arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۴۳۱
تعداد نظرات: ۱۹۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۲

جناب لاریجانی! از شرافت مجلس دفاع کنید + سند

تقاضای بورسیه بذرپاش در آخرین روزهای دولت احمدی نژاد، یعنی 31 تیرماه 1392 ارسال شده و ظرف 2 روز یعنی 2مرداد پس از بررسی توسط مدیران خوشنام! وزارت علوم با آن موافقت شده و جالب است این فاصله دو روزه که بین ارسال نامه و ارسال موافقت با آن وجود دارد و معمولا در سایر نامه های وزارت علوم حداقل دو ماه است، در ماه رمضان بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


در حالی که دکتر علی لاریجانی در مقام ریاست مجالس هشتم و نهم، در دفاع از حیثیت مجلس در برابر قانون شکنی های دولت احمدی نژاد، هزینه زیادی پرداخته است، برخی از نمایندگان مجلس با اقدامات غیرقابل توجیه خود موجب خدشه دار شدن اعتبار خانه ملت در افکار عمومی شده اند.

به گزارش خبرنگار «انتخاب»، مجلس شورای اسلامی به عنوان خانه ملت زمانی می تواند در برابر دروغگویی، قانون شکنی و منفعت جویی سایر مسئولان بایستد که اعضای این نهاد قانونی خود کارنامه سفید و درخشانی داشته باشند و در غیر این صورت، مردم حمایت لازم را از مجلس نخواهند کرد.

در این میان فشارهای وارد شده از سوی برخی نمایندگان به دولت اعتدال برای بحران سازی در حالی صورت می گیرد که برخی از این افراد خود دارای سوابق رانت بوده و به دلیل به خطر افتادن رانتها شعار به خطر افتادن اسلام و ارزشها را سر می دهند.

برای نمونه به مهرداد بذرپاش، یکی از مخالفین دولت در مجلس اشاره می شود.

او کیست؟

مهرداد بذرپاش متولد 1359 که رییس بسیج دانشجویی دانشگاه شریف بود، بعد از مشاورت شهردار، با انتخابات 1384، مشاور جوان رییس جمهور می شود و سپس بدون یک روز سابقه مدیریت صنعتی در 26 سالگی به مدیریت یکی از بزرگترین مجموعه های خودروسازی منصوب شده و معاونت رییس جمهور و ریاست سازمان ملی جوانان را هم تجربه می کند.

بذرپاش پس از انتخابات ریاست جمهوری، با وجود مشاغل متعدد به تحصیل خود در مقطع کارشناسی ارشد ادامه می دهد و در درس رفتار سازمانی با نمره 9 مردود می شود، اما با موافقت شورای آموزشی دانشگاه، نمره وی به 18 تغییر کرده و در امتحان دیگری نیز نمره مشابه می گیرد؛ اما نمره نهایی او، یکباره به نمره قبولی بالا تغییر می کند.

بذرپاش سپس بدون دادن کنکور دکترا، با نامه ای از وزارت علوم به عنوان دانشجوی دکترای دانشگاه علامه پذیرفته می شود و زمانی که موضوع توسط رسانه ها فاش می شود، احمدی نژاد ناگزیر دستور رسیدگی به پرونده وی را می دهد و بذرپاش با انتشار بیانیه ای از تحصیل در دانشگاه علامه انصراف می دهد، اما در عمل این اتفاق رخ نمی دهد.

مهرداد بذرپاش به تحصیل در دروه دکترا بدون کنکور ادامه می دهد، اما یکی از برجسته ترین اساتید دانشکده مدیریت که هم اکنون ریاست انجمن مدیریت استراتژیک ایران را برعهده دارد، وی را با نمره 4 مردود می کند و این استاد تمام بعدها توسط رییس دانشگاه علامه به علل واهی بازنشسته شده و اکنون مشغول تدریس در دانشگاه تهران است.

مهرداد بذرپاش که با دختر وزیر آموزش پرورش احمدی نژاد نیز ازدواج کرده بود و در یک مصاحبه تلویزیونی با رشیدپور شرکت کرده و با تمجید از اسفندیار رحیم مشایی خود را زاپاس المشایی معرفی کرده بود، در اواخر دولت احمدی نژاد به سمت اصولگرایان مخالف وی تغییر جهت می دهد و در طیف ایثارگران جای می گیرد.

وی با حمایت جریان ایثارگران به نمایندگی مجلس می رسد، بذرپاش به دلیل مشکلات تحصیلی و نمرات وی، از تحصیل در دوره دکترا پس از چندسال انصراف می دهد و در سال 1389 مجددا  بدون کنکور و با نامه وارد دانشگاه می گردد.

ماجرای یک افشاگری

پیرو افشای قرار گرفتن نام بذرپاش در میان صد نفر هیات علمی روزهای آخر ریاست شریعتی در دانشگاه علامه، وی با انتشار جوابیه ای مشابه بیانیه سال 1386، مجددا موارد خلاف واقعی را اظهار کرد.

در واقع صرف نظر از روشهای ناپلئونی در تحصیل، آنچه بیشتر آزاردهنده است، این است که فردی که ردای نمایندگی مردم تهران را پوشیده، با وجود ورود به هیئت علمی در لیست از ما بهتران، با صداقت کامل! اظهار می کند که "بدلایل شخصی مخالفت خود را اعلام نموده".

 وی اخیرا در پاسخ به برخی روزنامه ها گفت:بنده در سال 1377 وارد دانشگاه شریف در رشته مهندسی صنایع شدم و در سال 82 فارغ التحصیل و در سال 82 وارد دوره کارشناسی ارشد دانشگاه علامه شدم تا سال 84 ؛ پس می بینید هم کارشناسی و هم کارشناسی ارشد خود را در دوره اصلاحات گذراندم. اگر خلافی شده نفرمائید که عملکرد دوستان زیر سؤال می رود. در دوره دکتری که زمانی که در دولت مسئولیتی نداشتم واحدهای درسی خود را با معدل17،5 و امتحان جامع خود را در یک مرحله با موفقیت سپری نمودم و پروپوزال پایان نامه خود را در گروه تخصصی و شورای تحصیلات تکمیلی به تصویب رساندم؛ حال نکند می فرمائید که همه اینها را اساتید به ایشان نمره داده اند؟

نمرات مردودی بنده از مردودی به قبولی ناگهان تغییر نموده است نیز از اساس کذب محض است و از کسانی که اطلاعی از نحوه اداره دانشگاه دارند باید پرسیده شود که آیا می شود نمرات را در شورای دانشگاه تغییر داد؟ لازم به ذکر است این مطلب خلاف را یکی از افرادی که آن هم به دلیل فساداخلاقی با حکم کمیته انضباطی از دانشگاه اخراج شده بود به شما گفته که از اساس کذب است.

