arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۴۸۶۶
تعداد نظرات: ۱۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

قالیباف: مذاکرات هسته ای را به استادیوم آزادی تبدیل کرده ایم / ظریف کل پاریس را هم که با جان کری قدم بزند، از موضع ضعف نمی تواند گل دیپلماتیک بزند

نباید این طور تصور بشود که هر نوع مذاکره و تعاملی با دنیا مذموم است. ما حرفمان حق است، از گفتن حق و ایستادن پای آن و تعامل با دنیا برای استیفای آن نباید هراسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قالیباف: مذاکرات هسته ای را تبدیل کرده ایم به استادیوم آزادی / ظریف کل پاریس را هم که با جان کری قدم بزند، از موضع ضعف نمی تواند گل دیپلماتیک بزند

محمدباقر قالیباف شهردار تهران اظهار داشت: زمين مذاکرات، ژنو و وين نيست، پالايشگاه ها و شهرک هاي صنعتي است.

به گزارش «انتخاب»، قالیباف افزود: نقش طيب نياونعمت زاده در مذاکرات هسته اي، کمتر از ظريف نيست.

بخش هایی از گفتگوی خراسان با قالیباف در زیر می آید:

من می گویم الان نقش آقایان طیب نیا، نعمت زاده، سیف، ربیعی و ... در مذاکرات هسته ای، کمتر از نقش آقای ظریف نیست. تیم مذاکره وقتی می تواند نتیجه خوبی به دست بیاورد که عقبه او، قدرت و صلابتِ حاصل از تلاش تیم اقتصادی و سیاسی داخلی باشد. آقای ظریف هر چقدر هم که توانمند باشد، کل پاریس را هم که با آقای کری قدم بزند، از موضع ضعف نمی تواند گل دیپلماتیک بزند. باید باور کنیم که زمین بازی مذاکره، ژنو و وین نیست، پالایشگاه ها و شهرک های صنعتی و نیروگاه ها و ... ماست. مذاکرات مهم است اما گره زدن همه امور کشور به آن یک خطای استراتژیک است. ما الان مذاکرات را تبدیل کرده ایم به استادیوم آزادی؛ خیل کثیری از استعدادها و توانایی های این سرزمین را که می توانند در برد تیم نقش داشته باشند به تماشاچی صرف تبدیل کرده ایم که یا کف و سوت بزند و یا فحش بدهد و گریه کند. بدتر از این، بسیاری از مدیران کشور هم به تماشاچیان جایگاه ویژه تبدیل شده اند!

از طرف دیگر هم نباید این طور تصور بشود که هر نوع مذاکره و تعاملی با دنیا مذموم است. ما حرفمان حق است، از گفتن حق و ایستادن پای آن و تعامل با دنیا برای استیفای آن نباید هراسید. برخی گمان می کنند که پس زدن همه مناسبات پذیرفته شده و قواعد تعامل در سطح بین المللی، انقلابی گری است؛ این طور نیست. قبلاً هم این مطلب را عرض کرده ام که انقلابی گری به معنای تجربه ستیزی و قاعده ستیزی نیست. انقلابی گری به معنای انزواطلبی و قطع ارتباط با عالم نیست. بر اساس قواعد مسلم حقوق بین الملل، ما حقوقی داریم که باید برای استیفای آن تلاش کنیم و این تلاش در شرایط فعلی نیازمند حضور پررنگ دیپلماتیک است. البته منظورم همه تلاش های دیپلماتیک است، نه تنها مذاکره با 1+5. تفکری که از حضور در مذاکره می ترسد، چطور می تواند کشور را اداره کند؟

نگاه ما باید اصالتاً به درون و توانایی های خودمان باشد. ما نه باید دلداده مذاکره باشیم و نه دل نگران آن. یعنی نه با استیصال و از سر ضعف به مذاکره برویم و این طور فرض کنیم که همه هستی و آینده ما در گرو نتیجه مذاکرات است و نه باید اینطور فرض کنیم که مذاکره یعنی از دست دادن استقلال و پذیرفتن سلطه بیگانه.

