arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۴۰۶
تعداد نظرات: ۱۲۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
100 هزار نفر در نظرسنجی «انتخاب» شرکت کردند

67 درصد ، همچنان «روحانی» را «بهترین کاندیدای انتخابات 92» می دانند/ چگونه رای جلیلی از 4 درصد به 16 درصد رسید؟ + سند

آنچه بیش از نتایج این نظرسنجی ، جالب به نظر می رسید ، جهش عجیب آراء «سعید جلیلی» بود که در ابتدای نظرسنجی ، 4 درصد آراء را به خود اختصاص داده بود. این درحالیست که طبق روال چنین نظرسنجی هایی، نتایج نهایی با نتایج اولیه، شاید «درصد اندکی» تفاوت داشته باشد ، اما در مورد سعید جلیلی اتفاقات دیگری افتاد که البته حکایت از قدرت تشکیلاتی «جریان اقلیت» نسبت به ضعف مفرط «اکثریت» در همین نقطه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
67 درصد ،

نزدیک به 67 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی «انتخاب» همچنان «روحانی» را بهترین گزینه در میان «کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری 94» می دانند.

در این نظرسنجی که 3 روز برقرار بود و نزدیک به 100 هزار نفر در آن شرکت کردند، از مخاطبان سئوال شده که «اگر به ایام انتخابات ریاست جمهوری 92 بازگردید، به چه کسی رای خواهید داد»

پس از روحانی، سعید جلیلی با 16 درصد رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

رتبه های بعدی نیز به ترتیب به قالیباف (8 درصد) ، محسن رضایی (4 درصد) ، غرضی (3 درصد) ، ولایتی (3 درصد) اختصاص یافت.

نتایج دقیق تر در تصویر زیر آمده است:

67 درصد ،

چگونه رای جلیلی از 4 درصد به 16 درصد رسید؟

اما آنچه بیش از نتایج این نظرسنجی ، جالب به نظر می رسید ، جهش عجیب آراء «سعید جلیلی» بود که در ابتدای نظرسنجی ، 4 درصد آراء را به خود اختصاص داده بود.

این درحالیست که طبق روال چنین نظرسنجی هایی، نتایج نهایی با نتایج اولیه، شاید «درصد اندکی» تفاوت داشته باشد ، اما در مورد سعید جلیلی اتفاقات دیگری افتاد که البته حکایت از قدرت تشکیلاتی «جریان اقلیت» نسبت به ضعف مفرط «اکثریت» در همین نقطه دارد.

بررسی های «انتخاب» نشان می دهد پس از مشاهده نتایج ضعیف مربوط به جلیلی، لینک نظرسنجی «انتخاب» در گروه های وایبری ، تلگرام و ... حامی «جلیلی - احمدی نژاد» دست به دست شد تا نتایج نظرسنجی را دستخوش تغییر قرار دهد ، هرچند فاصله ی روحانی با بقیه کاندیداها آنقدر زیاد بود که به این سادگی ، امکان تغییر آراء وی وجود نداشت.


پیش از ورود چنین جریاناتی، آراء روحانی در این نظرسنجی 80 درصد بود که پس از این اتفاق، به 67 درصد رسید.

مشاهده تصاویر زیر، اصل جریان را بهتر هویدا می کند:

67 درصد ،


67 درصد ، همچنان روحانی را «بهترین کاندیدای انتخابات 92» می دانند/ چگونه رای جلیلی از 4 درصد به 16 درصد رسید؟ + سند

