arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۱۱۰۹
تعداد نظرات: ۱۹۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۲

دوستان نادان احمدی نژاد، دشمنان ناخواسته نظام، امداد غیبی برای روحانی!

این در حالی است که اولین نتیجه این اقدامات، به دلیل عادت این جماعت در «هزینه کردن از رهبر معظم انقلاب» منجر به تضعیف و در شرایطی که مردم و به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه با فشار سنگین اقتصادی ناشی از تورم و تحریمها مواجهند و از اقدامات دیپلماتیک برای لغو تحریمها و کاهش مشکلات اقتصادی به شدت استقبال می کنند، مخالف نشان دادن جریان حامی رهبری با مذاکرات هسته ای و تلاش برای لغو تحریمها، دشمنی ناخواسته این دوستان نادان احمدی نژاد با رهبر معظم انقلاب است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



در حالیکه اولین تماس روسای جمهور ایران و آمریکا در تاریخ دو کشور می توانست تا مدتها موضوع مورد توجه تحلیلگران قرار گیرد، اقدامات گروهی از نیروهای خودسر در تجمع غیرقانونی و شعار و هتک حرمت رییس جمهور، موجب شد تا سوژه جدیدی در عرصه افکار عمومی خلق گردد.

به گزارش خبرنگار «انتخاب»، تجمع حدود 50 تن از نیروهای خودسر مقابل فرودگاه مهرآباد، مسدود کردن مسیر حرکت کاروان رییس جمهور و هتک حرمت و حمله به خودروی رییس جمهور، موجب شده است تا فضای سیاسی کشور تا حدودی تغییر کند.

افراد تجمع کننده که از جنس همان گروهی هستند که از حوادث سال 1388، پای ثابت اغتشاش و درگیری بوده اند و آخرین اقدام مهم آنان، حمله به سفارت انگلستان در تهران و بهم زدن سخنرانی دکتر لاریجانی در حرم حضرت معصومه (س) بوده است، پس از برخورداری از مصونیت و عدم برخورد، این بار به خود اجازه دادند که به طرف رییس جمهور کفش پرانی کنند.

نیروی محترم و صبور انتظامی که برخی تجمعات در سال های اخیر را با پذیرایی خاص پاسخ می گفت، همانند واقعه اشغال سفارت انگلیس و حمله به رییس مجلس، در کلاسی بسیار بالاتر از پلیس فرانسه و انگلیس عمل کرد و کوچکترین برخوردی با آنها نداشت!

افراد مذکور که عمدتا جریان حامی احمدی نژاد در گذشته و حامی سعید جلیلی در انتخابات اخیر را تشکیل می دهند، خود را ذوب در ولایت دانسته و به رهبری منتسب می کنند، به ویژه آن که با منتسب کردن سخنانی با تعبیر «نخ تسبیح»، سعی دارند جریان خود را جریان مرکزی نیروهای ولایی و حزب الله نشان دهند.

این در حالی است که اولین نتیجه این اقدامات، هزینه کردن از وجهه رهبر معظم انقلاب است و در شرایطی که مردم و به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه با فشار سنگین اقتصادی ناشی از تورم و تحریمها مواجهند و از اقدامات دیپلماتیک برای لغو تحریمها و کاهش مشکلات اقتصادی به شدت استقبال می کنند، مخالف نشان دادن جریان حامی رهبری با مذاکرات هسته ای و تلاش برای لغو تحریمها، دشمنی ناخواسته این دوستان نادان احمدی نژاد با نظام است.

و مهمتر آنکه این اتفاق در شرایطی به وقوع پیوسته که کلیه ی اقدامات دکتر روحانی (اعم از سخنرانی، دیدار ها و...) با هماهنگی نظام و در راستای راهبرد جدید و اساسی نظام (نرمش قهرمانانه) تعریف شده است. این راهبرد براساس درک درست از شرایط و اوضاع بر اساس مصلحت مردم و حکمت و عزت تدوین شده است.

از سوی دیگر، این هتاکی ها اگرچه موجب تاسف است، اما از نظر خارجی و داخلی موجب موفقیت بیشتر رییس جمهور خواهد شد.

از منظر خارجی، غرب با مشاهده میزان بی منطق بودن و تندروی لباس شخصی ها، در می یابد که اگر امتیازات مناسبی به دولت ایران ندهد، زمینه شکست مذاکرات و بازگشت این طیف تندرو  به قدرت را فراهم می آورد و در داخل نیز تذکر احتمالی مقامات ارشد نظام به این گروه تندرو، موجب تقویت دولت و رییس جمهور خواهد شد و امدادی غیبی برای دکتر روحانی محسوب می گردد!


