arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

پیام دی‌ماریا: یک گام تا جام و خداحافظی!

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی، با انتشار پستی در اینستاگرامش به صعود این تیم به فینال کوپا آمه‌ریکا واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کانادا به میدان رفت و با دو گل خولین آلوارز و لیونل مسی این تیم را شکست داد تا بار دیگر به دیدار فینال راه پیدا کرده باشد. 

دی‌ماریا در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان رفت و تا دقیقه ۷۸ در زمین حضور داشت اما پس از آن تعویض شد و پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران و در حالی که اشک می‌ریخت اعلام کرد که برای خداحافظی از تیم ملی آرژانتین پس از فینال کوپا مصمم است و تصمیمش در این باره قطعی است. 

2052329

این بازیکن ساعتی پس از این بازی با انتشار تصاویری در کنار هم تیمی‌هایش در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت: «من نمی‌توانم کلمات مناسب برای گفتن همه احساساتی که در حال حاضر در درونم جریان دارد را پیدا کنم اما چیزی که می‌خواهم به آن اشاره کنم حس قدردانی است که نسبت به این گروه از بازیکنان احساس می‌کنم. 

تک تک آنها باعث شدند که من به اینجا برسم و بدون هر یک از آنها هرگز نمی‌توانستم دستاوردهایی که دارم را داشته باشم. شاید می‌توانستم جام‌های دیگری به دست آورم اما مردم، همکاران و دوستان را با هیچ چیز نمی‌توانستم بخرم. از این گروه بسیار تشکر می‌کنم و نام آنها را همیشه در قلبم دارم. بزن بریم آرژانتین! یک فینال دیگر و یک قدم دیگر.»

نظرات بینندگان