دست به دست شدن لینک نظرسنجی «انتخاب» در گروه های حامی جلیلی و احمدی نژاد

67 درصد ،


آغاز روند تغییر در نتایج


67 درصد ،

67 درصد ،
و نتایج نهایی...
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۸
در انتظار بررسی: ۲۱۸
غیر قابل انتشار: ۱۳۲
اصلاح طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
184
1712
روحانی عزیز در حال مداراست.انشا الله بعد از توافق و انتخابات مجلس وعده های روحانی عملی خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
بابا انقدر مدارا کرده که همین رایشم از دست داده.من که مجلس رای نمیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
انتخابات مجلس معلوم میشه لیست روحانی رای خواهد آورد یا نه.این نظر سنجی ها هیچ ارزشی ندارد.اینقدر ملت را بی مغز تصور نکنید.یادم می آید سایت محسن رضایی هم نظر سنجی کرد و در نهایت او را نفر سوم معرفی کرد.در حالی که این نظر سنجی ها باید سطح شهر و در مناطع مختلف صورت بگیرد نه روی سایت اینترنتی که هر سایتی مخاطب هم راستا با تفکر خود دارد.
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
انتخاب این سایت اصلاح طلب هاست اگر نظر سنجی جای دیگری بود اتفاقات دیگری می افتاد بیشتر کسایی که اینجا شرکت کردند از خودتون بودند پس بیخود جو نگیرتتون. آقایون داداشام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
در انتخابات مجلس دوباره ثابت میکنیم برتری حرف مردم در کدام جهت است،من فقط برای ایندم رای میدم اینده ای که اگه دوباره در صحنه حاضر نشیم نابود خواهد شد
اطع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
برادر من روحانی از سابقون انقلاب و دفاع مقدس است و پشت سرش یک ملت ایستاده اند حالا شما چنین قیاسی میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
امیدوارم هرکی میشه طیف جلیلی نشه
محمد مهدی
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
دولت روحانی ترسو عمل می کنه، رادیکال فقط رادیکالیسم می فهمه. باید مثل خودش رفتار کرد، من بودم این دلواپس ها را قلع و قمع می کردم، جوری که نتونن دیگه از شهدا سو استفاده کنند. مدارا بسه، والا پیامبر (ص) هم این همه مدارا نمی کرد.
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
صحبت به جا امید بخش و منطقی بود در 2 سال پیش رو کشور به وضعیت مطلوب میرسه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
اگر کسانی تصمیم بگیرند که رای ندهند با دستان خود افرادی مثل احمدی نژاد را بر سر مردم مسلط خواهند کرد .پس هوشیار باشد مردم ایران زمین
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
76
765
این اقلیت 20 درصدی همیشه همان 20 درصد اند! فقط توزیع شان هی متفاوت میشود!! یکبار میروند سمت قالیباف! دفعه بعد جلیلی!!و دفعه بعد.....!!
پاسخ ها
علی حسینی
| United States of America |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
طبیعیه که وقتی یه سایت اصلاح طلب نظر سنجی میزاده به نفع نماینده اصلاح طلب تموم میشه....اگه آقای عارف رو هم میزاشتین قطعا نتایج به شکل دیگه ای رقم میخورد و اگه همین نظر سنجی رو فارس برگزار کنه قطعا جلیلی و قالیباف رای بالاتری نسبت به بقیه خواهند آورد...انشالله مجلس خوبی فارغ از حزب بازی و سیاسی کاری تشکیل بشه
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
با نظر آقای حسینی کاملا موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
655
98
الکی پرونده سازی نکن
پاسخ ها
مریم
| Iraq |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
پرونده سازی که در تخصص شماهاست برادر دلواپس
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
48
493
من به رئیس جمهور روحانی رای دادم و هنوز هم به ایشون امید دارم و بازم اگر به اون موقع برگردم ایشون رو انتخاب میکنم ولی قبول کنیم کسایی که میان سایت وزین انتخاب رو میخونن عمدتاً از جریان موافق دولت هستند و مخالفین ایشون ترجیح میدن مثلاً فارس نیوز یا رجا نیوز رو مطالعه کنن. بنابراین خیلی به این آمارها نمیشه مطمئن بود. ولی باز از هیچی بهتره دستتون درد نکنه
پاسخ ها
امیرازقم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
خیلی خوشحالم انتخاب . اون کسی که دائم نظر میفرستاد که جلیلی رایش غیر واقعی داره میاد بالا من بودم !
متاسفانه سایت خبر انلاین در کمتر از یک ساعت 30هزار رای بهش اضافه شد . متاسفانه مسئولان سایت خبر آنلاین نظر سنجی را باطل اعلام نکردند و باعث شدند که این اتفاق بوقوع بپیونده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
37
146
زهی خیال باطل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
27
120
برا همینه که میگیم خیلی به نظر سنجیها دل نبندید
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
37
237
کار همیشگی این هاست...
همیشه هم در اقلیت محض بودند ولی با اعتماد به نفس کاذب و عجیبی سعی می کنند نظر خودشون رو که 100 درصد ضد نظر مردم هست رو قالب کنند.
عامل همه بدبختیایی که تو این چند ساله برای مردم به وجود اومده هم همین هان.
بس کنید. دست از سر مردم بردارید و به مردم بپیوندید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
آی گفتی اینو منی میفهمم که بینشون گیر کردم!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
24
165
البته این نظرسنجی رو به کل جامعه نمیشه تعمیم داد
چون مخاطبان انتخاب عمدتاً اصلاح طلب ها و اعتدالی ها هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
الان انتخاب با سند نشون داد که درسته مخاطبینش بیشتر اصلاح طلبها هستند اما برای تغییر نتیجه این نظرسنجی لشکرکشی شده و دوستان دلواپس به جای باور حقیقت با تمام قوا به میدان آمدند تا نتیجه عوض بشه اما به بیست درصد هم نرسیدند.پس به غیر از مخاطبین همیشگی انتخاب تعداد بسیار زیادی از مخالفین هم آمدند و نمیشه حرف شما رو پذیرفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
من به عنوان یه آمارشناس کاملا با شما موافقم.
صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
262
32
جناب روحانی بهترین در بین کاندیدهاست .در دولت قبل هم احمدی نژاد بهترین انتخاب در بین کاندیدها بود.درسته؟+یا-
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
هميشه هموني كه انتخاب ميشه تو سايتهاي طرفدارش بهترين بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
مثلن خواستی با جمله اولت برای احمدی نژاد + جمع کنی؟؟
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
37
134
انتخاب سایت حرفه ای و کار درست .مرسی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
36
181
روحانی تنها نیست
تا آخر حامی روحانی خواهیم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
نوبخت یارانه من رو چرا قطع کرده؟