اگر بر اساس سنتهای الهی، دست روی زانوی خودمان گذاشتیم و با پذیرش همه سختی ها، مجاهدانه وارد میدان شدیم، بدانیم که بر اساس همان سنت های الهی، نتیجه ای جز پیروزی در انتظارمان نیست. مذاکره در این میان ابزار است، نه هدف.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۲۱۸
غیر قابل انتشار: ۳۵۱
ازاده
|
United Arab Emirates
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
59
1132
اقای قالیباف ظریف میداند که چکار میکند شما هم نگران فدم زدن او نباشید
پاسخ ها
hadad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
ای کاش کمی نگران توصیه های رهبری و شکایات مردمی درباره تبدیل کاربری ها و نابودی پارک ها هم باشید.
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
33
895
داداش فقط بگو دریافتی ماهانه ات - دریافتی شب عیدت چقدر تا پاسخ به حرفات بدهم . داداش بی دردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
804
69
با انتقاداتش موافقم هرچند اصلاح طلب هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
من هم با تو مخالفم هرچند اصلاح طلب هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
حاضرم قسم بخورم که نیستی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
36
697
آقای قالیباف!
مواظب باشید گل به خودی نزنید......
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
21
651
با سلام. بهتر است هر کس کار خودش را انجام بدهد. مثلا چناب شهردار به شهر بپردازد و ظریف که از او در سیاست بهتر نداریم به سیاست. گاهی اظهار نظرها عدم اشراف انسان را به مسائلی که در ان سررشته ندارد می رساند و حیثیت انسان را خدشه دار می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
عبدالله بابا . كي گفته از ظريف بهتر نداريم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
13
262
آقای شهردار که بعد از ده سال هنوز وضعیت شهر تهران این است لطفاً دست روی زانوی خود بگذار و مدام نگو بودجه نداریم این کار را بکنیم و برای این شهر کاری بکن. می دونی که تحریم هستیم و از پول و بودجه و اینها خبری نیست. خوب حالا دست روی زانوی خود بگذار و کاری کن ببینیم کاری می شود کرد؟ شما بدون پول و سرمایه برای این شهر مجاهدانه کار کنید اجرتان هم با خدا. نگاهتان هم به داخل باشد. داخل هم که خبری از پول و اینها نیست آخه می دونی تحریم هستیم دیگه. نفتمان را نمی خرند و همان را هم که می خرند پولش را نمی توانیم وارد کشور کنیم خوب حالا بسم ا... به سایر مدیران یاد بدهید که با دست خالی چگونه می شود یک شهر را اداره کرد تا سایر مسئولین از شما یاد بگیرند و کشور را با دست خالی اداره کنند. بفرمایید. حرف زدن واقعا آسونه ولی پای عمل که می رسه همین شما از کمبود پول و سرمایه صحبت می کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
37
608
آقای قالیباف نگران محبوبیت آقای ظریف است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
19
315
به شهرداریت برس
مجتبی زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
21
476
دست شما هم درد نکند دیواری کوتاه تر از ظریف ندیید به کارت برس مذاکر باید دست اهلش باشد .درود بر دکتر مهربان دوست داشتنی ظریف خدا قوت خدا قوت
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
11
230
ایشون چیکاره هستند ؟ شهردار ؟ باید گفت یک شهر اینقدر مشکلات دارد تا شما را به اندازه کافی درگیر کند ... چرا جایگاهشان را نمیدانند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
14
395
مذاکرات 5+1 مثل جلسات با شورای شهر ومواضع برخی از اعضای شورا نیست !شعار دادن راحت است .در عمل باید دید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
12
375
مردم بهترین قاضی هستند
hamham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
14
416
چقدر بده که آقای قالیباف در اموری ک به حوزه مسیولیت ایشون مربوط نمیشه دخالت می کنن.مثل اینه که آقای ظریف بیان بگن روزانه چند میلیون لیتر بنزین در تهران به خاطر ترافیک هدر میره و چقدر بیماری بخاطر آلودگی هوا زیاد شده و چقدر وقت مردم تلف میشه و ....
