نگار دختر بچه ای دو ساله ای است که به علت ضرب و شتم پدرش دچار مرگ
مغزی شده و دو کلیه و کبدش در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به بیماران
نیازمند اهدا شد .پیکر نگار در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) آرام گرفت .
متاسفانه تا جایی که اطلاع دارم طبق قانون مجازات فرزندکشی فقط 10 سال حبس است. زیرا فرزندکشی در فقه گناه است ولی جرم نیست.
بنده ای از بندگان خدا
||
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
"نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
به غمزه، مسئله آموز صد مدرس شد..."
خدایش بیامرزد و با خانم فاطمه زهرا(س) و طفل 3 ساله امام حسین(س)، حضرت رقیه(س)، محشور بگرداند، آمین یا رب العالمین
ناشناس
||
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
من یه حقوقدانم ولی بنظرم باید پدر این طفل معصوم رو اعدام کنن تا عبرت سایرین بشه...
امیدوارم بیکاری یا اعتیاد یا فقر پدر باعث بروز این ناهنجاری از سوی پدر نشده باشه . اگر دلیل یکی از اینها یا مشابه شان باشد مسئولینی که در این چند سال باعث این وضع شدند و کسانی که ازشان حمایت کردند واقعه خود را انسان می دانند ؟؟؟
هرچند آن ها نه وجدان دارند و نه اعتقادی به دین و خدا و ... فقط و فقط منافع دنیوی را میشناسند و هر چیزی را به منزله ی پله ی نردبان رسیدن به منافع می بینند .
پاسخ ها
mts
||
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
در یکی از روستاهای شهر ما (میاندآب ) دختر بچه 6 ساله که توسط نا مادری و پدر شکنجه شده بود و حتی روی دستگاه تناسلی بچه داغ گذاشته بودند و به نیروی انتظامی گزارش شد نیروی انتظامی گفت به ما ربطی نداره بچه خودشه . پس با این حساب اینها طبیعی منتظر بعدتر از این هم باشین .
ناشناس
||
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
چون مهم نیست . مگه جون یه دختر 2 ساله مهم تره یا آبروی یه هفت تیر کش معروف!!!
محمد
||
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
هیچ چیزی به غیر از جنون واقعی و دیوانگی حقیقی ، توجیح کننده این عمل وحشیانه نخواهد بود...
محسن
||
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
متاسفم برای شما که همیشه دنبال علتی سیاسی هستین.این کار جنایتی بزرگ است که هیچ دلیل جز قساوت وبدذاتی وهوسرانی این به اصطلاح پدر رو میرسونه وگرنه اگر آدم از گرسنگی بمیرد یا از بیکاری سکته کند اگر مهر پدری داشته باشد واگر انسان باشد هرگز با فرزند دوساله خود این چنین نمیکند واگر کسی در اثر بیکاری و فقر اینکاررو میکند بهتر است نام انسانیت رو لکه دار نکنید که حتی هیچ حیوانی هم اینکارو نمیکنه.
meli
||
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
یه پدر جنایتکار فرزند دوساله اشو تاسرحدمرگ زده و بعد شما توجیه میتراشی براش که تقصیر مشکلاته؟ هرچند بی ربط هم نیست و ممکنه فشار مشکلات آدمو به جنون بکشه ولی آدم فهمیده و عاقل و باشعور هرچقدر هم فشار اجتماعی باشه این بلارو سر بچه خودش نمیاره!مشکل اینه که هیچ قانونی جلوی این پدرهای ... رو نمیگیره وهیچ حمایتی ازبچه ها درمقابل خشم بزرگترها نمیشه!! خدا به داد مادرش برسه!!!!