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹۴
در انتظار بررسی: ۸۳
غیر قابل انتشار: ۳۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2153
174
چی شد ازادی بیان وعقیده. زنده باد مخالف من.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آزادی بیان با پرتاب کفش؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آزادی بیان چه ربطی به حمله به افراد دارد ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
زنده باد مخالف من نه زنده باد کفش پرتاب کن!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
خوارج امروز...
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
بیا با لنگه کفش آزادی عقیده خودمو بهت ثابت کنم ببینم ظرفیتت چقدره :)))
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
البته كه آزادي بيان
البته كه زنده باد مخالف من!
اما كسي زنده باد لنگه كفش نگفته بود تا به‌حال
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
زنده باد مخالف من ؟! یارو با کفش حمله کرده به ماشین رئیس جمهور بعد تو بحث ابراز عقیده می کنی ؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
کسی مخالف آزادی بیان و عقیده نیست. اما آیا این نحوه اعتراض با پرتاب کفش و عربده کشی و حتی سوء استفاده از مقدساتی مانند نماز برای ایجاد راه بندان مورد تایید شماست؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آزادی بیان کجا و ایجاد بلوا و آشوب برای حفظ منافع کجا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
از کی تاحالا چماقداری و لنگه کفش پرانی و حتاکی شده بیان و عقیده؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آزادی بیان یعنی پرتاب کفش به منتخب ملت؟؟!
زنده باد مخالفی که عقل تو کلش باشه نه مخالفی که سنگ و لنگه کفش تو دستشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آدم بی ادبی که کفش و تخم مرغ پرت میکنه و با مشت به شیشه و جلوی ماشین تشریفات که بیت المال میزنه زنده باد نداره ٰ مخالف عاقل ملاک عمله وگر نه زنده باد القاعده هم به نحوی مخالف دیگه حتما
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آزادی بیان و عقیده بسیار هم خوب و اگر منصفانه باشد بسی سازنده هم هست. اما مشت کوبیدن و کفش پرت کردن به ماشین ریاست جمهوری در کدام قسمت این آزادی بیان قرار می گیرد؟
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
این چه حرفی
در مقابل مخالفان بی منطق شعار زنده باد مخال من کاربردی ندارد.
بهمن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آخه برادر زنده باد مخالف من که نباید به هر بی منطقی اجازه هر کاری که دلش خواست بکنه را داد. مگه روحانی رییس جمهور نیست مگه نگفته بود به من اختیار تام دادن برای مسئله هسته ای. بعد دوستان شما لنکه کفش میزنن. زنده باد مخالف با منطق من
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آزادی بیان بازدن کفش وتوهین به منتخب مردم!اگرقراراست بارهبرباشیم نباید جلوترازایشان حرکت کنیم>وقتی آقای رییس جمهورمی فرمایند دراین موردازمقام معظم رهبری اختیارتام دارند وظیفه ماسکوت است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
هر وقت یاد گرفتید در سکوت و آرامش اعتراض کنید بعد صحبت از زنده باد بکنید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
تو کجای دنیا، مخالفت رو با کوبیدن به شیشه ماشین شخص دوم مملکت بیان می کنن.
مخالفی حرف بزن. بیانیه بده.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اح..... جان به اين نميگن آزادي
د شتی
| SOUTH AFRICA |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آزادی بیان سر جایش درست ولی هتک حرمت از دیگران همیشه ممنوع حمله فیزیکی ممنوع دروغ ممنوع کفش پراکنی ممنوع ... حرف حساب اگر داری بزن و جواب حساب هم تحویل بگیر .
حاجی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
گفتن آزادی بیان نه اینکه دیگه هرکاری دلتون خواست بکنید کجای دنیا حمله ور شدن را آزادی بیان و عقیده نامگذاری کرده اند؟!
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
متاسفانه بعضی‌ها آزادی عقیده را فقط فحش دادن و کفش پراندن به سمت افرادی‌که با آنها هم نظر نیستند می دانند....
ميثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
جناب آقاي ناشناس اولا تا آنجا كه من مي دانم آزادي بيان و عقيده ربطي به عربده كشي و كفش پراني به رييس جمهور نداره . و افراد مي توانند خيلي محترمانه حرفشون را بيان كنند. ثانيا اين افراد كه خودشان را حزب اللهي و ذوب در ولايت مي دانند چطور از اين آزادي بيان در اعتراض به هزاران كار اشتباه دولت قبل استفاده نكردند!!!!! حيف ولايت كه كوته نظران براي سو استفاده و نيل به اهداف بانديشون ازش استفاده مي كنند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
حیفــــــــــــ که ما نبودیم !!
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
حالا هتک حرمت شده آزادی بیان!!!پس چرااین افرادخودسر به آزادی بیان رئیس جمهور که بااجازه ولایت فقیه بوده احترام نگذاشتند؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آزادي بيان يا آزدي كفش پراني ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
یه وطن پرست شریف کفش پرت نمیکنه . اونم بطرف رئیس جمهورش .
اون آقایی که به پرتاب کفش اقدام کرد عرب بود و تازه بطرف رئیس دولت تجاوزگر پرتاب کرد

یه ایرانی با شرف اینکارو نمیکنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اخه مخالفی که منطقش لنگه کفشه پرت کردن و فحاشی کردنه لیاقت جواب دادن داره ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
تونمی فهمی که خرابکاری وهوچی گری با آزادی بیان دوتاست؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اولا:انتخاب هم از آزادی بیان استفاده کرده
ثانیا: خاتمی گفت زنده باد مخالف من،نگفت بی ادب وفحاش باد مخالف من
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
مخالف با بي ادبي فرق داره دوست عزيز
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
ازادی بیان نه ازادی کتک کاری
اميد
| FRANCE |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آزادي بيان يا آزادي لنگه كفش؟ فاصله دست و دهان بعضي ها از حدود منطق گذشته....
سعید.ر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
بله درسته زنده باد مخالف من ، اما نگفتیم زنده باد هتاک و .....!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
حال کردی انقدر منفی خوردی ؟؟؟
Ehsan1733
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آیا پرتاب کفش آزادی ؟ یا بی قانونی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
الان یادت افتاد مخالف هم حق بیان داره؟(البته حق بیان نه حق لنگه کفش!)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اينا بيان نميكنند كه اينا خودسرانه اغتشاش ميكنند . پس ازادي بيان شامل اينها نميشود .
در ضمن ارزوهاي اسراييل را از دهان اينها ميشنويم .
یک دانشگاهی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
شما هنوز تفاوت آزادی بیان با آزادی توهین و هتک حرمت را نفهمیده اید، لذا جواب امثال شما خاموشی است.
pili
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
دوست عزیز ناشناس. به قول خودت آزادی بیان و عقیده . ولی این افراد که به نوعی تکفیری های داخلی می باشند پا را از آزادی بیان فراتر نهاده و آزادی اقدام خشونت آمیز و غیر قانونی را دنبال می کنند. این گروه تکفیری چرا بدون مجوز وزارت کشور تجمع کردند و مسیر تردد مسافران را مسدود کردند و با کفش پرانی از رئیس جمهور مورد تائید و وثوق مقام معظم رهبری استقبال کردند؟ آیا آزادی کفش پرانی را معادل آزادی بیان می دانید؟اندکی تامل کنید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
از چه زمانی به پرت کردن کفش ازادی بیان وعقیده گفته می شود؟
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آزادی بیان و عقیده؟ الحق که نزد امثال تو بین پرت کردن کفش و عربده کشی با ابراز عقیده تفاوتی وجود ندارد!
ناشناس
| GERMANY |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
"ازادی بیان وعقیده"