پاسخ ها
كريم كوراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
قاليباف قبل از اين كه شهردار باشه يك مطلع سياسيه پس حق اظهار نظر در هر موضوعي رو در حوزه سياست داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
10
294
هر چي از درون قوي باشي وقتي نتوني در ساده تريم موارد با دنيا تعامل و داد و ستد كني فايده نداره
عزیزیان فارسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
10
138
حضرتعالی در همون محدوده ی اختیارات شورای شهر عمل کنی بهتر است . کار سیاسی و دیپلماسی را واگذار کن به به اهلش...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
9
123
آقای قالیباف شما همون به شهر تهران رسیدگی کنید بهتره که با یه بارون خیابون ها پر از آب نشه.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
10
104
جناب آقای قالیباف درسته که توی جبهه و جنگ خوب بودی، توی نیروی پلیس گل کاشتی، درسته که شهردار خوبی هستی، ولی نظرات شما به عنوان یک سیاست مدار نظرات اجرایی نیست. اسم پالایشگاه رو آوردی.من خودم داخل پالایشگاه کار کردم ولی پالایشگاه با دست روی زانو گذاشتن و مجاهدانه وارد میدان شدن جواب نمیده بردار که تجربه نشون داد شدنی نیست.پالایشگاه، نیروگاه و شهرک های صنعتی واسه راه اندازی تجهیزات میخواد نه یا علی. بپذیریم که 70 درصد مشکلات کشور تحریم بود و تا 70 درصد حل نشه نمیشه 30 درصد باقیمانده رو با مدیریت صحیح پیش برد. شاید بعد از 8 سال انزاوی کشور الان همه به این نتیجه رسیدیم که باید تحریم ها کنار گذاشته بشن. واقعا حیف که امثالی مث ظریف داخل کشور هستند و ازشون استفاده نمیشه.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
6
108
شما بفرمایید اتوبان طبقاطی بسازید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
87
13
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
73
انتقاد خیلی عالی، ولی دوستان باید بدونند که نیش و کنایه های این مدلی مشکلی رو برطرف نمیکنه
خوب همین حرف رو که نگاه به نیروهای داخلی اولویت داره رو میشه با ادبیات و لحن بهتر هم گفت
چه اسراری دارد نشون بدید که دغدغه جناحی برای شما اولویت داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
4
106
تهران میدان تاخت وتاز موشهای زنده خوارشده،بیکاری ونبودمکانهای سالم برای پرکردن اوقات فراغت مردم بخصوص جوانان آنان رابه قهوه خانه های زیرزمینی (شمابخوانیدشیره کش خانه ها)کشانده،آشپزخانه ها به کارگاه....تبدیل شده آقای شهردارکه بایستی باایجادامکانات فرهنگی وورزشی وارزشی جلو این انحرافات رابگیردحالارفته زمین آقای ظریف دنبال توپ میگرده !!!!
فرد
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
8
118
خدا رو شکر روحانی ریس جمهوره
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
8
99
از نظر سیاسی شما فقط شهردار یک شهری و بس... پس بذار تا سیاستمدارهای ارشد کارشونو بکنن
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
4
83
جناب لطف کرده وبه امور شهرداری خویش در استانه فرا رسیدن عید باستانی ایرانیان بپردازید شما اگر به زیبایی وپاکیزگی شهر تهران برسید مذاکرات هسته ای هم متولی دارد وهم تیم اشنا به امور دیپلما تیک جناب تیم مذاکره کننده فعلی با حضور در جلسات که برای انها هماند تیم قبلی روضه نمیخوانند که انها دارند حق وحقوق وتحریمهای ظالمانه را که اسیب فراوان به مردم ومملکت وارده اورده رفع ورجوع میکنند . اگر دراین مرزوبوم هرکسی در حیطه کاری خودش مسائل را نقد کند بهتر نیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
9
73
شما هم وقتي سرمايه و زندگي ات وابسته به اين موضوعات باشد حاضري از همه چيز بگذري !!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
6
55
تو خوبی....
محم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
6
64
اقای قالیباف شهردارند مرد سیاست نیستننددرمورد ظریف اظهارنظردقیق داشته باشند
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
8
80
بهتر نظر هفتاد میلیون ایرانی دیگه رو هم بپرسید مردم آرامش میخواهند نه تحریم وانزوا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
92
10
بنده خدا حرف حساب زده. غرض ورزی نبوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
5
62
این آقا برود به شهرداری اش بچسبد و در کاری که صلاحیت ندارد دخالت ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
4
50
لحمدلله همه کارشناس شدن،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
38
جناب قاليباف يه جاي کار شما ميلنگد. البته شما خودتون بايستي ببينيد کجاي کار. مواضعتان شايسته تقدير و توجه است. انسان عملگرايي هم که هستيد. چه ميشود که سر بزنگاه يه جورايي کم مي آوريد خودتان بايستي پاسخش را بيابيد. من فکر ميکنم شما نتوانسته ايد اعتماد قاطبه مردم خصوصا احزاب سياسي را بدست آوريد و احتمالا هم دليلش اين باشد که گاهي دچار يکي به ميخ و يکي به معل زدن ميشويد.
محمداسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
56
انشاا... در ایام نوروز توافق حاصل شود تا زحمات تیم هسته ای نتیجه دهد.
علی
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
4
50
سلام
اقای دکتر بالای گود نشسته میگه لنگش کن
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
46
آقاي قاليباف عزيز، تمامي مذاكرات به تاييد مقام معظم رهبري رسيده و آقاي دكتر ظريف به تمامي قواعد و اصول مذاكرات آشنا هستند و يك ماموريت خطير برعهده ايشان است و قرار نيست با آزمون وخطا مذاكرات پيش برود اتفاقا" كف وسوت نشان از موفقيت اين عزيزان دارد، ضمن اينكه رشد و بالندگي يك كشور بر مبناي تعامل با ديگر كشور ها با حفظ عزت است
احمد
|
Germany
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
48
دست وردارید قهرمان هسته ای ما ظریف و تیم مذاکره کنندگان هستنند انشاء الله در سراسر ایران اسلامی جشن هسته ای میگیریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
47
قاليباف حرف تازه اي نداشت وفقط سخنان ديكران راگپي پيس و وآرايش كرده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
4
42
کی میشود هر مسئولی در حوزه کاری خودش فقط مصاحبه کنه ، اظهار نظر کنه، بحث کنه ، چرا تمام مردم ایران از کوچک و بزرگ ، پیر و جوان در تمام زمینه ها متخصص شدن و اظهار وجود میکنند؟
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
4
49
همون گلهای دیپلماتیک که شمابادوستانتان قبلا زدند واسه مملکت بسه .شمااجازه بدین دکترظریف کارش روبکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
48
شما راجع به چیزی که بهتون مربوط میشه صحبت کنید!
راستی چه خبر از بوستان بهشت مادران؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
48
آقای قالیباف، هر از گاهی یک موضع گیری می نمایند که هر بار بیشتر در موضع ضعف قرار می گیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
4
47
يك پيشنهاد سازنده
به صورت پيمانكاري مملكت و بديم دست آقاي قاليباف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
66
آقا 8 سال دیدیم وایستادین چی شد!!!! ظریف دو ساله کاری کرد که نادرترین اتفاق در تاریخ آمریکا اتفاق افتاد 47 سناتور آمریکایی رییس‌جمهور خودشون رو دور زدند و کاخ سفید هم یک صفحه باز کرد تا برای محاکمه اونها امضا جمع کنه!!! به این می گن دیپلماسی !!!!
naser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
52
اقای محترم کلا دوتا تونل کنده ای و چهار تا و نصفی پل درست کرده ای ان هم با ان وضع .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
62
اونجایی که قدم زده بودن پاریس نبود، سوئیس بود !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
4
63
آقا جون، موش تهران رو برداشته
شما اگه این مشکل رو حل کنی، میشی آقای گل!!!!
پاریس رو ول کن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
5
47
خوبه ایشون ریس جمهور نشدند که اگر چنین می شد با این ادبیات،احمدی نژاد دیگری در راه بود!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
37
هزاران بار هم که ازین حرف‌ها بزنید، آن‌ها نماینده و حاصل رای ما هستند و دولت هم تا به حال خوب کار کرده،
farzad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
36
ایرانیان دیگر بیش از این طاقت فشارهای اقتصادی وارد شده به سبب اعمال تحریم ها را ندارند. آقای روحانی و ظریف لطفا به دادمان برسید و سریعتر به توافق برسید که بار دیگر بتوانیم با یک تعامل منطقی با دنیا شاهد شکوفایی دوباره ایران زمین باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
4
38
من نمی دانم مذاکرات چه ربطی به شهرداری دارد؟!!!
طیب عالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
32
اصل مذاکره کردن هیچ منافات و تضادی با توانایی های درون نداره .