نوید
||
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
خدایی عظمت کار پدر مادرش رو کم نکنید مطمعن هستم اون بچه مثل من کارت اهدای عضو نداشته ولی پدر مادر اونقدر بزرگ بودن که از اعضای بچشون گذشتن انصاف خرج بدین یوسه اون مادر به دست اون بچه بوسه یه فروشنده به جنسش نیست
ناشناس
||
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
چی داری میگی آقا مانی متوجهی ... هیچ دلیلی قانع کننده ای واسه این وحشی گری نمیشه آورد...خیلی مسخرست ...باید اعدام بشه....هرچند حقش بیشتر از اینهابود...
غلامرضا
||
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
تمام نظرات رو خوندم به نظرم پیام مانی از همه کاملتر بود . یه عده به فکر اعدام پدر نگارند یه عده دیگه برای پدرش بدترین نفرینها رو دارن بعضی ها با خانواده و مادرش همدردی کردن و براش بهشت و آرزو کردن و ...
اما کسی دنبال ریشه یابی موضوع نبود
کسی میدونه تعداد خودکشی توی ایران هر سال چقدره؟
کسی تا به حال توی رسانه ها دیده به این موضوع پرداخته بشه؟
کسی اومده مرگ این فرشته ی کوچولو رو با مرگ علی اصغر حسین مقایسه کنه؟
ما ها ... مرده پرست شدیم.
چطور بعد از 1300سال هنوز برای اون طفل عزاداری میکنیم اما برای این طفل و امثال این هیچ کاری نمیکنیم
منظورم این نیست که برای این کوچولو هم عزاداری کنیم بلکه منظورم اینه که برامون مهم باشه .
بدونبم دورو برمون چه خبره
چی داره بر سر ایران میاد؟
با این شرایط کجا داریم میریم؟
و چی درانتظارمونه؟
آخه اون ... چطور دلش اومد با این طفل معصوم همچین کاری کنه؟؟
حاضرم 1000تا منفی رو به جون بخرم ولی به این خانم کوچولوی بزرگ بگم با وجود همچین پدری رفتنت از این دنیا چیزی رو از دست ندادی، اینجا به دردت نمیخورد!!
خیلی غم انگیزه . خدا به مادرش صبر بده . دستگاه قضا باید با جرائم علیه کودکان از طرف هر کی که باشه ولو پدر کودک شدیدتر برخورد کنه و در صورت مشاهده بد رفتاری با کودکان حضانت کودک را از آنها سلب کند .
خدا نکند انسان به مرحله بلهم اذل برسد ... خدایا همه ما را به حق رسول اعظمت از این مرحله فرسنگها دور کن ...خدایا به این مادر عزیز صبر عنایت کن واقعا" باعث تاسف ..
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
منظور ایشون از بلهم اذل : (بل هم اضل) است و به این معنی است که این موجودات از حیوانات هم گمراهتر هستند
با سلام
به عنوان یک روانشناس متاسفم که نتوانستیم برای این قبیل حوادث کاری انجام دهیم . خطابم با شماست ای کسانی که ادعا می کنید روانشناس بزرگ هستید و افتحار می کنید به تعداد مقالاتتان و ...برای این رویدادها چه کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
حقوق خوان
||
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
عزیزم شما خیلی خودتو ناراحت نکن. مشکل از قانون ماست. قانونی که پدر را صاحب خون و جان و مال و ناموس کودک می داند و اجازه هر عملی حتی کشتن کودک را هم به پدر می دهد.
تا قوانین اینچنینی در مملکت جاری هستند از هزار تا روانشناس کاری ساخته نیست.
ناشناس
||
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
از اقتصاد دانان بپرسید
ناشناس
||
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
راون شناس عزیز واقعا درست میگی. متاسفانه درج مقاله در مجلات (آنهم مقالات کم ارزش و غیرکاربردی که بیشتر کپی برداری از کار دیگران هستند)و ارائه آنها در سمینارها صرفا برای گرفتن پایه و درجه و در نهایت افزایش حقوق برای خیلی از ... مهم تر از رسیدگی به این معضلات اجتماعی است. واقعا متاسفم.