کلمات سنگینی‌ بیان کردید

آزادی بیان و پرتاب کفش؟؟؟؟

عکسها بیانگر ازادی شما در هشت سال گذشته هستند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آزادی بیان و عقیده و نه توهین و افترا. در ثانی اگر یکی از این اقدامات را طرف مقابل شما میکرد که از نظر امثال شما کافر بود و مهدور الدم
یک ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
ازادی بیان بله ولی نه کفش پرتاب کردن طرف رییس جمهور
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آره ولی به شرطی که لنگه کفش پرت نکنه! ضمنا آزادی بیان با آزادی عربده کشی و خیابون گیری فرق می کنه عزیز جان.
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
بیان و عقیده باید ازاد باشه ولی هتاکی و لات بازی نه
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
کفش پروندن از کی تا حالا آزادی بیان شده؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آزادی بیان با آزادی بی تربیتی و بی حرمتی متفاوت است. این رفتارها نتیجه عکس برایشان دارد. در واقع خودشان را مسبب و موافق مشکلات مردم و عقب ماندن کشور معرفی می کنند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
به اشتباه مثبت دادم. ببخشید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
شما فرق دشمن را با مخالف عوضی گرفتی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
مخالفت آدابی دارد
جالب این است که فقط وقتی منافع شما به خطر می افتذ این شعار خاتمی را به یاد می آورید
کجای دنیا به این رفتار ها مخالفت می گویند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
زنده باد مخالف من با لنگه کفش؟
هومن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
گفتیم زنده باد مخالف من . نگفتیم با لنگه کفش و تخم مرغ بیا بزن به رییس جمهور یک مملکتو بهش توهین کن ! فکر نمیکنی اینکار اهانت و هتک حرمته ؟! یکی با لنگه کفش بهت بزنه چیکارش میکنی ؟! حتما بهش میگی زنده باد مخالف من !
پورجواد
| UNITED STATES |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
هموطن ناشناس
آزادی بیان و مخالفت با دیگران با روشهای عقلانی و دمکراتیک مد نظر است یعنی اینان اگر در سایت ها و روزنامه هایشان برعلیه هر فرد مستدل (عقلی و یا سندی ) مطلب بنویسند نباید معترض آنها شد نه اینکه با روش گروههای فشار و بیعقل. این ملت چندسالیست زخم خورده این گروههاست گروههایی که ندانسته (یاخدای ناکرده دانسته) با اسرائیل هم آوازی دارند جالبست که نتانیاهو نیز بدلیل عملکرد تیم ایران از ما عصبانیست.
فاعتبروا یا اولی الابصار
خودم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
عزیز دل برادر،گفتن آزادی بیان،نگفتن آزادی اغتشاش.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
شما آزادی بیان را با عربده گشی و پرتاب سنگ و کفش اشتباه گرفتی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
برادر بزرگوار کجای دنیا به توهین میگن عقیده؟؟؟!!!کسی نگفته آزادی بیان محدودیت نداره!قرآن سر نیزه نکن یا شیخ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
داداش خودت داری میگی آزادی بیان و عقیده فکر نکنم لنگه کفش و مشت و لگد عقیده یا بیان باشه!!!
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
حالا چی شد بعد 8 سال آزادی بیان یادتون افتاد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
کفش و یا هر شی دیگری پرت کرد یا کوبیدن بر یکی از مقامات عالی کشور که با رای اکثریت و در شرایط دموکرتیک انتخاب شد، جز به ضرر ملت ایران منافع این کشور و حتی خود شماست، زیرا هر روز که میگذرت نفرت مردم از شما بیشتر می شود. ازدی بیان نتیجه زور بازو صدای بلند نیست ازدی بیان نتیجه شعور هر انسانی است، وجه تمایز هر حیوان و انسان در شعور اوست وگر نه خیلی از حوانات هم صدایی به مراتب بلندتر دارند.
سپيدار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
گفتيم زنده باد مخالف من،نگفتيم زنده باد توهين و عربده كشي و هتاكي و پرده دري.
مخالف،نظر مخالف ميده،كفش پرت نميكنه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
ازادی بیان یعنی لنگه کفش پس شما هم بیا من ازادانه نوارشت کنم زرنگ خان مایی که به ازادی معتقدیم ادب هم داریم سید عزیز ما که خار چشم شماست می گوید ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
تازه اول کاره
وطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
فقط یک کلام:ما تا امثال این افراطیون رو داریم خیلی مونده تا متمدن بشیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
من دریک شهرستان کوچک درجنوب کشورزندگی میکنم همشهریانم تقاضاکرده اندکه باامضای طوماری وارسال آن به مسئولین مربوط اقدام این افراد خودسررا محکوم کنیم.توخودحدیث مفصل بخوان ازاین مجمل.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
گفتند ازادی بیان و عقیده.نگفتند ازادی پرتاب کفش .الان مطلب جا افتاد برات عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
گفته اند آزادي بيان (‌زبان ) نه آزادي لنگ كفش
بی نام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
هنوز فرق بین آزادی بیان و پرتاپ لنگ کفش رو متوجه نیستی؟؟
نادر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
هر کس می خواهد مخالفت کند، باسم الله! این همه رسانه وجود دارد از جمله رسانه ملی! اما کفش پراکنی که آزادی عقیده و بیان نیست!
اتفاقا کفش پران ، کسی است که باآزادی بیان و عقیده دیگران مخالفت عملی می کند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
خدای من !!!!!!!!!!!!