اینکه رئیس دانشگاه علامه بدلیل توسعه گروه‌ها و دانشکده‌ها افزایش تعداد دانشجویان به صورت نوبه ای تقاضای هیئت علمی بویژه از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه علامه را بدهد امری نه تنها مذموم نیست بلکه درست و مناسب است و احتمالاً اگر این کار در زمان مدیریت سابق دانشگاه انجام می گرفت که انجام شد امری بسیار پسندیده علمی و درخور بود ولی راجع به اینجانب لازم است عرض کنم بنده بدلایل شخصی مخالفت خود را روزهای گذشته هرچند کار قانونی بوده است به رئیس دانشگاه، رئیس دانشکده، معاون دانشکده و برخی از اعضای گروه علمی اعلام نموده بودم

ابهامات!

1-   بذرپاش مدعی شده است در دولت اصلاحات تحصیل وی انجام شده، در حالیکه مطابق اسناد موجود، وی در 20 اسفند سال 1385 از پایان نامه خود دفاع کرده است و سال 1386 یعنی دو سال پس از به قدرت رسیدن احمدی نژاد فارغ التحصیل شده است.

2-   وی منکر تغییر نمره خود از مردودی به قبولی در دانشگاه شده است و استاد مربوطه را متهم به مفاسد اخلاقی کرده، در حالی که ورقه امتحانی وی دردانشکده موجود بوده و قابل بررسی است.

3-   بذرپاش مدعی شده است که عضویت وی در هیات علمی با درخواست رییس دانشگاه انجام شده و وی مخالفت کرده است. در حالیکه سند تقاضای شخص وی برای عضویت در هیات علمی منتشر می گردد.

4-   تقاضای بورسیه بذرپاش در آخرین روزهای دولت احمدی نژاد، یعنی 31 تیرماه 1392 ارسال شده و ظرف 2 روز یعنی 2مرداد پس از بررسی توسط مدیران خوشنام! وزارت علوم با آن موافقت شده و جالب است این فاصله دو روزه که بین ارسال نامه و ارسال موافقت با آن وجود دارد و معمولا در سایر نامه های وزارت علوم حداقل دو ماه است، در ماه رمضان بوده است.

5-   جالب تر اینجاست که نامه جذب هیات علمی وی نیز در دوم مرداد صادر شده و در 5 مرداد، یعنی به فاصله دو روز، مردانی مسئول هیئت نظارت وزارت علوم که پیش از این موضوع دکترای داماد نابغه وی در رسانه ها افشا شده بود،  با آن موافقت کرده که این فاصله نیز در ماه مبارک رمضان و پنجشنبه و جمعه بوده است و این که جناب مردانی چرا به چنین اقداماتی دست زده است، جای بررسی دارد.














اکنون انتظار از دکتر لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی آن است که اولا با رانتخواری علمی و تحصیلی که از بدترین نوع رانتهاست، برخوردی قاطع کرده و ثانیا اجازه ندهند حیثیت و شرافت مجلس با مخالفت و کارشکنی های چنین افرادی  به چالش کشیده شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹۵
در انتظار بررسی: ۲۴۸
غیر قابل انتشار: ۳۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
211
691
جالبه در نامه اداری آنقدر باید کمبود باشدکه نام دکتر یدک کشیده شود این خلاف عرفنامهنگاریاست هیچکس نمی گوید من آقای فلانی هستم آقا باشد دیگران تشخیص می دهند
هر لحظه مزن در که در این خانه کسی نیست
بیهوده مکن ناله که فریاد رسی نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
209
1266
اینها کی هستند خدایا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
213
1574
ایشان به عنوان دروغگو و کلاهبردار باید رد صلاحیت شده و عضویتشان در مجلس لغو گردد
اهوازي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
222
1013
به اينها ميگن شيعه اميرالمؤمنين!!!
الله اكبر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
186
662
این مملکت که خیلی گل وبلبل است. هر کس کاری نکرده یا خودش نخواسته یا نتوانسته وگرنه کسی عارض نمی شود. خوب ایشان هم دیده بقیه هرکدام تیکه ای از این مملکت می کنند، ایشان هم کنده. به خدا اخر الزمان شده!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
113
785
ایول انتخاب، اینون خوب اومدی این بذرپاش از قماشی است که هم از ...... میخوره هم از.....
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
108
874
این همان عدلی بود که احمدی نژاد به دنبالش بود یکی بدون کنکور و اینچنین یکی نخبه و آنچنان
علی دبیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
68
578
اگه گوش شنوایی باشد خیلی خوبه !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
33
509
وزارت علومی که فرق بین زن ومرد را نداند ونفهمد که مرجع ضمیر مرد (ه)به مرد و مرجع ضمیر (ها) به زن بر می گردد از آن وزریرش و مجوز دهنده آن انتظار بیشتر از این نمی رود لطفا دقیقا به مجوز نگاه کنید ،(دستور فرمائید نسبت به تخصیص یک سهمیه بورس به مشارالیها اقدام مقتضی صورت پذیرد)
شاید این اشتباه فاحش نشان دهنده این است که بدون هیچ مطالعه و یا دقت تخصیص سهمیه داده شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
81
678
اینها از ما بهتران هستند که از کیسه دولت می خورند و کسی بهشون کاری ندارد
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
45
423
جالب است که در نامه اول برای ایشان ضمیر ها (مشار الیها) بکار رفته ودر ذیل آن امضای آقای شریعتی که آشنا به ادبیات عرب است نقش بسته که نشان از امضاءچشم بسته میدهد
ضمنا آقای نادران که نسبت به پدید آمدن کردان دیگر در دولت هشدار داده بود توجه فرماید که کردان دیگر همنشین ایشان است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
27
402
دولت پاک .نماینده پاک . کشور پاک . وای وای بر مردم این همه فساد را چکونه جمع کنیم واقعا برای خودم متاسفم ای کاش شاهد این همه رانتها و مفاسد نبودیم شهدا بیدار شوید و ببینید چگونه از خون شما پاسداری شده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
24
329
برای ان طرفیهااین کارها مثل خریدن یک کیلوسبزی اسان است نمونه اش مرحوم مغفورگردان بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
36
460
جان مادرتون این پرونده رو پي گيري كنيد تا درس عبرتي باشه براي ديكران
abbas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
25
397
بنده خدا در دوره احمدی نژاد بذر خود را پاشیده و حالا دارد درو می کند. بنظرم اگر قرار بررسی بشه باید حساب خیلی از افراد مرتبط با ریاست جمهوری نهم و دهم رو شود اما این آرزویی بیش نیست!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
35
295
گدا معتبر شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
47
330
ممنون از نظارتی که به عنوان کارکرد و نقش رسانه،بر امور دارید.
امابعد،1-آقای بذرپاش نماد رانت خواری و عمل وفق شرایط (نه برمبنای معیار حق-باطل) است.