طفل مظلوم و معصوم براى اخرت خود و مادرش عمل باقيات الصالحات انجام داد روحش قرين رحمت الهى است اما خوب است قانونكذاران محترم و شارحين شرع مقدس از ... و ظلم اين دسته از به اصطلاح بدران نكذرند
در زمانی که جوانان ما از مردم درخواست یاری برای جراحی مهدیه خانم می کنند چه جانسوز است دیدن صحنه هایی از ...... و چه زیباست نوای انسان دوستی در اهدای اعضاء . انسانها را چه میشود؟
اسلام به والدین اجازه کتک زدن کودکان را نداده است و امام علی (ع) می فرمایند: " حتی برای ادب کردن فرزندت نیز او را نزن بلکه با او قهر کن و مراقب باش که زمان قهر طول نکشد".
نگارم!! فرشته کوچک پاک،غنچه خوشبوی باغ بهشت!! چه مظلومانه به عرش پرواز کردی و به ما درس بزرگی دادی، درس زندگی بخشیدن و بزرگوار بودن در عین کوچکی!!!
خدا لعنت کند آنکه تو زیبای دلنشین را پژمرده کرد. داغون شدم . اللهم کل لولیک الفرج
خیلی دلم گرفت
تکلیف این پدرالبته اگه بشه اسمش پدرگذاشت چی میشه؟
پاسخ ها
علی
||
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
طبق قانون مجازات اسلامی پدر یا جد پدری اگر فرزندرا عمد بکشند قصاص نمی شوند و حداکثر باید دیه بپدازند اما اگر مادر بچه را بکشد پدر می تواند او را قصاص کند!!
خدایا ما آدم ها چرا بعضی وقت ها انقدر پست میشیم که حاضریم زندگی رو از یک طفل معصوم بگیریم. من خودم پدر هستم و واقعا نمی تونم تصور کنم که چطور یک پدر می تونه این کار رو با یک گل کوچک بکنه. خدایا جایگاه این طفل در بهشت است ولی خواهش دارم مرتبه بهشتی او را بالاترین قرار دهی
من خودم پدر هستم و یه پسر چهار ساله دارم و در حالی که صورتم خیسه و بغض گلوم رو گرفته و صدای بازی کردن بچه ام با ماشیناش رو میشنوم، دارم فکر می کنم که چطور میشه آدم با عزیزترین کسش و پاره تنش اینجوری رفتار کنه
نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
کشید جور زمان و چه نیک ناجی شد
آخه نامرد بچه 2 ساله زدن داره؟
آخه چرا تو روز میلاد رسول الله این خبرو گذاشتی انتخاب؟
جگرم سوخت
هر کی کامنت منو خوند برای نگار و خانوادش بخصوص مادرش صدقه کنار بگذاره و یک حمد بخونه برای شادی روح همه اموات مخصوصا نگار
نگار تو جات تو قلب ماست.من عکس مادر تو که دار بوست میکنه هیچ وقت یادم نمیر.چشام پر اشگه.گناه تو چی بود؟؟؟؟؟؟ ازدستگاه قوه قضائیه خواهش میکنم اشد مجازاتو به اون نامرد که زورش به بچه 2ساله میرسه تحمل کنه.
پیشنهاد می کنم تا وقتی مسله داغ است و مسولین قضا بهوش هستند مادر این بچه یک فکری برای زندگی و آینده خودش بکند. چون ممکن است هدف بعدی این مرد باشد. متاسفانه خشونت های خانگی در کشور ما جدی گرفته نمی شود.
خدالعنت کنه باعث این فجلیع رو خدا نکنه از دماغ یکی تو اون بر دنیا خون بیاد ما اسمونو به زمین میاریم ولی تو مماکت خودمون چی ................................؟؟؟؟؟
واقعا متاثر شدم.
برای خودم متاسفم که در کالبد انسان هستم و دیگرانی با این کالبد دست به این فجایع میزنند. این ها انسان نیستند . انسان نما هستند.
