علیخانی در آن کشورها بود، شاید درآمدشان قابل توجیه بود. ولی وقتی رسانه ی ملی یک کشور که حقوقشان را از دولت می گیرند. وجود این همه درآمد هیچ توجیهی ندارد. در واقع اینها کارمندان صدا و سیما هستند . مگر صدا و سیما از ردیف بودجه ها دولتی استفاده نمی کند. برای عده ای مثل احسان علی خانی و عادل فردوسی پور و... صدا و سیما محلی برای تبلیغ و کاسبی شده. این که می گویند در ایران بهره وری پایین است به همین دلیل است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
13
15
گريوندن مردم چقدر هزينه داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
14
14
بزرگترین فایده ای که این برنامه داره، اینه که ما هم مثل خیلی از مهمانان برنامه میتونیم نسبت به اطرافیانمون بی تفاوت نباشیم... بی تفاوتی که در جامعه به خاطر مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به وجود آمده، نگران کننده هست.
mohammad
|
United States of America
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
19
9
فکر کنم فقط زمان پخش ماه عسل خیلی از ماهواره بین ها کانال رو عوض کنن و ماه عسل ببینن . امیدوارم این درامد ها انگیزه ایی بشه برای دیگر برنامه ساز هاا ا ا .
مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
14
16
اولن که ماه عسل به نظر بیشتر امید میده تا افسردگی.
خیلی خوبه که در یک برنامه تلوزیونی به "افراد" توجه میشه و قهرمان های برنامه از بین مردم عادی هستند.
خیلی خوبه که داستان ها واقعیه.
ماه عسل حس انسان دوستی رو تقویت میکنه بین بیننده هاش.
کسانی که میترسن از شنیدن قصه ها ناراحت بشن و شادمانی شون کم بشن میتونن بزنن شبکه نسیم خندوانه نگاه کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
11
15
قانون اغلب مردم ایران: تا وقتی که من هشتم گروی نهمه، دیگران اجازه ندارند ماشین لوکس، ویلا، خانه دوبلکس، سفرهای زیارتی و غیر زیارتی به خارج از کشور، در آمد بالا، شهرت، موفقیت و ... داشته باشند. چه از راه حلال چه حرام.
نازيلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
26
10
من عاشق تيپشم
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
22
15
این همه دزدی هزار میلیاردی اتفاق میوفته کسی صداش در نمیاد
حالا ایشون به خاطر زحمت یک ماهه واسه برنامه پرطرفدارش نباید این مبلغ رو دریافت کنه؟
شش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
20
15
اگه واقعاً این پولو می گیره باید گفت دمش گرم....ایول نوش جونش
محمد رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
8
15
حالا بزن یه کانال دیگه !اعصابتونو خورد نکنید . اون که داره هر سال کار خودشو میکنه
سما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
22
22
ماه عسل برنامه فوق العاده اي هستش هر كي خوشش نمياد مجبور نيست ببينه برين همون مسخره بازي هاي خندوانه رو ببينيد آدم هاي سطحي كه هيج دركي از مشكلات مردم نداريد
واقعا كه ...
نیوشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
10
20
ببخشیدا همگی تون چرا نطرای سو میدین اگه ناراحتین و اعتقاد دارین نباید واسه اینجور کارای قابل پیش بینی پول حروم بشه و به نباید به اقای علیخانی حقوق ان چنانی بدن پس اونوخ فوتبالیستارو که اینقد مثلا طرفدارشونین چی میگین که یه توپ اینور اونور میکنن بعدمثل مفت خورا میلیارد میلیارد حقوق میگیرنو خونه و ویلا و ماشینای انچنانی و مربی های خارجی حتی محض رضای خدا یه بازی هم برنده نمیشن حالا اقای علیخانی که مجریه و کار مجری گری هم میکنه اینقد گیر میدین واقااااا خیلی سطح پایین فکر میکنین
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
7
20
پریناز خانم میشه بگین چه تلنگری در شما ایجاد شده با دیدن این برنامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
14
15
من به شخصه به مردم پیشنهاد می کنم هنگام پخش این برنامه همه به نشانه اعتراض به این برنامه و افسرده بودن و ناامید کننده بودن این برنامه تلویزیوناشونو بذارن روی بالکن یا در حیاط که مطمئن بشن دیگه کسی برنامشونو نگاه نمی کنن
هیچ چیز مثبتی در این برنامه دیده نمیشه... همش غم و غصه و ناراحتی و افسردگی... اشک های مردم... تحریک احساسات مردم
پاسخ ها
مهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
واقعا بی انصافیه شما اگه تمام برنامه های ماه عسل رو دیده باشید متوجه میشوید که خیلی از موضوعاتشون هم جنبه ی طنز داره.من خودم چندین و چندبار با ماه عسل و بامزگی های جناب آقای علیخانی خندیدم.
لطفا در صورتی اظهارنظر کنید که از تمام ماجرا خبر دارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
35
14
پول سواد و تحصیل شو میگیره.....ادم نباید این قدر نظر تنگ باشه...
معراج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
6
18
یعنی فکرش هم به مغزم خطور نمیکرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
15
17
اگه پول زیاد گرفتن بده باید برای همه بد باشه. چرا به خواننده ها و بازیگرایی که چند برابر علیخانی پول میگیرن گیر نمیدین و انتقاد نمیکنین?
ناشناس1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
12
13
برنامه امسالشون اصلا کیفیت سالهای قبل رو نداره.بنظرم منم باید به فکر یه برنامه با یک شکل دیگه در سالهای بعد باشن .مطمینن با ریزش شدید مخاطب روبرو شده امسال این برنامه اا احسان .کلا برنامه های ماه رمضان امسال اصلا جالب نیستن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
8
37
25 سال است در دانشگاه آزاد شاغلم ديروز خودم به حال خودم اشك ريختم .با يك فرزند دانشجو ويك دانش آموز واجاره نشيني دريافتي من به يك ميليون نرسيد به همين ماه مبارك حالا يك مجري....
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
13
33
من ک اصلا از اینجور برنامه هایی ک اشک مردم رو در میاره خوشم نمیاد باید ترتیبی بدند ک مردم رو با این همه مشکلاتی ک دورو ورشون هست شاد کنن نه تازه اشکشونو در بیارند این آقای علیخانی صرفا دوست داره خیلی چیزارو ب رخ مردم بکشه حالا یا از عمد یا از غیر عمد
نظرات بینندگان