2-جماعت رانت خوار به پلکان قدرت می نگرند و برای طی این پلکان به صرفا رانت خواری بسنده نمی کنند بلکه زیاده خواهی و بیرحمانه کنار زدن دیگران و... را بعنوان روش کار نیز پیش می گیرند.مثلا همین آقای بذرپاش عافیت طلب زمانی که مدیرعامل سایپا بود، مدیرعامل وقت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) فردی به نام محمدجعفر بهداد بود که بعدا معاون مشائی شد.در زمان مدیرعاملی کلنگی بهداد یکی از سردبیران ایرنا برحسب وظیفه خبری از یک نماینده مجلس خبری دریافت کردکه انتقاد تلویحی و ملایمی از سایپا بود که چرا بدون اطلاع خودروسازی محل حوزه انتخابیه اش(زاگرس خودرو) که نمایندگی و طرف قرارداد پروتون مالزی بود،با این شرکت مالزیایی وارد مذاکره و انعقاد قرارداد شده است.خبر که منتشر شد. بعد از آن ،آن سردبیر با سابقه بدست بهداد از سردبیر به خبرنگاری تنزل یافت.

3-همین آقای صدرالدین شریعتی ،در زمان ریاستش بر دانشگاه علامه حتی یک وقت ملاقات به دکترای فارغ التحصیل همان دانشگاه و رزمنده دفاع مقدس برای استماع درخواست عضویت هیات علمی نداد اما برای بذرپاش که به پلکان قدرت وصل بود دینمداری خود را نشان می دهد و ظرف دو روز امور بورسیه هیات علمی او را انجام می دهد.الله اکبر. خداوند آگاه به نیات ماست.و درون انسان هابدون آنکه به زبان آورده شود دلخوری و نفرین درهم آمیخته و خداست که می داند.
متا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
66
639
واي بر اين پاك ترين دولت تاريخ اسلام!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
18
190
موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
41
541
من ابن آدم را میشناسم واقعا از دوره احمدی نژاد رشد کاتاليزوری داشته و سو استفاده کرده است. اخیرا هم اظهاراتی در مجلس کرده که گنده تر از دهنش هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
40
343
انتظار داريم كه ماجراي رسوايي كردان؛ درمورد ايشان و امثال ايشان نيز تكرار شود تا رانت خواران بي ارزش؛ حساب كار دستشان بيايد!! آقاي لاريجاني اگر مي تواني بسم ا....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
21
183
از ماست که برماست!
کم سواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
30
390
آفرین بر انتخاب. انشاء الله در انتخابات بعدی مجلس، زحمات آقای بذرپاش را جبران خواهیم نمود!
بهزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
31
360
بنده به عنوان یک دانشجوی سابق شریف که هم دوران (نه هم رشته) آقای بذرپاش بوده ام، مطالب این مقاله را تأیید می کنم و در طول این سالها مراحل رشد کاذب آقای بذرپاش را خار در چشم و استخوان در گلو مشاهده نموده ام. قطعاً ایشان نمونه کامل رانت دولتی هستند.
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
30
340
خدابیامرزد وزیر نفت دیپلمه دولت قبل را! که ادعای دکتری داشت!! استاد دانشگاه بود!! عجب باقیات صالحاتی از خود باقی گذاشت! سیره این خدابیامرز را اغلب دست اندرکاران دولت اسبق فراگرفته اند! صدالبته اگر مجلس برخورد قاطع و قانونی میکرد! کار به اینجا نمی رسید!
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
اصولگرایان خجالت بکشند از افرادی که انتخاب می کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
32
328
من از مدتها در فکر اینم که این ادمی که از او حرف میزنید چه کسانی به او رای دادند که نماینده مجلس شده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
32
323
اینها در دولت گذشته به نان ونوایی رسیدند والان هم منافعشان در خطر افتاده،مسلم است که کارشکنی وهوچی گری میکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
30
313
در سال 84 که واردنهاد ریاست جمهوری شد.
با ارائه گواهی تحصیلی مهندسی صنایع (ظاهراً کارشناسی ارشد)با معدل13 با استفاده از رانت به استخدام رسمی ریاست جمهوری در آمد.
درحالی که تعداد زیادی از کارکنان دارای مدارک تحصیلی کارشناسی وبالاتربا دارا بودن سوابق خدمتی چند ساله بصورت قراردادی همکاری داشتتند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
22
168
جل الخالق
محرمانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
21
143
يكي هم توي يزد به اسم م.ا است كه دو سال پيش به نام فاطمي تغيير فاميل داده، تقريبا مشابه همين. لازم به ذكر است او ابركوهي و همشهري استاندار يزد است. لطفا پيگيري شود.
مشدي
|
KUWAIT
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
22
194
. تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل ....
هيچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
71
328
اين هموني نيس كه جلو احمدي نژاد اقدام به خودزني كرد ؟

خيال ميكنه تا كجا ميتونه پيش بره ؟ فراتر از مرگ؟

خدا بدادش برسه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
24
319
واعظان کین جلوه برمحراب ومسجد میکنند
چوا به خلوت میرسند آن کاردیگر میکنند!!!!!!!!!!!!
رحمت کند حافظ را برای این موقع ها شعرگفتند!!!!
قهرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
21
250
دست مريزاد با گزارشت . اگه به موقع افشا گري بشه كسي جرئت نداره مردم ايران رو مسخره كنه
حبيب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
25
154
فكر كردي اين آقا تنها نمونه نماينده هاي مجلس است كه در دانشگاه علامه تحصيل كرده اصلا از سالها پيش دانشگاه علامه محل تحصيل نماينده هاي مجلس بوده و از طريق اين دانشگاه مدارك فوق العاده خود را اخذ نموده اند.
نایس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
18
65
عجب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
12
58
دمت گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
19
123
همه چی مسخره شده، اینا دیگه واقعا مسخرست
حسین
|
-
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
21
210
.... بر باعث و بانی این رانت خواری و سوء استفاده ناعادلانه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
91
50
در نامه اول از آقاي شريعتي كه روحاني هستند و حتما" عربي را خوب مي فهمن بعيد بود كه از عبارت "مشار اليها" كه مربوط به خانمهاست براي آقاي بذرپاش استفاده كند!!! شايد نامه جعل شده و مربوط به يك خانم بي پارتي بوده كه اشيان جايگزين شده اند!!!!!!
پاسخ ها
مهمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
بابا توهم گیر دادیا خوب اونم مثل این یکی دکنره دیگه
طغرل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
15
65
انتخای جان به کی و کجا داری شکایت میکنی!!!!!!!!
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
13
189
انتخاب از اینکه مردم و مسئولین کشور را از این حق خوریها مطلع میکنی ممنون .باورم نمیشه که ایشون با سوابق مبارزاتی پدر بزرگوارشون، به این راحتی حق نخبه هایی که ارزش گرفتن بورسو دارند پایمال میکنه .فقط انتخاب .
محمد علی تنکابن
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
16
146
اقا جان داماد من هم شاگرد اول هست چرا نمی تونه جذب شه اقای بذرپاش راهش رو تورو بخدا نشونش بده شاید ما از دربدری نجات یافتیم .دخترم ناراحتی اعصاب گرفت .
پاسخ ها
مهمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
یه هنری وخواد که کار هرکسی نبید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
11
48
چه میشه کرد!!!!!
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
18
285
اقای رییس محترم مجلس از ان مقام عالی وسای نمایندگان ملت! می خواهیم:
لطفا به جای پرداختن به امور فرعی مانند رنگ البسه، به داد مردم در رفع مشکلات اقتصادی و جلوگیری از رانتخواهی اقایون بپردازید
حامد قزوینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
17
166
سلام
تو دولت نهم و دهم از این موارد کم نبود.آقایان مدعی دولت پاک هستن،دیپلمه ها یک شبه دکتر شدن