پسری دارم 4ماهه گریه میکند بند بند دلم پاره میشود چطور این انسان نما دست به این جنایت زده است؟
و اذا الموعوده سئلت* بای ذنب قتلت؟
قطعا جایگاه این طفل معصوم اعلی علیین بهشت با بزرگان و معصومین و جایگاه آن پدر ظالم در دوزخ عذاب قهر الهی خواهد بود.
کمتر از اعدام لایق این پدر نیست...واقعا متاسفم برا خودم که تو مملکتی هستم که قانونش میزاره یه قاتل راست راست راه بره...می دونم چاپ نمی کنین.اما هر چه قدرش رو که می تونین بزارین.
عزیزانی که نظرشون رو نوشتن بدونن اون پدر تاحالا دهها برابرهمه این نفرین هارو به خودش نثار کرده(حقش هم هست)به عبارت دیگه حتی مژده مرگ خودش هم آرومش نمیکنه .میخوام بگم هرکدوم از ما خصوصا پدرهادر معرض اینجور خطر ها هستیم وممکنه تاحالا چندین بار (با غرور وتکبری که معمولا ما مردا داریم) روح وشخصیت فرزندامونو باقساوت به مرحله مرگ مغزی رسونده باشیم.
به مادر داغدیده نگارمیگم: من وهمسرم ودخترم مثل خودت داغدار گل یاست هستیم.تو گل خوشبوی تو الان توبغل فاطمه زهراس.
برای جلوگیری از این فجایع و بسیاری دیگر از مصائب اجتماعی، باید «وزارت خانواده» با محوریت "مدیریت زن در خانواده" را هر چه زودتر تأسیس کرد؛ اما کو گوش شنوا !
واقعا دلم گرفت اشکم در اومد
چرا یک بچه رو این معصوم رو کسی به اسم پدرش بزنه که مرگشو ببینه به خدا اون بچه گناه نداشت که این جوری درد کشید
خدا به مادرش صبر بده
مشکل ما ایرانیا اینه نه معنی بچه رو میفهمیم نه بچه دار شدن رو ...فقط واسه دور هم بودن دو سه تا بچه میاریم و انگار میخان با هوا بزرگ شن ...
کجایی فروید ببینی که حیوان ناطق ، ناطق بودنشه از دست داده
بايد قانوني تصويب بشه كه پدر و مادرهايي كه صلاحيت ندارن بچه هاشون ازشون گرفته بشه.شايد با شرايطي كه ايران داره كار سختي باشه ولي بايد از يه جايي شروع كرد.
صرفا جهت اطلاع 20:30 .... اینجا ایران هست . آمریکا نیست. مسلسلی هم در کار نیست. فقط خشونت هست. حال اگر به این خشونت اسلحه هم بدی میشه ... . جناب 20:30 که گوشهات کره و چشمات کور، میدونم تو 50 سال دیگه هم این چیزا رو نمی فهمی ولی لااقل بخوون و بدون و واقع بین باش شاید اثر بخش باشه برات
...
یه کی نیست به این آقایون بگه اولا که بچه با مشارکت هر دوی پدر و مادر بوجود میاد. از ژنهای هردو شون. بعدش بچه آدمه. بنده خداست مال هیچکس نیست. وسیله نیست که درستش کنی بعد بزنی خورد کنی بگی خودم درست کرده بودم!
تا وقتی که این ... تا این حد خیالشون اسوده است که حتی بزنن بچه طفل معصومو بکشن چطور ادعای حمایت از حقوق کودک می کنید. آمرها هم که دست خودتونه تو رو خدا بگین هر سال چند تا بچه به دست پدراشون شکنجه یا کشته میشن..
ریشه های این قبیل نامهربانیها میباید که بطور جدی مورد ارزیابی علمی و روانشناسانه و جامعه شناسانه قرار بگیرد. درحالت عادی ما ملتی نیستیم که کودکانمان را به قصد کشت کتک بزنیم.