نه خونه دارم نه ماشین دارم 5 سال است به علت بیماری بیکار هستم حتی 1 ریال دارمد ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یارانه ام رو چرا قطع کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
15
67
خواهشا با نظر سنجی که سایت انتخاب در ایام انتخابات انجام داد مقایسه کنید فکر می کنم نتایج جالبی داشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
26
148
کلاً دوستان احمدی نژادی استاد زد و بند و کارهای به اصطلاح تشکیلاتی هستند!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
277
38
دروغ است روحانی زیر 40 است شنا انتخاب بها کثیف وبی پد..... هستید نظر سازی. میکنید به وقتش. از مردم جواب خواهید گرفت
پاسخ ها
علی ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چرا شما همیشه فکر میکنید همهً مردم هستید ، وهر کاری میکنید به نام مردم قالب میکنید .شماها به 20% هم نمیرسید . بهتره سرجای خودتان بنشینید ، اگر نه خودمون مینشونیم .
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
... و شما طرفداران دیروز احمدی نژاد و امروز جلیلی آدمهای خوبی هستید...! باشه شما خوب...!
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
چراشما ها نمیتونید بدون ناسزا گویی حرف بزنید؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
عزیزم منفی هاتو ببینی متوجه میشی مردم چی میگن
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
26
156
دمت گرم انتخاب خوب پتشونو ریختی رو آب
بیهقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
23
51
این طبیعی است که در سایت شما که طرفدار آقای روحانی است بازدید کننده طرفدار ایشان هم بیشتر است و باالطبع نتیجه همین . حالا اگر عینا همین نظر سنجی در سایت رجانیوز یا ... قرار گیرد نتیجه چه خواهد بود ؟
گول اشتباه خود را نخوریم . این نظر سنجی در هر سایتی نتیجه متفاوتی خواهد داشت خودتون هم میدونید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
آره اما در سایت رجا فوقش 15 هزار نفر شرکت میکنن یعنی تقریبا همیت تعدادی که لشکر کشی کردن اینجا نه 100 هزار تا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
الف فرارو عصر ایرانیان و خبر آنلاین و انتخاب بیشترین مخاطبان را دارند و همواره هم نظر سنجی هاشون به واقعیت بیشتر نزدیکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
20
71
شما خودتون هم مقصرین که آدم کوچولوها رو مطرح میکنید و به طرفداران اندک و تند روی آنها انگیزه میدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
108
37
خوب به فرض هم که لینک شما در وایبر و غیره اطلاع رسانی شده باشد مگه هدف شما نظر سنجی نبوده خوب طرفداران جلیلی هم نظرشون رو گفتن اصلا شما عادت دارید هر جا نتیجه به نفعتان نباشد دست به دامان تقلب و شبهه و امثال ذالک بشوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
عزیز من نظرسنجی با انتخابات متفاوت است نتیجه نظر سنجی وقتی قابل استناد است که بصورت تصادفی و همگن باشد نه اینکه عده ای تبلیغات کنند و نتیجه نظرسنجی را به نفع خود تغییر دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
13
71
من رشد وحشتناک جلیلی در عرض یک روز رو دیدم توی نظرسنجی تون دمت گرم انتخاب
ناشناس
|
Slovenia
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
21
31
خوب واضح هست ، مخاطب سایت شما بیشتر یک سری طیف خاص هستن و مثلا فارس نیوز دیگه مشخصه کیا بهش سر میزنن ، به نظرم نظرسنجی سایتی مثل فارس کلا فاقد ارزش هست. با تمام احترام به شما، به نظرم این نظرسنجی در محدوده مخاطبان خاص معنی میده و نمیشه نتیجه کلی گرفت.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
13
58
امیدوارم مذاکرات به نتیجه برسد تا مردم هم اوضاع اقتصادی بهتری پیدا کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
67
44
هیچ دلیلی وجود نداره که مطمئن باشیم نظر سنجی شما معتبره.این نظر سنجی هیچ چیز را ثابت نمیکنه!!!
اميدوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
26
88
دلواپساي عزيز خسته نباشيد
خودتون رو كشتيد شد ١٦ درصد
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
11
47
تاسیه روی شودهرکه دراوغش باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
65
22
چقدر شما خاله زنکید...
براتون متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
33
77
رای ما روحانیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
رای همه روحانیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
29
46
اگر آقاي روحاني همين فرمان جلو بره شکستش حتميه. مگر در حوزه معيشت و اشتغال تحول قابل لمسي ايجاد كنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
و همچنین حقوق شهروندی و مدنی.
خودم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
147
32
سال 96 که احمدی نژاد با رای قاطع ملت باقدرت دوباره برگشت اونوقت میفهمین نظرسنجی یعنی چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
باش تا صبح دولتت بدمت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
17
44
دلواپس متشکل از کوچکف-حسینیان-زاکانی-رسایی-نبویان-قدوسی قدرت ماورایی دارن و تو همه چی دست دارن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
23
53
سلام