روز خوش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
13
62
نامه اول جالبه: با توجه به نیاز دانشگاه به تخصص آقا بذر پاش. یعنی ای ..... بر کسانی که حق فرزندان این ملت رو می خورند. بابا من که دانشجوی دکتری هستم می فهمم درس خوندن و مدک گرفتن چقدر سخته. اینا با یه امضا به همه چی می رسند. اقای بدرپاش اخرتی هم هست.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
17
169
خداوند ملت ما را از شر فرصت طلبان و رانت خواران که با خون ملت به حیات خود ادامه می دهند و رشد بادکنکی می کنند، خلاص کند
1360
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
12
201
دوستان نشان دادن ادای ادمهای سالم و پابرهنه را در میارن در خلوت ان کار دگر میکنن واقعا که
دکتر توکلی و لاریجانی الان ایا صحبتی میکنن
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
14
173
در صورت ورود چنین فردی به دانشگاه علامه؛ حیثیت این دانشگاه برای همیشه به باد خواهد رفت!!! البته در دوره مشعشع آقای شریعتی بر دانشگاه علامه چیزی از این دانشگاه باقی نمانده بود که البته با این اتفاق باید گفت گل بود به سبزه نیست آراسته شد!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
60
401
خراب ملک در آنست که کارهای بزرگ به مردان کوچک و کارهای کوچک به مردان بزرگ وانهاده شود...وای به حال امملکتی که این آقا استاد دانشگاهش باشد!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
9
57
به عنوان یک دانشجوی دکتری که دارای دهها مقاله و مقام ممتاز علمی کشوری بودم و پس از یکبار مردود شدن در مصاحبه!! دوباره در سال قبل قبول شدم عرض میکنم که وقتی این اتفاق برایم افتاد یک آرزو کردم که ای کاش ورود به مقطع دکتری تا این سخت باشد تا حداقل این حریم حفظ شود. لذا برای سال بعد که برای مصاحبه دعوت شدم؛ تعداد مقالات علمی خودم را افزایش دادم و سرانجام قبول شدم. واقعا سئوال من از مسئولان مربوطه این است که بر چه اساسی شما این حق کشی را میبینید و دم نمی زنید. اگر این فرد دارای رتبه و مقالات علمی ارزشمندی بود هیچ اشکال نداشت که به این دوره ورود کند حتی بدون کنکور!!! اما آنها که جاده صاف کن برای ورود چنین افرادی به دانشگاه شدند بدانند که 20 سال دیگر نتیجه این کار غلط خودشان را بهتر خواهند فهمید. چون الان هر چه استدلال کنیم نمی خواهند بشنوند. پس بهتر است روزی فرزندشان نزد آنها بیاید و بگوید پدر یک استاد داریم خیلی بی سواد است می گویند او .... !!! آن وقت شاید شاید از عملکرد خود متاثر شوند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
22
56
با خواندن این خبر در یک چیز متحیر هستم. این فرد در آینده چگونه می خواهد سر بلند کند چون همه چیز درباره این فرد کاملا گویا است. از همه بدتر چند سال بعد این مسئله باعث حاشیه برای خودش و خانواده اش می شود. بهتر است هر چه سریعتر این لکه ننگ را از دامن خود بزداید. دانشگاه هر جا که باشد دولا نهم و دهم نیست. ممکن است یک روز یک فردی مثل شریعتی حال به توان 1000 به این افراد بدهد ولی روزگار دیگر عقوبت در پی خواهد داشت. این سنت تاریخ است.
مهدي جعفري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
21
112
فعلا بحث قليان ها رو. داغ كردن تا كسي از اين رانخور هاي پرمدعاي بي خير و بركت سراغي نگيرد . همه جور خلافي تو زندگي اين بنده خداري رانت پرور مشاهده ميشود و البته ايشلان است كه از سياستهاي دولت روحاني انتقاد ميكند
وليان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
16
48
انتخاب سپاسگزارم. ولي ايا ممكنه چاقو دسته خودش راببره!!!!!! ادركني يا مولاياصاحب الزمان(عج)
شادمهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
19
115
جهت اطلاع عرض کنم که همین چند روزه ایشان جهت بورس شدن برای بنده بیش از 18 ماه طول کشید. خواهشمندم با علم این کارها رو نکنید که بعدا چوبش رو همین کشور خواهد خورد لزومی نداره سیاست مدار ما مدرک دکتری مردودی داشته باشه بگذارید دانشمندان به علم برسند و زمینه ساز پیشرفت علمی شوند تا سیاست مداران جامعه را از علم زده نکنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
22
96
مبارکه مبارکه ما بایستی سالها پشت کنکور بمانیم ولی این اقا یکدفعه استاد دانشگاه بشه وبورسیه هم بشود. یا علی به دادمان برس.
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
16
152
دكتر!!صدرالدين شريعتي كه دانش آموخته ي حوزه هم هست آنچنان ذوق زده ايشان را جذب كرده كه مشاراليها درموردش ذكرفرموده!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
16
169
به گفته برخی از اساتید دانشگاه شریف ایشان در دوره کارشناسی نیز با ارفاق و به صورت ناپلئونی تعدادی از دروس را قبول شده اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
19
87
دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
گفت کز دیو ودد ملولم و انسانم آرزوست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
22
166
راننده این آقا بنام علی ش که میشناسمش الان خدا رو بنده نیست. یه شاگرد باطری ساز که الان زانتیا هم کسرش می کنه سوار بشه. سوادش هم در حد سیکل نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
11
106
انتخاب خیلی مردی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
80
ای کاش به سوابق دوست شفیقش هم که یکباره اوج گرفت می پرداختید که روز حال او نیز بهتر از ایشان نیست
گوگولی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
86
نمایندگی مجلس شورای اسلامی آخرین سمت انتخابی ایشان در جمهوری اسلامی خواهد بود و با توجه به سوابق ایشان بعید می دانم هیچ دولت مرد معقولی مایل باشد از ایشان استفاده کند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
125
این تازه یکی از اون افرادی است که در دوره احمدی نژاد اینجور وارد دوره دکتری شده است. تعداد این افراد زیادتر است.
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
119
خداوند به داد ملت ما برسه چه كساني در مجلس حافظ منتفع مردم شدند و متاسفانه هيچ كس پيگير موضوع نيست اگر اينجا چنين بود حتما ايشان را اعدام مي كردند ولي در كشور ما ايشان منادي حق است بحق چيزيهاي نداد خدا به خير كند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
35
ای بابا...رئیس دولت هشت سال تمام عرض و آبروی داخلی و خارجی مردم و ایران را برباد داد. هیچکس او را شماتت نکرد. حال این بیچاره را هدف گرفته‌اید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
104
واقعا شرم آوره
علی حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
131
هر دم از باغ بری می رسد ..........
با رانت و تقلب مدرک میگیرند و بعد آقا بالاسر مردم میشوند.
چه انتظاری است که مردم با این رفتار مسئولین و نمایندگان مجلس (اینچنینی) نسبت به کار خود تعهد داشته باشند و با رضایت خاطر کار کنند.
گرفتن مدارک عالی دانشگاهی را به لجن کشیده اند و کوتاه نمی آیند عضو هیئت علمی هم میشوند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
76
بايد با اين افراد مدعي وفاسد برخورد شود تا ارزشها بيشتر از اين زير سئوال نرود هرچند بذرپاش همه مي شناسند فقط جاي تاسف كه نمايندگي مردم يدك مي كشد.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
83
همه می دونند، کار از اینجا ها که خیلی وقته که گذشته!