یه عده به زور میخوان ثابت کنن ( البته نمیتونن ) ، تیم هسته ای ما اگه داره مذاکره میکنه بخاطر اینه که به توانایی درون اعتماد نداره! واقعا جای تعجب داره ! یعنی الان که بسیاری از کشورهای دنیا ، با بیشتر دنیا در ارتباط و مراوده هستند ، همشون به خاطر بی اعتمادی به نیروی درون با دنیا ارتباط دارن ؟!
ما میتونیم مذاکره کنیم تا گره های کوری که بعضی ها بیشتر بهش دامن زدن کمتر شه ، تا همون استعدادهای درون کشور بتونن راحتتر به اهدافشون برسن .
این مذاکرات در اوج قدرت و عظمت ایران و تیم هسته ای توانمند در حال انجامه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
4
42
خوب شما رئیس جمهور شدی مذاکرات رو از استادیوم آزادی ببر بیرون
آقای قالیباف
اتفاقا کار ظریف حساب شده و تخصصیه. سیاست و حلقه تصمیم گیری باید محدود و ویژه و از نخبگان باشه که الان همینطوره. برای همین تا اینجا پیش رفته.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
28
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که کار کشور دست دولت تدبیر است
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
29
من دقیقا متوجه نشدم ایشون چکاره هستن که در این مورد حرف میزنن ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
19
به عنوان نمونه ، این شاخص تورم که کاهش چشمگیر داشته، در نتیجه تماشای همه وزیران و مسولین بدست آمده؟ بنظر رویکرد ایشان منصفانه نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
24
ادبیات ایشان را حقیقتاً نپسندیدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
20
آقای دکتر ظریف یک دیپلمات است و ضرافت های مذاکره را به خوبی می داند . لذا بهتر است آقای قالیباف موضوعات شهرداری را با موضوعات دیپلماتیک مقایسه ننماید .!!!
صادق
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
24
آقای قالیباف در 24/ خرداد/92 سر مربی تیم انتخاب شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
25
به کار ظریف کاری نداشته باشید شهرداری هارو درست کنید . نظاره گر کار شهرداری و شهردارها باشید
اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
22
شما مراقب شهرت باش ادماش همدیگه را نخورن شب عیدی
شهروند ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
22
حالا این جناب قالی باف عزیز در این میان دقیقاً مسوولیتشان چیست؟ جناب آقای قالیباف بهتر نیست هر کس پاسخگوی مسوولیت خودش باشد؟
برار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
24
شما نگران قدم زدن موش ها در خيابان هاي تهران باشيد . آقاي شهردار باييد بجاي ويترين سازي و تعويض ماهانه پياده رو پارک ملت به کوچه پس کوچه هاي شهر تهران برسيد .
میگلی
|
Russian Federation
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
22
آقای قالیباف شما در حیطه وظایف خودتون عمل کنید کار مذاکره را به اهلش بسپارید.
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
25
شما دعا کنید مذاکرات به سر انجام برسد.همین قدم زدن ها همه کشورهای منطقه رو به دست پاچگی انداخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
29
اگر مواضع هسته ای ایران از روی ضعف بود نتانیاهو اینطور به جلز ولز نمیافتاد.
شما چرا درباره ضعف هایی که محیط زیست تهران دارد و رفع آنها در حوزه شهرداری تهران است سخن نمیگویید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
25
اقای شهردار شما یه فکری به حال مجموعه ای که زیر دست شماست کنید . برادر من دست از سر ما بردارید
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
17
8
حرفش انتقاد به ظریف نبود. گفت به تولید هم برسید.
حامد
|
Finland
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
21
ای کاش هر کسی تو وظیفه خودش عمل کنه . حتی خود من که با لیسانس معماری نگهبان سد هستم ...
سیدمهدی
|
Saudi Arabia
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
20
5
چقدر بعضی سطحی نگر هستن کل خبر رو نمیخونن بعد میگن قالیباف چرا به ظریف چیزی گفته دقیق تر بخونید نوشته نباید تمام بار مذاکرات بر دوش ظریف باشه وبقیه هم راحت باشن وهیچ کاری نکنن
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
26
جناب قاليباف بد نيست يه سري به شهرداري مناطق بزني و ببيني چقدر پيمانكارهاي بيچاره و كارگراشون منتظر امضاء چك هاي طلبشون هستند.