رأی به دکتر روحانی و حمایت از ایشان رأی و حمایت از عقلانیت است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
11
26
نکته ای که در خصوص قدرت تشکیلاتی اقلیت و ضعف مفرط اکثریت گفتید خیلی به دل نشست
متاسفانه اکثریت حاضر هیچ اراده تشکیلاتی ندارد و هر چه به سرمان می آید هم از این مسئله است
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
22
25
من تو این نظرسنجی شرکت نکردم. چون گزینه هیچ کدام نداشت. هرچند دوسال پیش به اقای روحانی رای دادم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
19
27
عالی بود انتخاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
15
32
آقای روحانی رییس جمهور خوبیه ولی اقتدار برخورد با تندروهارو نداره و در بسیاری از موارد عقب نشینی کرده و باعث قدرت گرفتن دوباره اونا شده.
انتخاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
17
41
بنده هم پیش بینی میکردم صعود رای جلیلی بهمین خاطره. درود بر سایت انتخاب که دست های پشت پرده رو رووو میکنه.
درود بر روحانی
خسته نباشید بر ظریف
خدا قوت به هییت دولت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
16
38
اقای جلیلی قابل احترام ولی شخصی هستن كه حتی یك قدم هم توی مزاكرات چه خوب چه بد نتونست برداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
همینکه قدم بد برنداشت و هسته ایمونو دو دستی نداد و در عوضش تحقیر و توهین نشنید و ...جای شکرش باقیه.
مثلا ظریف که همه چیزو داده چه تونسته بکنه.مطمین باشی تحریمها لغو نخواهد شد و ارزونی هم نخواهد اومد.نهایت چیزی که آمریکا به ما بده اجازه خام فروشیه که اونم چون میدونه به ضرر پیشرفت ماست اجازا میده.
hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
56
32
اگر آمارتون درستم باشه روحانی دور دوم رای نمیاره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
23
33
درود بر روحانی و هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
16
21
خبرگزاری انتخاب هم جهت با آقای روحانی هستش و مخاطبانش هم بیشتر همین قشر رو تشکیل میدن. حالا شما 67 درصد این جا رای آوردین جای خوشحالی نداره بلکه به نظر من رای کمی هم آوردین. مطمئن باشد در خبرگزاری های مخالف رای آقای روحانی بسیار پایین تر میباشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
11
14
نکته ای که در خصوص قدرت تشکیلاتی اقلیت و ضعف مفرط اکثریت گفتید خیلی به دل نشست
متاسفانه اکثریت حاضر هیچ اراده تشکیلاتی ندارد و هر چه به سرمان می آید هم از این مسئله است
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
15
39
رای جلیلی زیاد نشده اینها رای منفی به روحانیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
7
10
نکته ای که در خصوص قدرت تشکیلاتی اقلیت و ضعف مفرط اکثریت گفتید خیلی به دل نشست
متاسفانه اکثریت حاضر هیچ اراده تشکیلاتی ندارد و هر چه به سرمان می آید هم از این مسئله است
ناشناس
|
Finland
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
17
17
من یه نظریه دارم و خودم هم امتحانش کردم و جواب داد!
میشه یک نفر الان به یه کاندید رای بده و بعد cookies رو پاک کنه و یه cleanup هم بکنه و بعد از چند دقیقه دوباره بیاد توی سایت و نظر بده ، حداقل یکی از طرفداران آقای جلیلی رو میشناسم که این کار رو کرده ، پس میشه و حدس من در مورد افزایش آمار ایشون اینه نه اینکه خبر رسانی اثر داشته باشه!
این قضیه محتمل تر هست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
15
15
اقای جلیلی قابل احترام ولی شخصی هستن كه حتی یك قدم هم توی مزاكرات چه خوب چه بد نتونست برداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
14
13
آقای روحانی رییس جمهور خوبیه ولی اقتدار برخورد با تندروهارو نداره و در بسیاری از موارد عقب نشینی کرده و باعث قدرت گرفتن دوباره اونا شده.
ناشناس
|
Finland
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
9
22
اگه سایته راست گرا بودش جلیلی حرف اول میزد
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
14
17
عیب نداره انتخاب جان زورشون رو زدن دیگه اما همین حالا هم فاصله بسیار زیاده.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
18
21
محبووبیت روحانی نود درصد کاهش یافته..خود من از رای خودم به روحانی بعد گرون شدن اب و برق و بنزین و بازار خراب منصرف شدم‌....تورم کجا کاهش یافته !!!! مردم قدرت خرید ندارن
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
14
21
تو لاین و تلگرام پست میذاشتن و پی ام میدادن و لینک این سایت رو میدادن که به جلیلی رای بدیم.
متاسفانه همینجوری 8 سال مملکت رو نابود کردن.حالام که یه نفر پیدا شده داره درست میکنه همه چیو واسه اینکه رو اشتباهاتشون درپوش بذارن دست به این کارا میزنن
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
8
17
سایت شما حامی دولت و کاملا مشخص اکثر افرادی که از سایت شما بازدید میکنند هم گرایش به سمت جناب روحانی دارند . اتفاقا اینکه تو سایت شما نفر دوم نظرسنجی دکتر جلیلی هستند یه زنگ خطر برای دولت این یعنی در صورت صحت جامعه آماری شما نقطه مقابل آقای روحانی یعنی دکتر جلیلی جهش قابل ملاحظه ایی نسبت به انتخابات ریاست جمهوری 92 داشته اند .
اگر دوستیتون با ریس جمهور دوستی خاله خرسه نیست لطفا نقد منصفانه فراموش نشه . همش تعریف و تمجید و پرداختن به آدمی مثل احمدی نژاد فقط باعث میشه که نقاط ضعف رو نبینید .
 