کو گوش شنوا؟
کو چشم بینا؟
عدالت کجاست؟
باید با فساد و رشوه و پول شویی و قاچاق و کار چاق کن ها مبارزه بشه والا به یک سونامی تبدیل خواهد شد
محمودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
200
انتخاب جان سلام
گزارش خوبی بود. ممنون. من هم مثل جناب بذر پاش متولد 59 هستم. از ده دوازده سالگی برای خرج تحصیلم کار کردم. از دانشگاه علامه و بدون هیچ امتیازی فوق لیسانس گرفتم. امسال دکترا قبول شدم ولی به دلیل مشکل سربازی از ادامه تحصیل باز ماندم. اگر مایل باشید رزومه ام را برایتان ارسال کنم تا با رزومه جناب بذر پاش مقایسه شود و مردم خود قضاوت کنند که آقای بذرپاش از رانت استفاده کرده است یا نه. جهت اطلاع: چهل طرح پژوهشی ملی، منطقه ای و برنامه ریزی شهری در کارنامه دارم. یازده مقاله علمی پژوهشی و دو کتاب به همراه چندین ترم تدریس آمار و روش تحقیق تدریس کردم. بنایی کامل بلدم، آرایشگری بلدم، مربی کاراته هم بودم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
آفرین .کاش در کشور ما ملاکها شایستگی بود نه پارتی بازی .
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
138
خدا رو شکر از دست این دروغگویان راحت شدیم
همایون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
117
ظرف کمتر از 6 روز(آخر تیر تا 5 مرداد) صلاحیتش تایید شد؟!! در حال که 3 و 4 تعطیل پنجشنبه جمعه بوده. چطور تحقیق کردند؟ چطور به نتیجه رسیدن. من پرونده ام اونجا 7 ماه پیش دکتر مردانی موند! آخر سر هم با وجود اینکه نخبه و استعداد درخشان بودم تایید نشدم! الن 7 ماهه بدون حقوق دارم کار می کنم. اونوقت این...!
خدا خودت شاهد و گواه این ظلمی. خودت به دادمون برس!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
132
جالبه فرم شماره 1 (نامه آخر) نشون میده طرف هیچ سابقه تدریس نداشته!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مگه اون موقع که چپوندنش تا سایپا را ویران کنه سابقه داشت؟ آیا ویران کردن نیاز به سابقه داره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
119
سارقان علمی . چقدر نفرت انگیز؟
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
21
درود بر خدمتگزاران بی شیله و پیله! مرگ بر محرومین و مستضعفین و متعهدین و....؟؟؟!!!
نکته سنج
|
-
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
75
مشارالیها برای مونث بکار میبرند .آقای شریعتی پایان نامه های ابذرپاش هم اینجوری امضا شد؟؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
92
چقدر زود پله هاي ترقي رو طي كشيده .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
137
البته ایشون و نورچشمی های زیادی هستند که با رانت مردانی بورس شده اند. لطفا مورد داماد مردانی هم پیگیری کنید.. البته اگرچه ما مطئنیم که نور این افراد خیلی بالاست که کسی حریفشون نمیشه. وگرنه مردانی هنوز رییس مرکز جذب نبود با این همه تخلف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
2
30
تمام کارهاش قانونی بوده ... از این دست موارد در کشور زیاده .... قانونی از این بابت که مراحل نامه نگاری درست بوده ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
120
اینکه انقدر پارتیش کلفت بوده حالا چه اصراری داشته مدرک بگیره. اصلا نیازی نبوده. یعنی واقعا خودش عشق تحصیل بوده؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
86
به این میگند شایسته سالاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
30
جالب بود!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
114
آفرين بر تو اي انتخاب
راجع به دوستانشون تو شهرداري هم اطلاعاتي بده.
مجيد
|
MALAYSIA
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
45
ممنون از اطلاع رساني شما لطفا به تاريخ نامه اقاي شريعتي به مسلمي دقت كنيد دو روز بعد از اين است كه مسلمي براي جذب ايشان نامه زده است يعني وزارت علوم بدون درهواست دانشگاه اقدام به اين كار كرده است
وحید
|
JAPAN
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
82
کاش ما هم چنین آشنایانی داشتیم در مدت کوتاهی می توانستیم به درجات عالی هم از نظر تحصیلات و هم از نظر موقعیت شغلی و اجتماعی برسیم از این موارد بسیار زیاد است ولیکن کو مرجع رسیدگی
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
93
ای کاش میدانستند یکی از نامهای قیامت عنوان"روزی که در آن چشمها خیره می شود از ترس" است و از خدا می ترسیدن!! این ظاهرسازی و این همه سو استفاده!! الته وقتی رئیسشون براحتی از بیت المال 16 میلیلارد برداشت میکنه حساب بقیه روشنه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
قیامت؟؟!!! اگه اعتقادی باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
91
دمت گرم انتخاب نقش ويكي ليكس ايران رو پيدا كردي ها ، 90 درصد از مطالبتون رو مي پسندم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
30
احسنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
4
26
انتخاب، بذرپاش نخبه است ولی تو نمی فهمی!
پاسخ ها
نخبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
انتخاب جان منظورش نخبه در رانت
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
79
خدا خيرتون بدهد اگر ميخاهند كاري بكنند تا همانند انسانهاي غير رانت خوار برخورد نمايند بايد از مجلس اخراجش كنند بعلت عدم صلاحيت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
72
کجای کارید؟گر حکم شود که مست گیرند در شهر هرانکه هست گیرند در مجلس افرادی هستند که این ادمی که خودروسازی کشوررا فلج کرد پیش آنها افلاطون است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
259
6
ايشان فرزند شهيد است و كار شما درست نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
240
بی خودی نیست که وضعیت کشور این جوری شده!!!!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
248
يادتون نره اين آقاپسر سايپا را هم داغون كرد وكلي خسارت ببار آورد مثلا: رونمايي نمادين از تيبا آن هم 1سال زودتر از موعد-استخدام مديران غير فني و توليدي و........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
88
بابت روشنگریهایی که انجام میدین خیلی ممنون.
سیامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
71
بعد یه دانشجوی فارغ التحصیل دروه دکتری با نمره عالی باید دنبال هیت علمی شدن تو دانشگاه باشه که تا سن 30 سالگی بخاطر تحصیل نه شغلی داره نه درآمدی....بعد میگن چرا ایران رتبه اول دوم یا سوم فرار مغزها رو داره البته که این آقا خیلی نابغه است راه سریعتر رو پیدا کرده تا به قله های افتخار مد نظر جناب ریس جمهور سابق برسه
محمد خالقي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
86
اّفرين اسنت خيلي عالي بو د ضمنا" اكر امكان دارد اين اّقاي بذرباش رابيشتر معرفي كنيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
