arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳

واکنش دروازبان نيجريه به دعوت‌نشدن اوچه و آيدي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دروازه‌بان سابق تيم ملي فوتبال نيجريه معتقد است که عدم دعوت از دو بازيکن سابق تيم ملي به اردوي عقاب‌ها خدشه‌اي به عملکرد اين تيم در رقابت‌هاي جام جهاني به وجود نخواهد آورد.
 

 جوزف دوسو، بر اين باور است که عقاب‌ها با عدم حضور ايکچوو اوچه و براون آيدي در تيم ملي نيجريه در رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 چيزي را از دست نخواهند داد.

به گزارش فارس، اوچه و آيدي از فهرست اوليه 30 نفره تيم ملي براي اردوي تدارکاتي خط خوردند. سر و صداهاي زيادي براي حضور اوچه به دليل درخشش در ويارئال بلند شد.

دوسو در اين باره گفت: بازي کردن براي تيم ملي يعني فرصت داشتن براي بازي کردن و حضور هيچ بازيکني واجب نيست. اوچه و آيدي بازيکنان خوبي هستند اما فقدان آنها در برزيل حس نخواهد شد زيرا کساني که به جاي آنها انتخاب شده‌اند، آماده رقابت‌شان هستند.

وي ادامه داد: به اين بازيکنان فرصتي داده شده تا بازي کنند و به دنبال فرصتشان براي درخشيدن باشند. در حقيقت هر بازيکني در ليست موقتي حضور دارد به اين دليل آنجا است که فرصت بازي براي تيم ملي را به دست آورده است.

دروازه‌بان سابق تيم ملي نيجريه خاطرنشان کرد: بازيکنان خوب زيادي هستند که اين فرصت به آنها داده نشده که خودشان را نشان دهند. هيچ بازيکني استثنا نيست. ما سال گذشته بدون اوسازي و ديگر نام‌هاي بزرگ قهرمان جام‌ ملت‌هاي آفريقا شديم.

وي اضافه کرد: شايد اگر کشي به بازيکناني مثل اونازي، ساندي ام‌با و اوبوآبونا فرصت بازي در جام ملت‌هاي آفريقا را نمي‌داد، آنها امروز شناخته شده نبودند. مايه تأسف است که اوچه و آيدي به برزيل نمي‌روند. تنها مربي مي‌تواند دليل حذف آنها را توضيح دهد.

دوسو اظهار داشت: شايد کشي تصميم گرفته آيدي را از ترکيب تيمش کنار بگذارد زيرا براي باشگاهش گلزني نکرده است.

آيدي در 18 بازي براي تيمش در رقابت‌هاي اوکراين تنها سه گل به ثمر رسانده است.
نظرات بینندگان