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
این اکثریت 100 هزار نفر است مگر رجا نیوزه که مخاطبش 2 هزار نفر باشه
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
14
15
همین اتفاق برای تیم روحانی افتاده وگرنه این دولت رأیش داره مثل برگ خزون میریزه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
4
22
نظر سنجی باید گزینه هیچ کدام هم داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
4
15
سایت صراط کلا روحانی رو رد صلاحیت کرده و داره بین بقیه رای گیری میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
8
9
آقای روحانی رییس جمهور خوبیه ولی اقتدار برخورد با تندروهارو نداره و در بسیاری از موارد عقب نشینی کرده و باعث قدرت گرفتن دوباره اونا شده.
علی ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
12
26
متاسفم که بعد 8 سال فاجعه دوره احمدی نژاد هنوز 16 درصد به جلیلی رای میدهند ، واقعاً نمیدانم باید چه اتفاقی بیفته که اینها عقلشون بیاد سر جاشون .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
4
18
خودتون هم میدونید که هر سایتی با مخاطبای خاص خودش میتونه این نظرسنجی رو انجام بده انشاالله سال 96 معلوم میشه
اهوازی
|
Finland
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
15
19
روحانی تنها نیست, ما همه روحانی هستیم…
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
10
17
امثال جلیلی و حامیامش دیگر در بین مردم واقع بین جایی ندارند جدا از نتایج این نظرسنجی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
9
11
با تشکر از سایت وزین انتخاب