44
برید ببینید به اسم تبدیل بورس خارج به داخل چه کسانی رو بدون آزمون وارد دکتری علم وصنعت کرده اند.س. ف/ ر.آ...طرف دوبار در آزمون دکتری شرکت کرده قبول نشده وبا این حقه وارد دوره دکتری اون هم تو دانشگاه علم وصنعت شده.احمدی نژاد دانشگاه را نابود کرد.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
186
این یک نمونه از هزاران است.یسیاری از آقازادگان کسانی که خود را مدافع نظام و انقلاب می دانند، با کمترین تحصیلات و استعداد پست های مهم یا عضویت هیئت علمی دارند و فرزندان مردم برای دفاع از وطن مانند دیروز در سر مرزهای ایران در سیستان و بلوچستان کشته شوند. جان مادرت سانسور نکن باز.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
141
درود بر جسارتتان انتخاب جان.لاریجانی هم باید پاسخگو شوند.
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
129
متنفرم از اين دسته افرادي كه با انواع روش‌ها و كلاهبرداري‌ها در صدد درست كردن جايگاه‌هاي مادي و دنيايي براي خود هستند و البته در اين راه از تظاهر به دينداري و همچنين رياكاري كوچك‌ترين دريغي نمي‌كنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
63
اینارو از کجا میارین...
خیلی کارتون درسته،
الهه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
136
میگویند دولت اصلاحات جنبه انتقاد را ندارد...شمشیر از رو می بینید که چی؟
در تمام این 8 سال همه شاهد بودن که شما بودین،با هر انتقادی بزرگترین اساتید و بهترین دانشجوها را از دانشگاه بازنشسته و اخراج میکردید....اگر ستاره دار بودن دانشجو از زمان خاتمی بود که شما بودید از این ستاره به نحو احسند برای رسید به مقاصد شوم خود استفاده کردید...ستاره دار کردن دانشجو...چرا باید بهترین و برجسته ترین دانشجو های ما از دانشگاه ها اخراج و امثال بذرپاش با رانت و دزدی جای آنها را بگیرن....آقای بذرپاش که ادعای مسلمانیتان میشود بدانید شما جای کسی را غصب کرده اید....شما حق را نا حق کردید...خداوند از حق خود میگذرد اما از حق الناس اصلا....توبه کنید....مردم ما آنقدر دل بزرگی دارن که پیشمان شده های که ابراز ندامت کنن ببخشن....آقای لاریجانی اگر با این مسائل برخورد جدی نکنن ایشان هم پا در ره این آقایان گذاشته اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
102
خدا دروغگویان را نابود کند که به نام دین در حال ضربه زدن به دین هستند
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
90
3
به نظرم این نامه ها مخدوش می باشد.دلیل بنده این است که با دقت لازم به اولین نامه باشماره103060/1
مورخ3/5/92 دقت کنید. کلمه"مشارالیها"برای خانمهاو برای آقایان"مشارالیه"استفاده میشود و بعید است در چنین سطحی در مکاتبه این اشتباه صورت گیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مهرداد جون سخت نگیر غلط املایی تو دولت قبل عادی بود از بس با سواد بودن این نیروهای خدوم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
77
عجبب!!!!!! آفرين پسر.چه زود پله هاي ترقي رو يكي پس از ديگري طي كردي.خداياااااا اين چه مملكتيه؟؟؟كيا نماينده ي ما مردم توي مجلسن!!!
تافردا
|
TAJIKISTAN
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
109
بسمه تعالی
پرونده هرکدام ازافراددست اندرکاردر دولت نهم ودهم را بررسی کنیدکمتر به این گونه مواردبرخوردنخواهیدکرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
102
ای خداااا
11 سال عمرم تو دانشگاه گذشت تا پی اچ دی بگیرم اونوقت دورترین نقاط ایران مدرک فرستادم پذیرفته نشد با رزومه خوبی هم هستم.
یه بار دانشگاه ... فراخوان زده بود از شهرم 12 ساعت رفتم اونجا، تا رسیدم طرف گفت واسه چی اومدی مگه نمیدونی مصاحبه فرمالیته ست؟!
sina
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
128
خدا میدونه اینها تو این 8 سال چه بلایی سر این مملکت آوردند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
67
4
در آخرین تصویر بالا : عکس الصاقی در فرم شماره یک فاقد مهر است و قابل انتساب نیست
ممنون از تیترهای خوبتون
متقاضي بورس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
81
هرچي از اين راه خورده اند و ميخورند حرامشان باد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
20
هر دم از این باغ بری میرسد.
دبیر بازنشسته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
72
اسفبارترین رانتها رانت علمی است .بهیچوجه قابل اغماض نیست ,هر چند که ایشون اولین واخرین فرد رانتخوار نیستند.متاسفم ,وای بر ما معلمین وای.
ناشناس
|
TURKEY
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
67
از اينجور آدمها تو مملكت ما كم نيستند متاسفانه، به مين دليله كه امثال من با مدرك و سابقه كاري فعلا بي خيال ميهنمون شديم و فعلا اومديم غربت و منتظر فرجي هستيم تا برگرديم، ولي خدا وكيليش رسيدگي به پرونده اين آقا كه باعث شد من با تجربه ١٤ ساله از خودروسازي مملكتم دلسرد بشم و برم
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
84
فضاحتی دیگر از کامران دانشجو و شرکا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
23
تاریخ نامه معرفی به جذب وزارت علوم (نامه دوم) قبل از نامه اول است که به بورس معرفی شده.
یعنی قبل از معرفی شدن از طرف دانشگاه با اینطرف هماهنگ کرده بوده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
36
یک بار سیر پرونده را مرور کنید همه تاریخها جابجا هستند
از هول حلیم افتاده اند در دیگ
ایتدا طرف را پذیرش کرده اند و بعد درخواست آن را داده اند
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
51
جاي تاسف است كه كه چنين اشخاصي بر مصدر مهمترين نهاد هاي كشور مي نشينند و تاسف بار تر اينكه عليرغم علني شدن چنين شاهكار هايي باز هم بر مصدر امور ند و كسي جرات برخورد جدب با آنان را ندارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
40
درود بر انتخاب
fhvhk
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
3
18
.... خداوند بر كساني که شرفت جمهوري اسلامي را زير سوال مي برند و به این نظام خیانت می کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
63
این بابا را در عرض 2 روز صلاحیتش را جذب وزارت علوم تایید کرده است
من رییس دانشگاهی را میشناسم که این مرحله برای او یکسال طول کشید
اسنادش موجوده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
89
قربانت گردم گر حكم شود كه مست گيرند در شهر هر آنكه هست گيرند
اينقدر از اين دكتر و مهندسا زياده كه بذرپاش توشون گمه .. اين بي انصافا به هيچي رحم نكردن از پول و پست و مقام گزفته تا مدرك ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
12
چرا بخشی از نامه ها بصورت نرم افزاری پا و سفید شده؟
فروغ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
79