من خودم به جناب قالیباف رای دادم ولی خدائیش مخالفان روحانی گوی ..... را ربودند
طرف فرق لنگه کفش رو با آزادی بیان نمی دونه بعد میاد راجع به سیاست های کلان مملکت حرف میزنه

طفلک حسن روحانی با چه کسانی روبرو شده
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
26
1002
اینها متاسفانه چی جور میگن ما ولایی هستیم؟؟؟
خود رهبری مگه ماجرای لاریجانی رو محکوم نکرد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اینها حتی نمی فهمند توصیه های رهبری چه بوده چه رسد به اینکه به آن عمل کنند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
یعنی رهبری عزیز چقدر مظلوم هستن که این تندروهای بی منطق خودشون رو میچسبونن بهش یاد اون حرف دکتر جلالی افتادم تو مجلس که در جواب رسایی گفت من از این عبارات مشمئز کننده رسایی درمورد رهبری عذر خواهی میکنم! دوست نادان اند
انصاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
50
733
آیا آقای روحانی می تواند با آنها برخورد کند ؟ مطمئن باشید در صورت عدم برخورد مناسب با این افراد سفرهای رئیس جمهور همواره با خطر خواهد بود . تا کی سکوت ؟ از دکتر روحانی می خواهم مثل آقای خاتمی با اینها مماشات نکند . مگر اقدام علیه امنیت ملی محاربه نیست . حکم محاربه هم اعدام است . چنین کسانی را باید اعدام کرد . از سایت انتخاب می خواهم نظر من را بدون سانسور بگذارد و قوانین مربوط به اقدام علیه امنیت ملی و جان رئیس جمهور را به این افراد گوشزد کند .
پاسخ ها
sadeghi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
یادمان نرود حضرت علی (ع)به مالک اشتر چه فرموده است کشور ما تکثر گرا است و این باعث قوت نظام است که مسالمت آمیز هر چیزی را میتوان گفت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اقای انصاری تند نرید سوای حرکات توهین امیزشون که جای بحث دارد اعتراض حق همه هستش
علی نژاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
کسی با کار زشت این چند نفر موافق نیست، من به عنوان یه بچه حزب اللهی به شدت این کار رو محکوم میکنم . اینها حامیان رهبری نیستند یه عده خودسر هستند . ولی نظر آقای انصاری هم جالبه!!! پس حکم آقایانی که سال 88 اقدام علیه امنیت ملی کردند و کشور رو تا ورطه سقوط پیش بردند چیست؟؟؟؟
امینم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
دوست عزیز منم با تو موافقم که کارشون اشتباهه و باید برخورد قانونی شود نه اینکه دیگه اعدام شوند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
23
579
احسنت موافقم
ضمنا مردم این جوری این جماعت را بهتر میشناسند و دورشان خالی میشود.
JoeIV
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
18
607
به اختصار گروه خوارج
حسین
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
13
483
اینها رو که میبینم یاد خوارج میوفتم..متاسفانه افراط باعث میشه که شخص از یک طرف بیوفته و اینطور در جهالت فرو بره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
19
552
این افراد خودسرهیچ غلطی نمی توانند بکنند ،زیرا مردم ایران پشت سر روحانی ایستاده است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
این حرفت باید شعار مردم باشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
با سلام
موافقم به شرطي كه ملت محكم پشت سر منتخبشان بايستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
16
464
يك بار براي هميشه جامعه رو از لوث اين افراد پاك كنيد لطفا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
15
325
اي برادر تو همه برچيده اي - ما بقي خود استخوان و تيشه اي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
12
409
خدايا
ديدن قيافه و رفتار انیها، انسان رو ياد خوارج زمان امام علي ميندازه !
پاسخ ها
مصطفی
| UNITED STATES |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
من نمی دانم آقای میرباقری که سریال امام علی را میساخت چگونه به این نتیجه رسیده بودکه خوارج آن شکلی هستند که به گریمور گفته بود خوارج را آنطور گریم کند و الحق که من هر وقت تصویری از گروه فشار در مقاطع مختلف دیده ام یاد خوارج زمان امام علی افتاده ام
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
14
334
فقط میتونم بگم آفرین انتخاب...!!! آفرین انتخاب......!!!آفرین انتخاب.....!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
موافقم. بسیار تحلیل دقیقی است
همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
15
282
این هتاکی ها اگرچه موجب تاسف است، اما از نظر خارجی و داخلی موجب موفقیت بیشتر رییس جمهور خواهد شد.
پاسخ ها
هموطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
این حرف درست نیست. اگر اینطور باشد عده ای تحریم را موجب تقویت استقلال و خودباوری می دانند. پس تلاش برای رفع تحریم کار بدی است!! باید همه رفتارها منطقی باشد. نباید افرادی موجب وهن مقامات و منتخبین ملت و معتمدین رهبری شوند. با برخورد مناسبی صورت گیرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
13
302
روزی رو ببینیم که نسل این افراطی ها از ایران ریشه کن شده....
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
8
270
شما خودتان را ناراحت نكنيد.. از قيافه طرف مشخصه كه دست خودش نيست!!!!!!!!!!!
سربازسیدعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
14
224
واقعا براشون متاسفم "این ادمها در لباس بسیجی وارد شدند ولی بسیجی نیستند و فقط می خواهند بسیج را نزد مردم بدنام کنند.
پاسخ ها
مصطفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
عزیز من : سرباز سید علی - متاسفانه در این دو دهه بعد از جنگ هر فرد خاطی که به جهاتی برای رسیدن به مقاصد خود دست به حماقت های بی منطق زدند برای پوشش چهره نادانی خود نام بسیج و بسیجی را لکه دار کرده . لذا خواهشا دیگر حتی برای مثال نباید اسم بسیجی را بر روی چنین اشخاصی گذاشت . بگذارید طهارت بسیج و بسیجی همان طهارت دوران دفاع مقدس باشد زیرا بیان همین تمثیل ها بر دیدگاه نسل های بعدی ما تاثیر بسیار بدی خواهد گذاشت . در کامنت ها عناوین بسیار خوبی بود و بهترین آنها همان عنوان خوارج است . زیرا وقتی این مملکت دیدبانی فقیه و آگاه همانند رهبری عزیز دارد . من متحیرم اینان چه کسانند . پس بدانید این افراد نه دلسوز مردمند و نه نظام مقدس جمهوری اسلامی . اینانن سیاهی لشگر نادان دشمنند که خود هم نمیدانند چه میخواهند و چه میگویند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
12
243
ما منتظر برخورد قاطع با این گروه خوارج از سوی مجلس و دولت محترم هستیم تا بار دیگر این رفتار وحشیانه و بدون فکر و اندیشه باعث تخریب مقام ولایت و جمهوری اسلامی در دنیا نگردد
ایوب
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
9
191
این که همه افراد بتونن آزادانه نظرشون رو بگن خوبه
ولی اینها واسه حرفشون دلیل منطقی ندارن و میشه گفت نونشون با رابطه ایران و آمیرکا قطع میشه
خدا هدایت شون کنه که به اسم دین سر مردم بالا نیارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
9
181
این افراطی ها همون هایی هستند که هشت سال خون ملت تو به شیشه کردند اگر قابل هدایتند هدایت وگرنه با ملتی طرف خواهند شد که همگونه که شاه رو بیرون کردند و صدام و نابود کردند انها رو نیز نابود خواهند کرد این حرف اخر ما بااینهاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
9
169
دوست نادان رو خوب اومدی
واقعا" مغز ندارند این جماعت
البته دوست نادان اوطرفی هم کم نیست
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
13
166
شما اصلا ظاهر و قیافه این ادما رو تو عکس یه براندازی بکنید !! باور کنید رهبرم از وجود اینگونه ادمها در جامعه رنج میکشه ! خدایا ملت ایران را از شر این ادمهای افراطی و تندرو که وجودشون فقط منشا شر هستش نجات بده . امین
سرور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
9
146
اینها خیانتکار به ملت هستن که فقط به خاطر منافع خودشون دنبال سنگ اندازی در رابطه ایران با امریکا هستن و گرنه اگه ذوب در ولایت هستن چرا به نور چشم رهبر کفش پرتاب کردن
majid
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
7
124
راستی اینها چه کسانی هستن ؟ فکر کنم دولت با این اوصاف اول باید از این افراطی ها برای برنامه های داخلی و خارجی اجازه بگیره بعد از مقام معظم رهبری.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
7
131
من اعتقاد ندارم دشمنی همه ی اینها با نظام ناخواسته است
غریبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
263
36
کارشون غیر اخلاقی بود ولی با اونا موافقم کاش یه جور دیگه ابراز مخالفت می کردند کمر مردم رو گرانی نشکسته بلکه ادعاهای پوچ و فاهی شکسته به نظرم گفته امام حسین (ع) رو باید تو کشور جار بزنند که مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت هستش شهیدان بی ادعا کجایید ببینید که داریم با دشمن، دوست می شیم.
پاسخ ها
رهگذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
از نظر شما خشک مغزان امام حسن (ع) که با معاویه صلح کرد و امام رضا (ع) که ولایت عهدی مامون رو پذیرفت زندگی شان (زبانم لال)در ذلت بوده. از همه امامها فقط امام حسین (ع) رو انتخاب کردید که بتونید کارهاتون رو توجیه کنید. اینکه شیوه امامان با هم فرق می کرده معنیش این است که در هر دوره ای باید به توجه به مقتضیات اون زمان تصمیم گرفت و عمل کرد و گرنه امام رضا (ع) هم به جای پذیرش ولایت عهدی به امام حسین (ع) اقتدا می کرد و شمشیر می کشید و جنگ می کرد. چیزی که مطمئنم شما قدرت فهمش را ندارید. و آخر اینکه مظلوم امام حسین (ع) که بعد از قرنها هم هنوز مظلوم است و عده ای از اسم مبارکش سوء استفاده می کنند.
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
شما هم که کم میارین از شهدا وامام حسین خرج کنین
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
به نظر من اگر قرار بر این بود که شمشیر و جنگ ندای اسلام باشه از 12 امام ما فقط یکی در میدان جنگ به شهادت نمی رسید و همه بدین سبک شهید می شدند. ندای اسلام صلح و محبت است. اما متاسفانه آنچه شما از اسلام به دیگران نشان می دهید ، خون و شمشیر و خشونت است. در ضمن شما اگر زمان پیامبر هم بودی احتمالاً در صلح پیامبر با کفار به پیامبر هم حمله می کردی!!!!
رضا
|
GERMANY
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
6
148
این ها جزو همان ظاهرآ "دانشحویان" هستند که به سفارتخانه ها هم حمله و هجوم مبیرند!