مشکل اساسی جوانان و نسل فرهیخته کشورمان قدرت نمایی اقلیت تریبون دار در مقابل اکثریت خاموشه اکثریتی که تن بکار تشکیلاتی نمیده
حاج افشین رنجبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
9
12
درسته که این یک سایت اصلاح طلبانه ای است اما با توجه به کامنتهای گذاشته شده میتوان حدث زد که طرفداران جلیلی نیز بازدید خوبی از سایت داشتن
بنده که خودم طرفدار اصلاحاتم اطلاع نداشتم یکی از خوانندگان سایت الف کامنت گذاشته بود از این راه فهمیدم
در هر حال کاملا به این نقطه واقفم که بدنه جامعه بیشتر طرفدار اصلاحات و اصلاح طلبانه
چرا؟ چونکه از زمان و دوره ریاست جمهوری اصلاحات خاطره خوشتی دارند هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ آزادی های سیاسی و اجتماعی.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
10
13
منم تعجب کردم که چقدر سریع گزینه جلیلی درصدش رفت بالا واقعا خنده داره
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
7
12
این جماعت دلواپس چیزی که زیاد دارن تریبونه. اما چیزی که حامیان دولت و همه کسانی که دلشون به حال این کشور میسوزه باید در نظر داشته باشن اینه که حضور فعال در عرصه جامعه مدنی داشته باشن و خودشون رو ابراز کنن. این جماعت دلواپس با اینکه زیر ده درصد از جامعه رو هم تشکیل نمیدن اما حضورشون رو با فعالیت بسیار بیش از 50 درصد نشون میدن. البته میبینیم که در رائ گیری های شفاف چطور نفسشون به شماره میفته.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
6
20
اگه یه گزینه دیگر مثل "به هیچ کدام" می گذاشتید دقیق تر می شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
8
13
با تلاش تیم مذاکره حتما نتایج مثبتی خواهیم داشت. از دولت و تیم قبلی که چیزی جز گرونی و وضعیت اقتصادی خراب نسیب ملت نشد. فقط و فقط کافیه میزان رشد اجاره مسکن رو مرور کنید تا ببینید که چه بلایی سر اقشار متوسط مردم اومده. من و امثال من که حقوق بگیر هستیم و درگیر مسکن استیجاری این وضعیت رو بخوبی میبینیم.
من که هر شب و روز دارم مسببین گرانی مسکن رو لعنت می کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
8
11
مخاطبان سایت انتخاب عمدتا اصلاحاتی و اعتدالی هستن. بعد انتظار دارید چه جوابی بگیرید.
در هر صورت روحانی آرا خاکستری رو از دست داده. ولی خب بدنه مردم هم از دیدگاه های سعید جلیلی آگاه نیستند وگرنه به او رای می دادند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
11
14
فکرشو بکن این دلوامسا کارشون اینه که بیان مطالب انتخاب رو بخونن و فقط منفی بدن
که حدودا 50 الی 60 نفرن
تو سایت های دیگه هم هی اخوی اخوی میکنن
امیرحسین
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
15
18
درود بر روحانی
#ما بی شماریم
روحانی تنها نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
10
13
تفاوت آرا طرفداران جلیلی بعد از تلاشهای مجازی
95891*15.7%-7113*5.75%=14844
یعنی توی چند میلیون ایرانی عضو شبکه های اجتماعی حدود 15000 طرفدار دارند ،به عبارت بهتر یعنی هیچ!
دلی خون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
9
12
بدون شک با توفیق توافق با 5+1 به دوران اصلاحات خواهیم برگشت و مردم بزرگوار ایران کمتر شاهد اختلاسها و فساد و تورم و .... خواهند بود و بدون شک روزهای خوبی در انتظار مردم ستمدیده از دولت قبل میباشد همچنین با این دستاوردها بدون شک رییس جمهور دور بعد جناب روحانی خواهند ماند.با تشکر از سایت میانه رو و حرفه ای انتخاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
3
14
براي اينكه اين نظر سنجي را دقيق تر مي كرديد بهتر بود گزينه هيچكدام را نيز به گزينه ها اضافه مي كرديد تا بر اساس آن بتوان درصد مقبوليت هر يك از كانديداها را نسبت به زمان انتخابات سنجيد
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
18
خدا شاهده، همه تون خوشین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
8
13
من به روحانی رای دادم چون گزینه دیگری نداشتم دور بعد هم به او رای خواهم داد ولی از همین تریبون به جناب روحانی اعلام میکنم کمی شجاعتر باش و به وعده هایی که به مردم دادی عمل کن و اگر نمیتوانی دلیلش را صریح به مردم بگو
افشين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
10
15
زنده باد روحاني ظريف هاشمي،حداقل تو اين ٢سال تونستيم كمي در سياست خارجي پيش بريم و هر روز شاهد جهش قيمت در تمام كالاها مثل دولت قبل باشيم هر وقت جليلي با ١+٥جلسه داشت فرداش ٢٠٠ تومن ارز ميكشيد بالا در دوره احمدي نژاد قيمت آپارتمان در تهران ٣برابر شد
سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
15
17
با حذف یارانه من معلم که با دو میلیون دریافتی، میلیاردرم حساب کردند. از دولت تدبیر و امید نا امید شدم. رایم در همین نظرسنجی انتخاب را هم پس می گیرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
12
16
روحانی تنها نیست