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
31
جناب قالیباف
شما صحبتت نشان میدهد که درد مردم را درک نکرده ای - قیمت کالاهای ضروری مردم مانند مرغ ، گوشت و میوه چرا بالا رفته
حرف حق یعنی حرف مردم - یعنی تورم - یعنی سرافکندگی نان بیار خانواده
حرف حق یعنی علل سقوط هواپیما ها ، حرف حق یعنی خوردو های بدون کیفیت داخلی و چینی
حرف حق یعنی مردم به نان شب محتاجند
شما لطف بفرمایید به کار خویش بپردازید - اکثریت مردم در نظر سنجی سایت ها آقای ظریف را بعنوان چهره برتر سال 93 انتخاب نموده اند شما نفر چندم هستید ؟؟؟
بیگی
|
-
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
19
مذاکرات هسته ای انهم با چند کشور غربی که هر مساله ای را از تمام زوایا می نگرند حساسیت خاص خود رادارد نه به استادیوم ورزشی میتوان شبیه کرد
نسل اول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
19
0
اینکه دولت عمده راهکارش برای حل مشکلات اقتصادی امضای توافقنامه است صرفا نظرآقای قالیباف نیست و حتی بعضی از موافقان دولت هم به آن اشاره کرده اند
شايان متين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
24
اقاي شهردار ! انتظار داريد كل استاديوم ازادي بيان وسط چمن بازي كنند ؟ ديگه جايي براي بازي كردن ميمونه ؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
26
لطفا کار را بدید به کاردان . شما به شهر برسید .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
24
آقای قالیباف در مورد موشهای تهران اظهار نظر بفرمایند که دارند شهر را می خورند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
26
تو بشین چاله چوله اتو پر کن؛خیلی حرف نزن.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
24
شهردار محترم باید بدوته که آقای ظریف خوب بلده که چی کار کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
25
کاش آقای قالیباف بفرمایند چه کسی صنعت ما رو به استادیوم آزادی تبدیل کرده و بفرمایند که توروم در دولت دکتر روحانی از بالای 40 به زیر بیست رسیده و رشد اقتصادی بهتر شده و درست کردن شرایط موجود در اقتصاد زمان بر هست .براساس چه مستنداتی مسئولین را تماشگر ویژه می خوانند و دولت را تخریب میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
25
حالا که این مصاحبه رو انجام دادید،‌ بد نیست که مصاحبه ای هم با آقای ظریف انجام بشه در مورد مشکلات شهری و کیفیت کار شهرداری تهران!!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
24
آقای قالیباف! از تهران چه خبر؟ مشکل هوا و ترافیک و مترو و حمل نقل عمومی و محیط زیست و آسفالت خیابانها و .... حل شد؟ شاید لازم باشد آقای ظریف راجع به این موضوعات اظهار نظر کنند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
27
جناب اقای قالیباف خدای نکرده شب عید که از بی پولی شرمنده زن وبچه که نشدی تا بفهمی ملت چی میکشند. هنر حرف دل ملت رو زدن است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
24
بهتر است ایشان به وظایف خودشان بپردازند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
27
مگه آقای ظریف در مورد سیاست های شهرداری حرفی زده تا به امروز . بهتره آدم در مقام و پستی که هست فقط اظهار نظر بکنه تا مشکلات کشور سریعتر حل بشه دکتر جان مگه نه !!!!!!!!!!!!!
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
22
آقاي قاليباف من شما رو به عنوان يك فرد قوي و با پشتكار قبول دارم .اميدوارم تمام توان و تلاشتان را صرف امور شهر تهران كنيد كه بسيار خدا پسندانه تر است.اگر هر كس احساس مسوليت تو حوزه كاري خودش داشته باشد وبا تمام توان و تعصب تو حوزه مسوليت خودش گام بردارد ديري نخواهد رسيد كه ايران سربلند تر و پر آوازه تر خواهد شد.به اميد آنروز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
8
1
واقعا انتقاد پذیری در کشور مابه سطوح بالایی رسیده!از نظرات دوستان کاملا بوی مردم سالاری میاد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
7
فعلا تنها کسی که داره وطیفه اش رو درست انجام می دهد، آقا طریف است. قالیباف همون کسی است که در مناظرات ریاست جمهوری اذعان کرد که کاری از دستش برای حل این پرونده بر نمی آید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
4
شما به شهر تهران در ایام نوروز برس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
5
شما بهتره مشکلات شهری حوزه خودتونو حل کنید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
7
شما هر چی دوست داری بگو ولی مردم همه جوره پشت اقای ظریف هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
6
آقای قالیباف وزرای دیگه هم بی کارننشسته اند آنها کارشان رابهتر ازشما بلدند بذار دولت کارشو بکند. انشااله همه چیز درست می شود.