سیستم قضائی کشور چه زمانی در مقابل این قانون شکنیها به جد وارد میدان شده و جلو ضررهای ناشی از این رفتارهای زشت و مضر به حال کلی جامعه را سد خواهد نمود؟
890
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
7
140
به دوستان عزیز حزب اللهی توصیه می کنیم از رهبری سبقت نگیرید فرماش رهبر در مورد حوادث 22 بهمن قم: اگر حزب اللهی هستید از این کارها انجام ندهید و اگر نیستید که حسابتان مشخص است.
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
7
87
اشتباه ميكنيد غرب از اختلافات داخلي سوءاستفاده ميكند ، آنها وقتي ببيند مردم و دولت يك صدا هستند امتياز ميدهند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
4
100
از هر منظر که نگاه کنید مجوزی برای افراطگری نیست باید نیروی انتظامی و شخص ایت الله آملی با این افراد مقابله کنند دوران کفن پوشی را باید پایان داد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
6
90
نمیدونم از کی این گروه تند رو مثل قارچ سمی شروع به تکثیر کرد اما شکر خدا نتیجه ی انتخابات اخیر باعث شد که ریشه ی بی ریشه ی این افراطی ها خشکیده بشه
کمال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
5
78
ببین چطور خودش را نماینده حزب الله و حزب اللهی در ایران می دونه و حزب الله رو بدنام میکنه!
مرتضي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
6
84
من خودم به آقاي روحاني راي ندادم ولي متاسفم براي اين آدماي بي بصيرت كه خودشونو بالاتر از رهبري ميدونن مايه ننگن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
58
احسنت
جواد
|
-
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
117
19
لطفا در اظهار نظرهایتان مقداری رعایت انصاف را داشته باشید.
شما از دوستان عاقل چه کسی هستید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
5
86
قدر این دولت رو بدونید و گرنه ... ودر حفظ واستحکام اقای روحانی سعی وتلاش کنید به خدا تاپنج یا شش سال دیگه حداقل یکی از اعضای G20خواهیم بود به امید حق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
5
89
چرا كسي با اين افراد برخورد نمي كند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
6
84
دستگیرشون کنید
طوسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
5
99
مگه همه ی ملت ایران همین چند نفرند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
4
100
خیلی قشنگ بود! خوشم امد.
این امدادهای غیبی رو خوب اومدی:-) هنوز اون هاله هست رو سرشون ولی داره عکس عمل می کنه!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
6
118
تقدیم به کسی که رفت:

دوستي با مردم دانا نكوست
دشمن دانا به از نادان دوست
دشمن دانا بلندت مي كند
بر زمينت مي زند نادان دوست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
223
20
هرچند منتشر نمی کنید ولی از کجا نتیجه گرفتید این افراد با احمدی نژاد و جلیلی ارتباط داشتند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
قشنگ این دو تا عکس رو که همین طوری نزده که!؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
مثل اينكه شما در مريخ تشريف داريد!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
خیلی با حالی ، تازه خبر خون شدی ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
از اونجایی که در حرم کریمه اهل بیت هم همینها هتک حرمت کردند این جماعت تندرو فلزشون یکیه همیشه درحال فریاد زدن پرت کردن توهین کردن تخریب کردن و... خلاصه بگم با اخلاق و متانت و آرامش نمیتونن رفتار کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
8
141
كاش همه مردم يك دل ميشدند و دهان اين افراد جاهل خودسر را خرد ميكردند
پاسخ ها
یاشار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
انشالله در بازگشت آقای ظریف همه با هم خواهیم رفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
8
107
این نیروی صبور انتظامی اگه ما هم کاری کنیم همین قدر صبور ومنطقی می مونه یا .......
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
10
83
روحانی مظلوم!!!!!!!!!!!
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
10
86
این جماعت چه میفهمن صلح چیه، برداشته شدن تحریم ها چیه.. فقط باید بهشون گفت خلایق هرچه لایق!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
8
104
اینها تکفیری هستن، خوارج هستند. مرگ بر ناکثین و مارقین و قاسطین که دل مولامون علی رو خون کردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
7
79
خداشرافراطون ودوستان نادان راازسراین انقلاب ومردم ایران کم کنداگراینهاپیرورهبرانقلاب وامام هستندچراارزشی برای رای مردم قائل نمی شوندوبااسرائیل ووهابیون دراین زمان حساس همنواشده اند
مجتبی
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
7
86
انتخاب این شخص از دوستان جلیلی هست
reza ahmadi
|
GERMANY
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
5
71
اینا با این کارشون دل رهبر رو خون میکنند. رهبری معظم انقلاب با مذاکره موافق هستند اینو همه مردم و مسولین نظام فهمیدند به جز این جریان انحرافی خوارج
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
6
94
10 سال پیش وزرای اروپایی وقتی از تهران میرفتند با دیدن همین افراد فهمیدند که نیازی به دادن امتیاز ه ایران نیست و فقط کافیست کمی مذاکرات را طولانی و پیچیده کرد تا این جماعت پنبه ایران را بزنند . امروز هم میبینیم بعد از شلوغ کاری این جماعت نادان آمریکا شروع به شرظ و شروظ گذاشتن برای مذاکره کرده است . باور کنید اگر آمریکا و اسراییل 1 میلیون جاسوس سیا به ایران میفرستاد تاثیر اقدامات این جماعت را نداشت . اینها تا ناف اسراییلی هستند . بیخود آنها را حتی به شک منصوب به رهبری نکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
6
127
خطراین دوستان نادان برای انقلاب ازاسرائیل هم بیشتراست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
دوست نه دشمن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
26
دقیقا یاد خوارج نهروان میفتم،کسانی که به اسم اسلام از رهبرشون حرف شنوی نداشتن و ندارن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
27
ایشون رییس ارشدستاد انتخابات جلیلی هستن.عکسای زیادی با آقای احمدی نژاد و جلیلی داره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
18
نادان نه بلکه ...
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
26
اگر در مجازات اینگونه افراد در گذشته کوتاهی نمی شد امروز جرئت چنین حرکاتی را نداشتند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
22
دوستانی که میگن آزادی بیان چی میشه محض اطلاع آزادی بیا در هیچ کجای دنیا شامل پرتاب لنگه کفش و زدن مشت نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
23
تلک الایام نداولها ...این جماعت قبلا هم بوده اند زمان صلح پیامبر زمان صلح امام حسن زمان بیعت امام رضا با مامون که حتی قصد جان امام را کردند و عده ای 7 امامی شدند اینها در دین خود را از پیامبر هم مسلمان تر می دانند
يك طلبه تهراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
5
34
بيشتر اين افراد را از نزديك ميشناسم. پيرو بحثهاي عاقلانه و منطقي نيستند جز جدل و داد و بيداد هنري ندارند. فقط يك كليات مقلدانه اي از بعضي آقايون ياد گرفته اند و بعد گمان ميكنند فقط آنها هواخواه انقلاب اسلامي و امام و رهبرند! ارزش زيادي براي مردم سالاري ديني و مطالبات مردم قائل نيستند. شهادت ميدهم كه رهبري را تا جايي قبول دارند كه مطابق ميل و فهم آنها نظر دهد در غير اينصورت با صد توجيه شگفت آور از رهنمودهاي رهبري فرار ميكنند.
دوستان من وقتي بعضي از ماها در دفاع عاقلانه و بدون افراط و تفريط از دين و انقلاب اسلامي و اصول روشن نظام و رهبري محترم كم ميگذاريم و گاه بي منطق مخالف خواني ميكنيم، آنوقت اين جماعت خشك مغز ميشود تنها ميراث دار اسلام و انقلاب و نظام و ولايت و به خود حق ميدهد از جانب مردم حرف بزند! حق يارتان...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
من هم حرفای شما رو تصدیق میکنم بنده خودم با اینکه یک اصولگرا هستم بارها با این جماعت بحث کردم اینها دائما درحال تفسیر به رای سخنان رهبری هستند و همیشه سخنان آقا رو یک جوری توجیه و تاویل میکنند به نفع خودشان جالبه که من رو متهم به انحراف از ولایت و ضعف اعتقادی کردند بدون حتی یک دلیل منطقی و ارتباطشان را تقریبا قطع کردند البته بنده هم علاقه ای به برقراری ارتباط ندارم با این جماعت من دوستی با یک اصلاح طلب ولایتمدار ترجیح میدم با این جماعت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
36
اوج انقلابی گری این افراد :