یاسر
|
United States of America
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
7
14
مردم دیگر ترفندهای این جناح تمامیت خواه را شناسایی کرده .
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
6
25
آقا ما 8 نفریم و هیچکدوم کار رسمی نداریم .
مستاجر هم هستیم . اونوقت یارانه ما را تو خرداد حذف کردند این چه تدبیری است ؟
این چه دولتی است ؟
آیا هرکسی که دو ماشین دارد آن هم پراید و یک ماشین دیگر مال 21 ساله پیشه باید یارانش قطع بشه ؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
6
12
من از رای دهندگان به آقای روحانی هستم. چند نکته
1- مسلم است که همچنان آقای روحانی اقبال نسبی بیشتری نسبت به سایر رقبا دارد.
2- نباید افزایش "ناشیانه" قیمت سوخت را در کاهش آرای روحانی بی تاثیر دانست. همچنین عملکرد ضعیف دولت در برخی از حوزه ها به ویژه سیاست داخلی
3- اگر واقعا تشکیلات آنها اینقدر رای را جابجا می کند باید به آنها آفرین گفت! چون با احتساب کم شدن رای آقای روحانی، 30% نتیجه تغییر کرده است.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
6
12
مقایسه نتایج نظرسنجی کنونی با نتایج نظرسنجی مشابه در 24 خرداد 92 نشان می‌دهد که آرای مربوط به حجت الاسلام روحانی از 78% به 66% تنزل پیدا کرده است. به نظر می‌رساند این میزان ریزش در طی 2 سال زیاد می‌باشد. در صورتی که دولت به وعده های خود عمل نکند طبیعتا این ریزش بیشتر نیز خواهد شد و طبیعتا کشور متضرر خواهد شد. نظر بنده این است که دولت کنونی بیش از حد تمرکز خود را بر حل مسائل کشور از طریق مذاکرات قرار داده است و طبیعی خواهد بود اگر به هر دلیلی مذاکرات نتیجه مطلوب نداشته باشد آنگاه هم کشور و هم نگاه اعتدالی در کشور آسیب خواهد دید. از طرفی هر میزان هم مسائل کشور را به تحریم ارتباط دهیم طبیعی خواهد بود خواسته یا ناخواسته این انتظار را در مردم ایجاد خواهیم کرد که انتظار حل تمام مشکلات را بعد از رفع تحریم داشته باشند. این درحالیست که حتی بعد از رفع کامل تحریم مشکلاتی باقی خواهند ماند و آنگاه دولت خواهد بود و انتظارات و ریزش آرا و خدای ناکرده آسیب به کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
18
اگه ممکنه یک بار دیگه نظر سنجی رو تکرار کنید و این دفعه آیتم "هیچکدام" را نیز اضافه کنید تا ببینیم "هیچکدام" چقدر رای میاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
2
13
روحانی نباید یارانه کارگران را قطع کند.خیلی خیلی ارای کارگران وبازنسستگان تامین اجتماعی موثر است
abdorahimi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
10
7
به نظر من تیم احمدی نژاد در نظر داره در انتخابات آینده حتما جلیلی را به عنوان کاندید معرفی کنه . خواسته جفظ آبرو کنه با هر کامپیوتری دستشون رسیده رای دادن اما بازهم شیوه جهش جلیلی به شکل ناگهانی منطقی به نظر نمی رسه . منم تعجب کردم
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
6
13
به نظر من رأی جلیلی حتی اگه جهش هم پیدا کرده باشه، بازم چندان زیاد نشده. فکر کنید که همه تریبون ها 24 ساعته تفکر همفکران ایشون رو تبلیغ می کنند و "مذاکرات" به شیوه ی ایشون رو روش درستی معرفی می کنند و با این حال شده 16 درصد. تازه با همه ی روش هایی که شما گفتید. خطری از جانب این تفکر در حوزه ی دموکراسی مردم رو تهدید نمی کنه و مشکل "فعال ما یشاء" بودن اینها است. روحانی و دولتش نباید با ترس از این افراد، جرأتشون رو افزایش بدن و فقط کافیه دولت یه اشاره کنه تا ما نشون بدیم اکثریت یعنی چی.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
15
8
دوستانی
که فرمودند از شهدا سوء استفاده می شود در صورت امکان رجوعی به وصیت نامه شهدا داشته باشند ان وقت متوجه حرف شهدا میشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
10
6
رای ما فقط غرضی...
ناشناس
|
Syrian Arab Republic
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
6
12
6 سال مذاکرات (خطابه) جلیلی رو هم دیدیم.
ناشناس
|
Portugal
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
9
10
حسن روحانی رئیس جمهور محبوب دوستت داریم.
وحيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
13
15
انتخاب ترسيدي عارف بزاري تو نظرسنجي؟
مدیر پایگاه این مسئله را بسیاری دیگر از مخاطبان با ما درمیان گذاشته اند ، اما درنظر داشته باشید که نظرسنجی «انتخاب» در مورد «کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری 92» بود و جناب عارف و برخی دیگر از کاندیداهای دیگر ، جزء انصرافی ها محسوب می شوند.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
20
13
درود خدا بر افراد خداشناسی چون دکتر احمدی نژاد که مردانه در سازمان ملل بر علیه اسرائیل غاصب و آمریکای جهانخوار ایستادند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
5
11
نمی دونم اگه جلیلی تو سال 92 رای اورده بود الان وضعمون چه جوری بود .

