محصولات
را فراهم کرده و مصرفکنندگان در معرض خطر ابتلا به تب مالت قرار
میگیرند. در حالی که انتخاب شیر فله، انتخاب بدتر بین بد و بدتر است.
اتفاق دیگری که در بازار لبنیات افتاد آن بود که مدیران شرکتهای لبنی که
بهجز دو، سه چهره شناختهشده کمتر با رسانههای گروهی ارتباط دارند و
بهنوعی از آنها دوری میکنند با بهوجودآمدن ماجرای پرهیاهوی ورود روغن
پالم به لبنیات راه خود را کج کردند و به سمت رسانهها هرچند بهصورت موقتی
دست دوستی دراز کردند. حمیدرضا منصوریان، مدیرعامل یک شرکت فرآوردههای
لبنی اظهار میکند: تمامی محصولات تولیدی شرکتهای شناسنامهدار عرضهشده
در بازار داخل کشور بر اساس فرمولاسیون مندرج در پروانههای ساخت صادره از
سازمان غذا و دارو و منطبق با استانداردهای ملی صورت میگیرد. وی به فودپرس
میگوید: این شرکت با توجه به جایگاه خود به هیچعنوان از روغن پالم در
محصولات تولیدی استفاده نکرده و نمیکند. نکته قابلتامل آنکه در روزهای
گذشته اغلب شرکتها با ارسال پیامک تبلیغاتی، محصولات خود را عاری از پالم و
سالم دانسته و مصرفکنندگان را به خرید این محصولات تشویق کردهاند.