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
5
آقا شما تهران روبچسب که حال بدی داره . نگران مذاکرات هسته ای هم به قدر کافی داریم.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
6
بهتر است به مشکلات این کلان شهر بپردازید تا به اموری که نه در آن تخصصی داری، نه در حیطه اختیارات شماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
6
آقاي قاليباف شما به نظارت و مديريت شهردران مناطق ،شهرداري نظارت كنيد لطفاُ .
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
13
2
دوستان
کجای این سخنان تخریب آقای ظریف است؟
نگاه نکنید چه کسی سخن میگه
ببینید چه چیزی میگه
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
11
قالیباف عزیز! ظریف دیپلمات است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
14
ظریف توی ژنو پیاده روی کردن نه پاریس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
6
بهتر است به عوض اینکه در مورد سیاست خارجی و اقتصاد حرف بزنی بروی یک فکری به حال جوی های اب تهران بکنی که یک باران میاد چقدر به ترافیک افزوده می شود و شهر را اب برمیدارد .
بي نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
14
با احترام به نظرات شما ذكر ٢نكته واجبه
١:در حوزه كاري خودتون صحبت كنين
٢: عملكرد تيم هسته اي كاملا منطبق با منافع ملي هستش
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
6
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
11
سیاست خارجی به فرزندان انقلاب و دلسوزان ملت سپرده شده
امین اراک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
12
آقای قالیباف، دیدگاه حضرتعالی تنها باعث زنده ماندن روزمره ایران و ایرانی خواهد بود ولیکن هیچگاه به توسعه اقتصادی کشور، رونق رونق صنعت و تجارت، ایجاد اشتغال، رفاه، توسعه آموزشی جامعه و هزاران فاکتوری که بعنوان حق مسلم فرد در جامعه می شود نمی انجامد. خواهش بنده بعنوان یک شهروند که به آقای روحانی رأی دادم و از مذاکرات هسته ای با مدیریت آقای دکتر ظریف اعتقاد دارم این است که اجازه بفرمائید دولت کار خود را انجام دهد و بعد به قضاوت بنشینیم. ما به این شیر مردان و کاردانان و آگاه به علم روز اعتقاد داریم. خداوند ان شاء الله قوتشان دهد تا منافع همه ایرانیان را تأمین نمایند. ممنونم!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
11
ديشب با ي كم بارون اب وسط خيابون بود،شما بهتره فكر تهران باشي برادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
11
آقای قالیباف فکرنظافت شهرتهران باشید بعضی ازمحلات بوی تعفن زباله های انباشته مردم راآزارمیدهدوسلامتی آنهارابه خطرانداخته است .
مهدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
13
شما ی فکری ب حال بی ار تی و متروی تهران بکنید اقای قالیباف چون هر روز مردم فحش و عصبانیتشونو سر شما مسئولین شهرداری خالی می کنند
تخصص گرایی
در حیطه خودتون تلاش کنیدلطفاُ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
17
اقای قالیباف اقای ظریف جایگاهشان نزد م دم مشخص است
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
19
قابل توجه اقای قالیباف شاخص بورس امروز 3590 واحد سقوط کرد باز هم بگید مذاکرات هسته ای اگر توافق نشود چیزی از دست نمی دهیم بله شما چیزی از دست نمی دهید این سرمایه اندک مردم است که روز بروز آب می شود
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
12
شما نگران شبکه فاضلاب تهران باشید و آلوده شدن آب های زیر زمینی!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
11
.... شهر تهران رو گرفته شما به وظایف خودتان عمل کنید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
27
2
چنان آقای ظریف را بالا می بریم که انگار خدای سیاست است یادمان رفته که او نماینده دولت احمدی نژاد در سازمان ملل بود
محمد رضا مهدوی
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
25
آقای قالیباف،
تا حالا یکبار شده این آقای ظریف راجع به کار و مسئولیت شما اظهاری داشته باشه؟
یا دخالتی کنه ؟
برادر من شما شهرداری به کار شهرداریت برس.
نظرات بینندگان