این همه توی این کشور شاهد کودک آزاری بوده و هستیم که دلیل اصلی اون هم نبود قانون محکم در حمایت از کودکان بد سرپرسته !!!! آقایان قانونگزار فقط فکر گیر دادن به دولت ها به غیر از دولت نهم و دهم هستند .
توشهرما هم چند ماه پیش همچین موردی پیش اومد باباهه با کابل برق دخترشو کشت هیچی هم نشد هیچ کاریشم نکردن! من اگه جای مامان نگار بودم خودم اون پدرو میکشتم
منكه زبانم بند اومد از اينهمه بدي به كودكان. و اشكم بند نمياد از وقتي عكس مادر رو ديدم در حالي كه دست بچه شو بو ميكنه...مادر عزيز.بدون كه من در غم تو شريكم . و قلبم نه به اندازه تو .اما واقعا شكست......اميدوارم كه بتوني دوباره بچه بياري و عشقت رو نثار بچه ات بكني...
نگار عزیز
همه ما ناراحت و غمگین هستیم که چنین سرنوشتی برایت اتفاق افتاد. از خداوند بزرگ می خوام بالاترین پاداش ها را نصیبت کند.
از همه کسانی که این نظر را می خوانند می خوام هم برای روح بلند و عرشی نگار عزیز 2 نماز نماز برای این بزرگ زن کوچک اندام بخونید.
روحش شاد ویادش گرامی باد.
عده ای از زن و شوهر ها سالهاست که در آرزوی فرزند دار شدن به سر می برند و خدا میداند که چه هزینه های پزشکی سرسام آوری انجام می دهند و متاسفانه عده زیادی از آنها هم نتیجه نمی گیرند.
در مقابل بعضی از زوج ها هم هستند که خداوند متعال ، لطفش را شامل حال آنها می کند و به آنها فرزندان سالم می دهد ، اما آن ها ( مثل پدر این کودک ) بنا بر فرمایش قرآن کریم از حیوانات هم پست تر می شوند .
مادرش کجا بوده وقتی پدر بی صفتش داشته این بلا رو سرش می آورده؟ طبق قوانین ایران پدر مالک جان فرزند هست و پس از خداوند ولی قهری فرزند پدره و حتی اگر اونو بکشه در صورت جریحه دار شدن اذهان عمومی مدعی العموم درخواست سه تا ده سال حبس و براش از دادگاه میکنه
ولی آقایان قانون گذار از شما میپرسم آیا این قانون از روی انصاف و تعهد نوشته شده؟ وقت آن نرسیده که قانونی به روز تر برای جلوگیری از این جرایم تصویب کنید؟
ما سقوط كرده ايم باور كنيد.جبهه خير در جهان از شرارت شكست خورده است خداوند با آن همه رسولان كه فرستاد نتوانست انسان را نجات دهد اين كفر نيست اين واقعيت موجوديت بشر است كاش مي مرديم و اين فجايع را نمي ديديم.
واقعا متاسفم.نمیدونم چی بگم .با دیدن این تصاویر وچهره معصوم بچه دوساله قلبم درد گرفته .بچه ها از هر نژاد ومذهبی باشند معصومند وباید بهشون محبت نمود.ولی باید برای این تصاویر گریست.خیلی برای این تصویر گریه کردم .خیلی دلخراشه.
فقط دعا کنید که خداوند یک لحظه وحتی کمتر از یک لحظه ما را به خودمان وا نگذارد مطمئن باشید حیوانات نیز با بچه های خود این کار را نمیکنند ولی ما نمیدانیم که چه شده که چنین شده بیایید کاری کنیم که دیگر چنین نشود آنان که کاری از دستشان بر می اید در پیش خداوند مسؤلند وانان کسانی هستند که بر ملتها ...