شرم اور است.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
76
از این مدرکها زیاده.مثلا در هرمزگان شخصی اوایل دولت محمود سال 84 فوق دیپلم بوده بدون ازمون در سازمان اموزش و پرورش هرمزگان استخدام شده و بدون حتی یک روز خدمت در اموزش و پرورش در استانداری هرمزگان مامور به خدمت شده بارانت بورسیه دکتری دانشگاه هرمز گان شده والان هم هیات علمی و رییس یکی از دانشگاه هها در بندرعباس است.چرا ؟چون رییس ستاد رییس جمهور سابق در هرمز گان بوده!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
78
سلام اگر امکان دارد پیگیری کنید ببینید چگونه فردی بنام م.ز و س.م و ا. از کرمانشاه با بدترین وضعیت تحصیلی و علمی در دانشگاه علامه در رشته تکنولوژی آموزشی پذیرفته شده اند مثلا م.ز با دو برابر مدت مجاز دوره ارشد را با معدل 13 تمام کرد و یا بهتر است بگوییم به او تقدیم کردند ولی در دوره دکتری دانشگاه علامه پذیرفته شده است می گویند ماجرایی دارد؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
42
مدعیان عدالت و مهر ورزی به اصطلاح خود پاک ترین دولت بعد از انقلاب ،همواره در کردار ،سرشار و مملو از تخلف و رانت بوده اند .لاکن حامیانی در رسانه های جمعی داشته و هنوز دارند که ایشان را تطهیر نموده و منزه جلوه داده اند.
در هفته های پایاتی دولت که اینگونه کرده اند،در طول این 8 سال چه بلایی سر ملک و ملت آورده اند خدا میداند.
البته حالا بهتر دلایل مجلس در مخالفت با عزل حاج آقا شریعتی مشخص میگردد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
151
برادران اصول گرا جوابگو باشید . متاسفانه مردم که جایی ندارند که به انجا شکایت کنند.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
22
باسلام اين درحالي است كه اينجانب ازسال 89پشت دراداره بورسها مانده ام . تازه فرزندشهيدهم هستم .
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
132
وای به حال مردمی که نماینده مجلسش این اقا باشد.
شاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
82
ای خدای بزرگ سرمان را در کدامین چاه فرو برده تا فریاد بکشیم.
خادميان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
25
اساتيد جانبازي داريم كه بيش از 20 سال است در دانشگاهها به عنوان عضو هيئت علمي مشغولند ولي همچنان فرآيند استخدام ايشان انجام نشده است ولي مي بينيم يكشبه اين آقايون با توجه به عدم لياقتشان اينگونه رانت خواري مي كنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
22
نخبه ییییییی ملیییییییییییی!!! صلوات!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
24
هزاران آفرین به انتخاب عزیز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
153
حالا اقاي دكتر لاريجاني مي شود چنين فردي در مجلس باشد لطفا اعتبارنامه ايشان بررسي شود
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
24
البته در بعضي برنامه هاي تلويزيوني كه ايشان حضور دارند مجريان از ايشان با عنوان دكتر بذرپاش يا مي نمايند و به اين ترتيب ايشان دكتراي افتخاري صدا وسيما را دارند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
23
وقتی مجلس از حیثیت خودش در مقابل بی قانونی های دولت دهم دفاع نکرده از چنین تخلف کوچکی انتظار دارید از حیثیتش دفاع کند!!!!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
2
23
واقعا اگر اسناد درست باشد !!!!آقایان اسطوره های هزاره فلان چه جوابی دارند .کسی هست این نامردی ها را به دادگاه ببرد . هزاران سؤال دیگر هم هست
lhhh
|
-
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
16
میتونه انجام میده ماکه نمیتونیم هیچی .
علیدوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
28
هرچه بگندد نمکش می زنند.....شمابگویید راه گند زدایی ازنمک چیست ؟؟؟اگراین ادعاراست است چراپیگیری نمیشود؟اگردروغ است بازهم چراپیگیری نمیشود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
27
عملکرد دانشگاه تربیت مدرس در مورد بورس دختر دکتر دانشجو را چرا نمیگویید. اصلا درس خواندنش در دانشگاه تربیت مدرس همان زمان هم زیر سوال بود.رفت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
140
دروغگویی جزو ذات این گروه است.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
27
از ان دولت پاک هر چه بخواید در میاد
وحید
|
-
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
27
بیخود نیست فوق لیسانس گرفتن شده مثل دیپلم گرفتن!
دانشجوي دكتري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
31
سلام من دانشجوي دكتري هستم سه سال دونبال بورسم هيچ اتفاقي نيافتاده
خدايا ظلم تا كي،،،،
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
29
علاقه زیاد آقای احمدی نژاد به قدرت باعث شده تا برای آینده سیاسی خود سرمایه گذاری روی افرادی مانند آقای بذر پاش که سیر صعودی عجیبی از یک مشاور تا نمایندگی مجلس و احتمالا در نهایت کاندیداتوری ریاست جمهوری در دوره های آینده دارد را بنماید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
38
آقای بذرپاش، شما فرزند شهید هستید، خون پدرتان را پایمال کرده اید...
درود خداوند بر شهدا که جانشان را بر کف گرفته و برای جاری نمودن عدل پروردگار جان دادند...
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
68
لابد بورسیه اش هم در کشور انگلستان است! آنوقت می خواهید مملکت این طوری نشود؟! لابد 2 سال بعد هم که برگشت می شود رئیس مجلس!
پاسخ ها
دولابي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
مردم فهيمي كه يه ايشان راي دادند يك كمي به خود بياييند واقعا اين اقا بدرد اينكار مي خورد ايشان با ان كارنامه هاي رنگينش در خودرسازي در سازمان جوانان در روزنامه زدن و... اگر راست مي گوييد بچه هاي نخبه بي كس وكار را بورسيه كنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
70
خدایا دستمان بجز تو به چه کسی میرسد تا از این ظلمها و ناحقها به او شکایت و پناه ببریم. بنظر میرسد آلودگی زیاد شده و هیچ کس کاری نمی کند
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
44
ایشان کارهای مهم تری دارند!! تبیین و تئوریزه نمودن تئوری شل دینی!!و...! پ
پیگیری مسایل کلان کشور! بی قانونی های دولتی که 8 سال به ریش همه قوای عالیه کشور نیشخند زد! و هنوز هم روزی نیست که گند مسایل مالی شان بیرون نزند! که برعهده مجلس نیست!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
41
درود بر شما که این مدعیان دروغین را با سند و مدرک افشا میکنید تا جای ابهامی نباشد.
ایشون مصداق حزب باد هست.کسایی که بر اساس منافعشون جهت گیری میکنن.وقتی احمدی نژاد خوب بود حامیش بودن و وقتی دیدن همه دارن ازش بد میگن مخالفش شدن.باور کنید اگه دکتر روحانی پستی بهشون پیش نهاد کنه طرفدار سینه چاک این دولت میشن .
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
2
168