خیلی دوست دارم خوشبین باشم و بگم تا الان همه دنیا رو شکست داده بودیم ولی هر جور دو دو تا ، چهارتا میکنم میبینم جور در نمیاد .

راستی میشه یکی از داداشای دلواپس گلم به ما بگه الان چند چند بودیم و وضعمون چه جوری بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
12
13
باور کنید من و دوستانم به خاطر عملکرد ضعیف روحانی(گفتار درمانی دو سال گذشته) رأیمون رو این بار به جلیلی دادیم.
به نظرم دلیل افزایش رأی جلیلی بیشتر به خاطر وعده های عمل نشده دکتر روحانی است.
چون ما هیچ ابزاری برای بیان اعتراضمون به عملکرد روحانی نداریم به جلیلی که قطب مخالف ایشون هست رأی دادیم و با استمرار این روند باز هم به جلیلی رأی می دهیم.
مطمئن باشید سال دیگه هم اگه روحانی در حوزه سیاست داخلی همینطور منفعل باشه رأی جلیلی بیشتر از 16 درصد امسال خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
10
16
روحانی تنها نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
7
12
آره ميگفتم چطور شد يهو همه دارن به جليلي راي ميدن؟!!!!!!!!!!!!!1

درصد به درصد داشت از روحاني كم ميشد و به جليلي اضافه
احساس كردم دارن نظرسنجي رو هك ميكنن
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
10
8
در وبلاگهای زنجیره ای حامیان پایداری و جلیلی و احمدی نژاد فراخوان داده بودند و همه رو به شرکت در نظر سنجی انتخاب دعوت کرده بودند و سعی در جمع آوری رای داشتند . این رای 16 درصدی کاذبه و واقعی نیست چون هواداران پایداری بیشتر از هر کس دیگه ای در این انتخابات شرکت کردند و با این حال فقط توانستند 16 در صد رای بیارن
شهروند
|
United States of America
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
7
8
من اعتقاد دارم اصولگراها همیشه و توی همه انتخابات بین 5 تا 8 میلیون رای دارند.میگن روستاها فلان و بهمان من خودم به خاطر شغلم زیاد تو روستا ها بودم گرایش روستاییان هم اکثرا اصلاح طلبی بوده و هست.درصد بسیار کمی از روستاییان حتی از تخصیص یارانه راضی هستند و اکثرا متفق القول شرایط پیش از توزیع یارانه و ثبات اقتصادی رو به به شرایط بعد از اون ترجیح میدن...دوران احمدی نژاد بلایی به سرمون آورد که واقعا ترسی کاذب از اینکه نکنه دوباره همچین اتفاقی تو کشور بیفته به جان همه افتاده.... عقلانیت پیروز نهایی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
8
14
جلیلی کارنامه مثبتی نداشت که مردم از ایشان استقبال کنند،ایشان چند سال مذاکره می کرد و نتیجه مثبتی عاید ایران نشد چطور می توانست انتظار داشته باشد مردم ایشان را انتخاب کنند در حالی که شعار انتخاباتی ایشان تفاوتی با احمدی نژاد نداشت،امیدوارم مردم ایران عزیز هیچ وقت به کسانی که به دنبال سوءاستفاده از احساسات پاک دینی و مذهبی مردم هستند روی خوش نشان ندهند تا کشور را مثل دوران احمدی نژاد به فلاکت نزدیک نکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
11
17
باید به فکر این باشیم که چرا روز به روز رای اقای روحانی پایین و پایین تر می اید و فرافکنی نکنیم تا دیر نشده و فرافکنی نکنیم
دولت یازدهم خیلی محاظه کار و بی شجاعت و همینطور خودمون که طرفداراش باشیم خیلی بی تحرک و بی شهامت نشون دادیم خودمون رو
نظرات بینندگان