اینه که می گن حقوق بشر در ایران اهمیتی نداره ، حالا این یکیشه که رسانه ای شده ، از این موارد و موارد مشابه بسیار است در این کشور .البته باید به ریشه های این موضوع هم فکر کرد : مواردی مثل مشکلات خانوادگی ،بیکاری پدر ، مسئولیت سنگین سرپرست خانواده ای که با اوج مشکلات اقتصادی روبروست اما جیبش خالی است ... ، شاید اعتیاد و ...، امید که جامعه ما سالهاست آن را از دست داده ، مشکلات روانی و ... . مقصر اصلی اگر چه شخص پدر است اما این اتفاق دلایل زمینه ای بسیاری دارد و به نظر من وزن تقصیر جامعه کمتر از 30 درصد نیست.
به خدا قسم در محل كارم وقتي اين تصاوير را ديدم هم گريه كردم هم ديوانه شدم چون خودم بچه دارم ميدونم يعني چي تا بچه نداشته باشي اون احساس واقعي را نداري كه اين چه اتفاقيه كه افتاده فقط ميتونم بگم واقعاً متاسفم خدا حق اين بچه رو از پدرش بگيره.
خدا فقط به مادرش صبر بده( آمین )
به عنوان یه مادرفکر میکنم از این به بعد مادرنگار فقط به این امید زندگی میکنه که با هر نفس یه قدم به نگارش نزدیکتر میشه...
خواهش مي كنم در انتشار بعضي تصاوير كه ممكن است براي عده اي آزاردهنده باشد در ابتداي خبر اطلاع رساني كنيد. من شخصا از ديدن اين عكسها حالم بد شد حتي تصور ديدن بيماري كودك دلبند انسان هم سخت است چه رسد به ............
طبق قانون پد نوعی تملک بچه رو داره که قصاص نمیشه خودش ولی دمه واقعا مایه تاسفه من با اعدام موافق نیستم ولی باید این دید مالکانه در قانون اصلاح بشه و بشدت این پدر مجازات بشه
چرا ما هنوز داریم با فرهنگ بسیار بسیار غلط گذشتگانمون زندگی میکنیم و به بچه هامون به چشم زیردست، نون خور اضافی، برده و ... نگاه میکنیم. لا اقل ما نسل امروزی ها که خیلی از این فرهنگ پست ضربه خوردیم بیاییم و دست در دست هم این عادت زشت رو از چهره جامعه مون پاک کنیم. حیف و صد حیف به نگار و نگارها ...
در همه دنیا انسانهایی هستند که قسمتی از مغز آنها مربوط به کارهای اینچنین میباشد کشورهای پیشرفته در حال حل ایگونه مسایل هستند ولی کشورهایی مثل ما چنان خوابند که همه چیز را در له کردن میبینند
اين قضيه هم ماست مالي ميشود أخر تا كي خلأ قانوني در كشورهاي غربي(كفار) اين جرم نا بخشودني است يعني اسلام از اين قضيه ميگذزد اقايان براي حفظ آبروي دين هم كه شده كاري بكنين
واقعا برای همچین کسایی متاسفم نه تقصیر اقتصاده ونه تقصیر روانشناس هاست واقعا این قدر فشار روی پدرش زیاد بوده که بچه اش رو بکشد واقعا لازم بوده بیچاره مادر داغ دارش.
بقران متاسفم اشکم دراومد من خودم بابا ندارم هزار بار میگم کاش بابام باز بیاد ولی خدا همیشه زیباترین و بهترین گلهارو میچینه نگار جان فداتشم حق تو این بود آتیش گرفتم
با سلام .السلام علیک یا رقیه(س) والا چی بگم اصلا حرفی واسه گفتن ندارم یه طفل دو ساله .باور کنید الان کل وجودم حس میکنم بی حس شده . در چه دنیایی زندگی میکنیم که کسی جرات نداره جلوی بی عدالتی رو بگیره ولی واقعا چه با جرات میتونیم اعضای یه بچه دو ساله رو ازش جدا کنیم .درسته بعد مردن با خاک یکسان میشه.واقعا متاسفم که مسلمانیم.