اینا فقط متخصص فتنه هستند ! نه فساد و رانت چون پای خودشان گیره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
42
مشكل اينجاست كه مرغ مجلس از اول غاز بود احمدي نژاد در پوش بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
0
44
یعنی همه اینا که نوشتین راسته!؟
سرم شاخ در آورد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
2
31
یعنی همه اینا که نوشتین راسته!؟
سرم شاخ در آورد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
232
49
ما انتظار برخورد با این جور افراد رانت خوار را داریم ولی سئوال این است شما زمانی که آقا زاده های هاشمی در انگلیس بودند هم اعلام واویلا کردید . که حرمت مجمع تشخیص خدشه دار شد؟ یا اون وقت مصلحت سکوت بود!
پاسخ ها
تلنگر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
عزیز من نکته فرق بین واقع و کذب است پاسخ یاوه گویان در مورد آیت الله هاشمی را ملت در انتخابات اخیر دادند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
این دنباله پروژه بگم بگمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
siroos
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
13
44
سلام
با عرض درود و سپاس فراوان بابت افشاگری ای که با دلیل و مدرک ارایه داده اید باید عرض کنم بیچاره ما دانشجویان دکترا که از سال 89 مدام در فراخوان ها شرکت کرده ایم و حتا دریغ از یک بار دعوت شدن برای مصاحبه چه برسد به بورس که این دوست عزیز و فرزندان نابغه ی! رییس سایق دانشگاه علامه که پنج روزه به آن دست یافته اند.
حلالتون نمی کنیم، هرچند می دونیم شما به این چیزا اعتقاد ندارید و ظاهری تسبیح گردان هستید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
72
اينجا کجاست سرزمين اسلام؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
52
یا خدا دارم سکته میکنم از این همه فساد،خودت به فریادم برس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
49
جانم به قربانت ای خدا چه شیر تو شیری شده
فرشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
32
38
ای ول انتخاب..............
یکی از دانشجویان دانشگاه ارومیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
33
38
در مورد امید طشت زر رئیس سابق سایپا آذین تحقیق کنید.
يك معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
18
17
در نامه اول عبارت : تخصيص بورس به " مشار اليها" و استفاده از ضمير " ها" در خور توجه است؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
14
28
واسه چی ما هیچ وقت هیچی نمی شیم چون این آقا می شه دکتر شتاخت تکنولوژی !!!
از تکنولوژی فقط اسمشو بلده یه موبایلم داره
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
12
36
این دولت کریمه بوده؟
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
12
23
افشاگری خوبی بود.مرسی انتخاب
هادی
|
BANGLADESH
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
17
31
اگر کسی با هر هر معیار و ابزار سنجشی، روند پیشرفت آقای مهرداد بذرباش را طی حداقل ده سال گذشته بررسی کند، پی به نبوغ و زیزکی ایشان خواهد برد. انصافا رشک می برم بر این همه آی کیو. این پیشرفت بیشتر به یک معجزه شبیه است.
ساسان
|
-
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
13
28
ما برای هزینه خوابگاه و ارسال مقالات و هزینه پایان نامه و ...که برای پرداختششون مشکل داشتیم کسی بهمون کمک نکرد و لی آقایان!!!
خدایا کجایی؟ خودت رسیدگی کن !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
16
26
من از فراخوان شهریور 90 تا حالا تو 4 تا فراخوان برای جذب هیات علمی شرکت کردم تا حالا هیچی نشده. خوب منم دانشجوی دکتری هستم ولی رانت ندارم . کاش رزومه علمی رو هم بررسی می کردند. خدارو شکر که فرهاد دانشجو رفت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
207
27
زمان خاتمی هم از اتفاقات افتاده بود. در همه دوره ها از این موارد کم نداریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
8
18
از چیزی می خواهید دفاع کنید که به نظر چند سالی است اقای به نام احمدی نژاد به زباله دان تاریخ فرستاده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
7
22
کسی که از کوچکترین موقعیتها به نحو احسن سو استفاده میکنه حقوق افراد دیگر را میخوره چطور میتونه نماینده مردم باشه؟صبح که از خواب بیدار میشه میره جلو آینه که موهاشو شونه کنه بره مجلس از حق ما مردم دفاع کنه از خودش خجالت نمیکشه؟
رضا گلابگير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
8
30
چرا نميزارين ادامه تحصيل بده!!!چرا جلوي پيشرفت مهردا در رو ميگيرين؟
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
6
14
وقتی هیچ قانون متعادل وبازدارنده ای برای ..... وجود ندارد !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
5
47
روی مرحوم کردان را سفید کرد.کجای کارید خود احمدی نژاد ومشایی یک معمای حل نشده باقی ماند تاحالا برره هم اینطور رئیس جمهور ندیده بود!!!
حسین اسداللهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
6
23
از این دست کارها در مملکت ما زیاد است به قول معروف مدرک کیلوئی اما خانم بنده برای هیئت علمی شدن دردانشگاهی باید 120ساعت حضور داشته باشد درحالی که 5 فرزند دارد آیا این عدالت است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
4
37
خدایا این چه عدالتیه!!!!!!!!!؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
5
43
تخلف در امر تحصیل ایشان زیاد است کاش تمام امتیازاتی که در اثر هر تخلف یدست آورده کان لم یکن گردد.
نکته دیگر این که چگونه ایشان نماینده مجلس شد؟
محمد
|
UNITED STATES
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
6
59
هردم از این باغ بری میرسد...
مهئی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
23
113
دم آقای بذر پاش گرم .سایپا را ترکوند و به زمین گرم
زدش حالا 10000 کارگر منتطر امروز یا فردا نامه اعمالشونو بدن دستشون و بگن بین بسلامت
اینکه چیزی نیست در برابر خیانتهای این آقا
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
19
90
با سلام
من خودم دانشجوی کارشناسی ارشدم . بیشتر از یکساله برای پایان نامه ام زحمت میکشم برای همین خوندن این مطالب هم ناامید کننده اس و هم عبرت آموز و خوب
تاکسی جرئت نکنه بی زحمت به جایی برسه
فقط خواهشا اگه بحثی میشه مثل این 8 سال نباشه که فقط بر اساس شنیده ها میشه
چون گذشته از اختلافات حزبی یا اشتیاق برای گفتن حقیقت به مردم باید آبروی آدمارو در نظر گرفت(هرچند آدم هایی بی آبرو باشند)
به امید روزی که حقیقت جویی و تلاش و تکیه بر عقل جای این رانت و زد و بند رو بگیره
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
5
89
از سایت انتخاب بابت این روشنگری که مدتها پیش باید انجام میشد بسیار تشکر میکنم.
نظرات بینندگان