arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳

برای ثبت قرارداد ۵ بازیکن بیرون مانده؛ فرصت چند ساعته مدیرعامل سپاهان در تهران

مسئولان باشگاه سپاهان فقط چند ساعت فرصت دارند تا قرارداد ۵ بازیکن تیم یا حداقل بخشی از آن‌ها را برای بازی هفته سوم ثبت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: مسئولان باشگاه سپاهان فقط چند ساعت فرصت دارند تا قرارداد ۵ بازیکن تیم یا حداقل بخشی از آن‌ها را برای بازی هفته سوم ثبت کنند.

رقابت‌های لیگ برتر از روز آینده با برگزاری ۴ مسابقه در تهران، رفسنجان، خرم آباد و اهواز پیگیری خواهد شد و در روز دوم مسابقات نیز تیم‌های بزرگ دیگری نظیر پرسپولیس و سپاهان مقابل رقبای خود قرار خواهند گرفت.

روز جمعه تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان شمس آذر قزوین می‌شود و مدیران سپاهان فقط چند ساعت زمان دارند تا قرارداد ۵ بازیکن تیم که ثبت نشده را به صورت رسمی در سازمان لیگ ثبت کنند و کارت بازی برای آن‌ها بگیرند.

هادی محمدی، مهدی لیموچی، بوبکر کامارا، استیون انزونزی و سیاوش یزدانی ۵ بازیکن سپاهان هستند که قراردادشان هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده و کارت بازی ندارند.

مهدی آذربایجانی برای پیگیری و حل این موضوع امروز در تهران حاضر شد و باید دید آیا می‌تواند مجوز صدور کارت بازی این ۵ بازیکن یا حداقل دو سه نفر از آن‌ها را با استدلال‌های خود دریافت کند یا خیر.

گفتنی است با توجه به قوانین جدید سازمان لیگ تیم‌ها باید کارت بازی بازیکنان خود را در فاصله ۴۸ ساعت قبل از بازی بگیرند، در غیراینصورت اجازه بازی به آن‌ها داده نخواهد شد. با این وصف مسئولان سپاهان برای رساندن ۵ بازیکن بیرون مانده از لیست تیم تنها چند ساعت وقت دارند تا آن‌ها را به بازی روز جمعه برابر شمس آذر برسانند.

نظرات بینندگان