arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۶ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

فوری: خوسلو از رئال جدا شد

مارکا دقایقی پیش نوشت که خوسلو تصمیم قطعی خود برای جدایی از رئال را گرفته و به فوتبال عربستان یا قطر (الغرافه) خواهد رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از تفکرات فراوان و سبک و سنگین کردن برای ادامه حضور در رئال مادرید، خوسلو سرانجام تصمیم گرفت به فوتبالش در رئال مادرید ادامه ندهد و در آستانه نهایی کردن انتقالش به تیمی در فوتبال عربستان است.

2047301

مارکا گزارش داد که این تصمیم برای خوسلو اصلا آسان نبود اما او نیز با در نظر گرفتن همه جوانب، مثل ناچو تصمیم به جدایی از رئال گرفت. مارکا نوشت که توافق او با تیمی در عربستان در شرف نهایی شدن است و همه چیز نشان می‌دهد که مقصد بعدی خوسلو، فوتبال عربستان سعودی خواهد بود. در سوی دیگر فابریتزیو رومانو از الغرافه به عنوان مقصد بعدی خوسلو نام برده است.

رئال مادرید به او پیشنهاد داده بود تا یک فصل دیگر نیز ادامه دهد اما انتقال اندریک و کیلیان امباپه به رئال باعث تعمق بیشتر خوسلو شد و دریافت یک پیشنهاد مالی عالی نیز باعث شد خوسلو تصمیم به ترک رئال بگیرد.

2019962

تمدید با خوسلو درخواست شخصی کارلو آنچلوتی بود ولی کارلتو و رئال تصمیم خوسلو را درک خواهند کرد. مربی ایتالیایی به خوسلو گفته بود که فصل بعد نیز جایگاه خوبی در ترکیب تیم خواهد داشت.

حالا اسپانیول وارد صحنه می‌شود؛ باشگاهی که مالک خوسلو است. در واقع او در رئال مادرید به صورت قرضی با بند خرید 1.5 میلیون یورویی بازی می‌کرد.

رئال و هوادارانش برای همیشه خوسلو را به‌خاطر دو گلی که به بایرن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان زد، به یاد خواهند آورد.

2029374
نظرات بینندگان