۱.حفظ روحیه پرخاشگری!

۲.حمله فیزیکی به مخالفان حزب حالا هرکی میخواد باشه ! ( لاریجانی - روحانی - سید حسن - ... ) در هر زمان و مکان ( حرم حضرت معصومه - حرم امام - ... )‌ با هر وسیله ای ( مهر - کفش - ... ) !

۳. انتشار کاریکاتور و عکسهای مسخره شده مخالفان در فضای مجازی!

۴.ظاهری دم از رهبری و اسلام زدن در موقعی که هوا پسه و داریم لو میریم!

۵. تداعی کردن حادثه پرتاب لنگه کفش به بوش توسط یکی از اعضای حمله کننده به حسن روحانی !ْ

۶.برداشتهای سطحی و کاریکاتوری از اقدامات انقلابیون بزرگ در تسخیر لانه جاسوسی به طور مثال : تسخیر سفارت انگلیس !

---

عامل این کارهای دشمن شاد کن چیه؟ : ۱.برداشتهای سطحی و کاریکاتوری از اقدامات انقلابی واقعی!... ۲.عبور از قوانین! عبور از اسلام! عبور از رهبری انقلاب!...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
4
19
این دوستانی که با منطق و ادبیات خاص خودشون اعتراضشونو اعلام کردن رو به سعه صدر و اطاعت بیشتر از مواضع رهبر انقلاب دعوت میکنم و توجه بقیه دوستان رو به پاراگراف آخر این مقاله جلب میکنم.