به غمزه، مسئله آموز صد مدرس شد..."
خدایش بیامرزد و با خانم فاطمه زهرا(س) و طفل 3 ساله امام حسین(س)، حضرت رقیه(س)، محشور بگرداند، آمین یا رب العالمین
امیدوارم بیکاری یا اعتیاد یا فقر پدر باعث بروز این ناهنجاری از سوی پدر نشده باشه . اگر دلیل یکی از اینها یا مشابه شان باشد مسئولینی که در این چند سال باعث این وضع شدند و کسانی که ازشان حمایت کردند واقعه خود را انسان می دانند ؟؟؟
هرچند آن ها نه وجدان دارند و نه اعتقادی به دین و خدا و ... فقط و فقط منافع دنیوی را میشناسند و هر چیزی را به منزله ی پله ی نردبان رسیدن به منافع می بینند .
اما کسی دنبال ریشه یابی موضوع نبود
کسی میدونه تعداد خودکشی توی ایران هر سال چقدره؟
کسی تا به حال توی رسانه ها دیده به این موضوع پرداخته بشه؟
کسی اومده مرگ این فرشته ی کوچولو رو با مرگ علی اصغر حسین مقایسه کنه؟
ما ها ... مرده پرست شدیم.
چطور بعد از 1300سال هنوز برای اون طفل عزاداری میکنیم اما برای این طفل و امثال این هیچ کاری نمیکنیم
منظورم این نیست که برای این کوچولو هم عزاداری کنیم بلکه منظورم اینه که برامون مهم باشه .
بدونبم دورو برمون چه خبره
چی داره بر سر ایران میاد؟
با این شرایط کجا داریم میریم؟
و چی درانتظارمونه؟
حاضرم 1000تا منفی رو به جون بخرم ولی به این خانم کوچولوی بزرگ بگم با وجود همچین پدری رفتنت از این دنیا چیزی رو از دست ندادی، اینجا به دردت نمیخورد!!
به عنوان یک روانشناس متاسفم که نتوانستیم برای این قبیل حوادث کاری انجام دهیم . خطابم با شماست ای کسانی که ادعا می کنید روانشناس بزرگ هستید و افتحار می کنید به تعداد مقالاتتان و ...برای این رویدادها چه کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا قوانین اینچنینی در مملکت جاری هستند از هزار تا روانشناس کاری ساخته نیست.
طبق قانون جاری هیچ جرمی متوجه این آقا نیست!!!
اسلام به والدین اجازه کتک زدن کودکان را نداده است و امام علی (ع) می فرمایند: " حتی برای ادب کردن فرزندت نیز او را نزن بلکه با او قهر کن و مراقب باش که زمان قهر طول نکشد".
این شخص باید از نظر روانی مورد بررسی قرار بگیره. این جور افراد سالم نیستن
واقعا باعث تاسفه
خدا لعنت کند آنکه تو زیبای دلنشین را پژمرده کرد. داغون شدم . اللهم کل لولیک الفرج
اگر اینطوره وای بر ما که اینجور آدم ها هنوز هستن و ما راحت میخوابیم!
تکلیف این پدرالبته اگه بشه اسمش پدرگذاشت چی میشه؟
اعتقاد به خدا ، اعتقاد به خانواده ، اعتقاد به محبت ، اعتقاد به حساب و کتاب .
کشید جور زمان و چه نیک ناجی شد
آخه نامرد بچه 2 ساله زدن داره؟
آخه چرا تو روز میلاد رسول الله این خبرو گذاشتی انتخاب؟
جگرم سوخت
هر کی کامنت منو خوند برای نگار و خانوادش بخصوص مادرش صدقه کنار بگذاره و یک حمد بخونه برای شادی روح همه اموات مخصوصا نگار
از طرف پدری که اگه یه شب نباشم و پسر کوچولوی 2 سالمو نبینم خوابم نمیبره
نامرد انشاالله روضه خضرت رقیه بزنه تو کمرت
حضرت رقیه به خاطر دوری از پدر به شهادت رسید و نگار کوچولو به خاطر حضور پدر!!!!