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
28
از این جماعت بی خرد نمی توان انتظار بیشتر از این داشت
رزمنده
|
UNITED STATES
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
55
10
ماطرفدار امام حسين (ع) هستيم هرگز زير بار ذلت نمي رويم .اين تحريمها هيچ تاثيري در اراده ملت ايران ندارد.گول آمريكا رانخوريم به گفنه رهبر كبير انقلاب امام خميني (ره) آمريكا شيطان بزرگ است.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
55
5
این راهی که دیپلماسی جدید ما را میبرد بجز نابودی برای کشور نیست . این خط و این نشان. بعد از مذاکرات خواهید فهمید آنها چه چیزهایی را مطالبه میکنند برای لغو تحریم ها بطوریکه خود آقایان روحانی و ظریف به غرب برای این رویکردش بد و بیره خواهد گفت. البته به هر حال این مسیر دیپلماتیک باید طی شود تا شاید جواب دهد اگر نداد کسی بعدا تردید نکند که تنها راه مقاومت است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
29
خودسر یعنی خوارج نهروان یعنی متعصب تندروی خودشیفته
نباتلخ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
4
19
لطفا در راستای آزادی بیان پاسخ جناب صادق شهبازی (که در برخی از سایت ها منتشر شده است )را بازنشر دهید.
معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
29
تا این افراد نادان هستن احتیاج به دشمنی مانند اسرائیل نیست
تبريزي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
6
30
اين انحرافي ها همشون اجير شده ليد ر جريان انحرافي ميباشند.
مرگ بر ضد ولايت فقيه.
مرگ بر جريان انحرافي .
مرگ بر حاميان جريان انحرافي.
سلام بر روحاني.
عاطفه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
29
حالا که یه کسی پیدا شده که زبان اعتدال داره چرا اینطوری میکنند؟واقعا براشون متاسفم.........................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
27
آقا برید سراغ تدوین قانون برخورد با اینها
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
یعنی کفش پرانی به ماشین رئیس جمهور توی هیچ قانونی مجازات نداره؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
56
6
حالا كه همه كاسه كوزه ها سز احمدي نژاد ميشكنه اين يكي هم روش.....
از كجا ميدونيد اينا با احمدي نژادن آخه؟؟؟؟؟؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
28
درود بر... انتخاب که حرف دل مارا زدی ،احسنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
32
دورتون تموم شده بابا
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
33
خدا کیا میخواستن مملکت و اداره کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
33
خدایا امام علی از دست امثال اینا چی کشید؟؟؟
setare
|
UNITED KINGDOM
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
34
عدو شود سبب خیر....
فرهاد
|
UNITED STATES
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
35
با بودن این افراد کوته فکر احتیاج به دشمن نداریم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
37
نادان را از هرطرف نوشتم وخواندم نادان شد.
این جماعت اصلاح نمیشه دوستان
طوسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
27
مگه همه ی ملت ایران همین چند نفرند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
32
این افراد خود را بالاتر از رهبر و رای مردم می دانند.
لطفا نیروی انتظامی به شدت با این خوارج نادان و بی ترمز برخورد کند تا عبرت شود.
مردم از این افراطیون زود جوش متفرند.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
4
33
هیچ کس بیشتر از اینگروه دشمن رهبر نیستند!بیشتر از هر کس و هر گروه دیگر به وجهه ی ایشان در سطح داخل و خارج خدشه وارد می کنند.واقعا باعث تاسف هست.
محمد
|
UNITED KINGDOM
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
1
31
اين ها به جاي عقلشون زبونشون كار ميكنه
طوسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
34
مگه همه ی ملت ایران همین چند نفرند
شهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
33
آزادی بیان با تخریب دیگران در یک جامعه با هم فرق میکند دولت جدید خط مشی آن اعتدال است.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
26
در جای جای تاریخ و در دورانهای مختلف و کشورهای مختلف همیشه افرادی بوده و هستند که مخالف باشند ولی نحوه مخالفت می تواند منطقی و حقوقی باشد یا به مانند ...
hgdgf
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
87
19
خیلی سایت شما جالبه اصلا مخاطب مخالفی ندارین همه موافق شما هستند یعنی شما مخالف را تبدیل به موافق میکنید ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ابراهیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
الان ببینید امریکایی ها واسرائیلی ها چه جور دارن بشکن میزنن و میگن اونا اول از ما خواستن باهاشون مذاکره کنیم نتیجه اش برای ما چی بود؟ آبروی رفته. هرکی می خواد باشه رئیس جمهور یا هر کس دیگر باید در برابرتوطعه آگاه باشه. ما از اول انقلاب داریم میگیم نتیجه ی مذاکره با آمریکا ضرره مگر اینکه واقعا تو دولتشون تغییر اساسی ایجاد بشه .این مخالفت ها هم باید با شه ولی نه با این مدل رفتار بی مورد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
2
12
اسلام دین عشف محبت وصلح ودوستی است
habib
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
3
9
والله اينها بويي از حزب الله نبرده اند, دارند ابروي حرب الله واقعي را ميبرند. وكرنه دكتر روحاني فطعا با نطام هماهنك است. بايد با اينها طبق قانون برخورد شود, وكرنشود, هر دفعه اقاي روحاني جايي برود, برادران خودجوش هستند و بدتر ميكنند.
محمد
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
1
13
چرا مجلس، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات سکوت کرده و اقدامی نمی‌کنند؟ هتاکی به رئیس مجلس و رئیس جمهور جرم کمی است؟ شاید هم منتظر هتاکی نسبت به مقام بالاتر مملکت نشسته‌اند؟ لطفاً آقایان اقدام و برخورد کنند
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
1
16
اینها همان خوارج هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
12
30
ادب وفرهنگ اسلامي ايراني چيز ديگري است اينها بي ديني وبي فرهنگي است
مجید
|
PORTUGAL
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
1
13
آدمهای خوب همیشه کارهای خوب وآدمهای بد کارهای بد می کنند اما آدمهای به ظاهرخوب برای کارهای خود به سراغ دین میروند
بیایید این آدمهارانبینیم
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
1
12
سلام
فکرمی کنم نظراکثرمردم ایران اجرای قانون باشداین برادرانی که به خوداجازه داده اندبه رئیس جمهورکشورتوهین کنندبایددرمقابل قانون پاسخ گوباشنداگرقانون درکشوربرای همه اجراشودکارهابه سامانخواهدشد
باقر پ کنگا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
1
9
اینها کسانی بودند با هر کس که رئیس جمهور شود فرقی ندارد چه کسی باشد اینها موضع مخالف دارند وبرای مخالفت ایجاد شده اند خداوند اینها را به راه راست هدایت و به دامن انقلاب اسلامی بر گرداند.
صادقی نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
1
12
رئیس پلیس تهران باید جوابگو باشد . جناب آقای وزیر کشور شما کجا بودید؟ ایا این آقایان اگر بجای کفش چیز دیگری پرتاب می کردندند چه کسی جوابگو بود ؟
بیسمارک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
2
8
خداییش منم با این کارشون مخالفم اما هیچ عکسی از حمله با کفش و تخم مرغ ازشون منتشر نشده
saleh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
1
14
این افرادی که بی حرمتی کردند ..... هستند.آبروی ایران را اینها می برند....حیف
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
1
9
یک تفاوت فاحش میان دو طیف افراطی و طیف اعتدال وجود دارد. تفاوت در نحوه ابراز عقاید است. مخالفان احمدی نژاد عمتاً معتدلین بودند که فقط از طریق صحیح اعتراض خود را بیان می کردند، طریق صحیح یعنی طریق نوشتار و گفتار مطبوعاتی و کارشناسی. اما مخالفان روحانی تافراد تندرویی هستند که عقاید خود را به شیوه پرتاب کفش و گوجه و تخم مرغ بیان می کنند. آنکه می نویسد با نوشته و آنکه می گوید با گفتار و آنکه با پرتاب کفش و گوجه و تخم مرغ عقاید خود را می گوید با همان کفش و گوجه و تخم مرغ جواب می خواهد.
ناشناس2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
2
17
کوتاهی از ماست چرا موافقان نباید هزاران نفرآنجا باشند تا این افراد نتوانند چنین کاری کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
3
14
كساني كه همچين كارهایی که مي كنند به تبعات بعد از آن توجهي ندارند و نمي خواهند كه مردم كشور من خوشحال ازين غرور ملي باشن زنده باد روحاني عزيز
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
22
35
انتخاب جون،‌ خیلی بد تیتر میزنی.
با یک حرکت اشتباه، همه مقصرین را تبدیل میکنی به دوستان احمدی نژاد. اون هم از نوع نادانش!
نظرات بینندگان