لعنت الله علی القوم الظالمین
برای خودم متاسفم که در کالبد انسان هستم و دیگرانی با این کالبد دست به این فجایع میزنند. این ها انسان نیستند . انسان نما هستند.
پسری دارم 4ماهه گریه میکند بند بند دلم پاره میشود چطور این انسان نما دست به این جنایت زده است؟
و اذا الموعوده سئلت* بای ذنب قتلت؟
قطعا جایگاه این طفل معصوم اعلی علیین بهشت با بزرگان و معصومین و جایگاه آن پدر ظالم در دوزخ عذاب قهر الهی خواهد بود.
گناه این طفل معصوم چیست؟
به مادر داغدیده نگارمیگم: من وهمسرم ودخترم مثل خودت داغدار گل یاست هستیم.تو گل خوشبوی تو الان توبغل فاطمه زهراس.
چرا یک بچه رو این معصوم رو کسی به اسم پدرش بزنه که مرگشو ببینه به خدا اون بچه گناه نداشت که این جوری درد کشید
خدا به مادرش صبر بده
کجایی فروید ببینی که حیوان ناطق ، ناطق بودنشه از دست داده
تا درسی با شد برای همه ما
ای که دستت می رسد کار بکن
پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار
یه کی نیست به این آقایون بگه اولا که بچه با مشارکت هر دوی پدر و مادر بوجود میاد. از ژنهای هردو شون. بعدش بچه آدمه. بنده خداست مال هیچکس نیست. وسیله نیست که درستش کنی بعد بزنی خورد کنی بگی خودم درست کرده بودم!
تا وقتی که این ... تا این حد خیالشون اسوده است که حتی بزنن بچه طفل معصومو بکشن چطور ادعای حمایت از حقوق کودک می کنید. آمرها هم که دست خودتونه تو رو خدا بگین هر سال چند تا بچه به دست پدراشون شکنجه یا کشته میشن..
درسته مشکللت تواین دوره زمونه زیاد شده اما اون بچه چه گناهی کرده آخه واااااای
همه ما ناراحت و غمگین هستیم که چنین سرنوشتی برایت اتفاق افتاد. از خداوند بزرگ می خوام بالاترین پاداش ها را نصیبت کند.
از همه کسانی که این نظر را می خوانند می خوام هم برای روح بلند و عرشی نگار عزیز 2 نماز نماز برای این بزرگ زن کوچک اندام بخونید.
روحش شاد ویادش گرامی باد.
در مقابل بعضی از زوج ها هم هستند که خداوند متعال ، لطفش را شامل حال آنها می کند و به آنها فرزندان سالم می دهد ، اما آن ها ( مثل پدر این کودک ) بنا بر فرمایش قرآن کریم از حیوانات هم پست تر می شوند .
ولی آقایان قانون گذار از شما میپرسم آیا این قانون از روی انصاف و تعهد نوشته شده؟ وقت آن نرسیده که قانونی به روز تر برای جلوگیری از این جرایم تصویب کنید؟
با ديدن اين تصاوير اشكم سرازير شد
پدر اين بچه رو بايد قصاص كرد ان هم اينكه انقدر بايد كتك زد تا زير كتك بميرد
بازم به یزید و معاویه حداقل با بچه های یه نفر دیگه این کارو تونستن بکنن.
به عنوان یه مادرفکر میکنم از این به بعد مادرنگار فقط به این امید زندگی میکنه که با هر نفس یه قدم به نگارش نزدیکتر میشه...
ما منتظر اعدام این پدر هستیم..